• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik vind het niet leuk dat ik je echt de hele tijd mis. Ik wil gewoon bij je zijn. Sms'en is niet hetzelfde.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb het druk. Nog steeds.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het is gewoon niet eerlijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik wil je gewoon knuffelen en je lieve gezicht zien en van alles en nog wat - als het maar met jou is, maar dat kan niet. Omdat jij zo ver weg woont.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau schreef:
    Ik wil je gewoon knuffelen en je lieve gezicht zien en van alles en nog wat - als het maar met jou is, maar dat kan niet. Omdat jij zo ver weg woont.

    Aw, maar ik zit in de kamer naast jou hoor lieve schat. Hahaha. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik voel me gewoon alleen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Tortura schreef:
    (...)
    Aw, maar ik zit in de kamer naast jou hoor lieve schat. Hahaha. :Y)

    Ik heb nu zin om je hele naam op te schrijven. Néé, Maia. Jij bent 't niet. Egoïst. -,-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stombo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Nythau schreef:
    (...)
    Ik heb nu zin om je hele naam op te schrijven. Néé, Maia. Jij bent 't niet. Egoïst. -,-

    Tss. Ben geen egoïst. Sistahlove is toch niets mis mee, dude.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rare dag. Van een manager die alleen maar kritiek op je heeft dat je de tranen in je ogen krijgt, tot wat vrolijke momentjes op werk. Ben je vrij, zit je ontspannen in de auto, mag je blij zijn dat de bestuurder alert was, anders was het een erge ongeluk geweest, tot het bekendmaking van de voetbalcompetitie. Zodadelijk in bad liggen, het putje is te klein om me daar door heen te laten spoelen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Soms weet ik echt even niet meer wat ik moet doen...


    Bad decisions make good stories.

    Ken je het? Toevallig een foto van je ex-vlam op Facebook ontdekken en dan diep zuchten: "Jong, wat heb ik ooit in jou gezien?" Uuuuuch!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik mis je. Ik wil je armen weer om me heen. Waar is het mis gegaan... ?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh god, met zulke dingen kun je me echt verdrietig maken. En het ergste is nog wel dat het jou niets kan schelen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    I fucking miss you. And the only way to get you back is to be patient.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.