• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ardina schreef:
    Geweldige, want deze dag kan niet beter. Hoor je net dat de zus van een vriend van mij zelfmoord gepleegd heeft. Ik kende haar goed..


    Heftig.. Sterkte met alles x

    Fuck my life


    •*• Lululu •*•

    Mensen die je verjaardag vergeten, het doet altijd pijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, alsjeblieft laat ons dat huis krijgen! Please. Ik wil daar echt heeeeeeeeeeeeel graag nog 4 a 5 maanden wonen :X


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Fuck you.


    •*• Lululu •*•

    Ik voel mij vandaag gewoon helemaal niet lekker, mensen die aan mijn hoofd zeuren. Mensen die het zelf zogenaamd goed doen en dan verwachten dat ik alles maar kan. Mijn ene maatje is weg, mijn andere maatje is er ook niet. Vorige week was ook al geen leuke week dus ik heb het even gehad met de meeste mensen en sommige mensen kan ik voorlopig even niet meer zien. Zij mij misschien ook niet maar bij sommige ligt dat wel aan hen.


    Physics is awesome

    Die contactgroep was best awkward en spannend, maar heb er goed oog in :)
    En morgen nog langs de orthodontist om te zien of ik blokjes of iets gelijkaardigs kan krijgen...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Je vroeg gewoon uit jezelf of ik met je naar de film wilde!! En je benadrukte dat je met z'n tweeën wilde!! En je ging stralen toen je me zag, en knuffelen, en je bent zo lief!!!
    Hou nou van me D:


    Life is hard and then we die

    Waarom hoor ik nou niks van die stageplaats, ik wil hem zo graaaaag!
    Morgen dan toch maar eens bellen!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Maar ket, doe niet zo mal, je brengt me in de war! Niet weer komen klagen dat ik weer leugens zit te vertellen en dingen zie die er niet zijn, want dan had je me het eerder duidelijk moeten maken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mallory schreef:
    Frans is een kutvak (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik hou van mijn vriend. Dat wou ik gewoon even zeggen. :Y)


    -

    Odina schreef:
    (...)
    Wa-wa-wa-wait, heb je creepers? AWESOMEEE


    Ja :3

    Aargh.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Blarf.


    26 - 02 - '16