• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Assassin schreef:
    Ik mis het om een beste vriendin te hebben... Volgens mij is dat niet voor mij weggelegd.

    Wil je dat wel graag? Dan kan dat toch groeien met iemand? :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Wil je dat wel graag? Dan kan dat toch groeien met iemand? :].

    Yesss inderdaad.
    In mijn geval heb ik niet echt behoefte aan een beste vriendin, maar is iemand die zegt: yo je kan je shit bij me kwijt als 't nodig is meer dan voldoende.
    Aand, very simple: als je vertrouwen geeft krijg je 't ook terug. Als je mensen kutstreken levert en pertinent weigert naar jezelf te kijken en eerlijk tegen jezelf en een ander te zijn en je fouten toe te geven dan kun je je beste vrienden wensen wat je wil maar zul je zelf nooit een beste vriend naar iemand anders toe zijn. Daar weet ik een voorbeeld van, van iemand die haar voormalig beste vriendin niet eens meer aan durft te kijken. Lame shit happens, vrouwen zijn lastig. Uhg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Berdy schreef:
    Up in my head I'm your girlfriend, but that's one thing you've already got.


    Precies dit. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Tortura schreef:
    (...)
    Wil je dat wel graag? Dan kan dat toch groeien met iemand? :].


    Natuurlijk, maar dat werkt niet zomaar.


    Your make-up is terrible

    Nu al spijt :l


    Caution first, always.

    Uchiha schreef:
    (...)
    Yesss inderdaad.
    In mijn geval heb ik niet echt behoefte aan een beste vriendin, maar is iemand die zegt: yo je kan je shit bij me kwijt als 't nodig is meer dan voldoende.
    Aand, very simple: als je vertrouwen geeft krijg je 't ook terug. Als je mensen kutstreken levert en pertinent weigert naar jezelf te kijken en eerlijk tegen jezelf en een ander te zijn en je fouten toe te geven dan kun je je beste vrienden wensen wat je wil maar zul je zelf nooit een beste vriend naar iemand anders toe zijn. Daar weet ik een voorbeeld van, van iemand die haar voormalig beste vriendin niet eens meer aan durft te kijken. Lame shit happens, vrouwen zijn lastig. Uhg.

    Herkenbaar, erg herkenbaar.
    Het is shit om te zeggen, maar het is wel zo. Hoe ik het voel dan, anyway. Daarom heb ik ook maar één echte beste vriendin en hoef ik er echt niet meer, al kunnen mensen natuurlijk naar me toe gaan om advies / hulp en whatever te vragen. Ik vertrouw ook heel lastig mensen, dus zal mijn geheimen / problemen ook niet snel prijsgeven aan iemand. Alleen mensen die veel hebben mee gemaakt, doen echt wel anders / denken er ook anders over na.

    Assassin schreef:
    (...)
    Natuurlijk, maar dat werkt niet zomaar.

    Dat weet ik. Er zal ook wel tijd overheen gaan, maar het zal wel een keer komen, Nikki.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat weet ik. Er zal ook wel tijd overheen gaan, maar het zal wel een keer komen, Nikki.


    Het probleem is gewoon meer dat het niet lijkt te houden en er altijd wel iemand langskomt die beter dan mij lijkt te zijn. Ik heb al in geen eeuwen contact gehad met het meisje dat ik als mijn beste vriendin beschouwde, ze ontweek me zelfs zonder iets te zeggen. Er gebeurd altijd wel iets, waardoor het contact ineens weg is.


    Your make-up is terrible

    Microbiologie = schijtvak


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uchiha schreef:
    (...)
    Yesss inderdaad.
    In mijn geval heb ik niet echt behoefte aan een beste vriendin, maar is iemand die zegt: yo je kan je shit bij me kwijt als 't nodig is meer dan voldoende.
    Aand, very simple: als je vertrouwen geeft krijg je 't ook terug. Als je mensen kutstreken levert en pertinent weigert naar jezelf te kijken en eerlijk tegen jezelf en een ander te zijn en je fouten toe te geven dan kun je je beste vrienden wensen wat je wil maar zul je zelf nooit een beste vriend naar iemand anders toe zijn. Daar weet ik een voorbeeld van, van iemand die haar voormalig beste vriendin niet eens meer aan durft te kijken. Lame shit happens, vrouwen zijn lastig. Uhg.
    Ik heb eigenlijk ook niet echt behoefte aan een beste vriendin. Wat je dan vaak ziet gebeuren is dat ze dan opeens heel veel verwachtingen van je hebben, heel veel aandacht van je willen hebben en altijd met je willen praten. Ofwel, dan moet ik moeite doen om een vriendschap in stand te houden. Dat wil ik niet. Dat is geen vriendschap. Vriendschap is voor mij weten dat je er bent voor elkaar in zware tijden, maar niet continu de deur bij elkaar plat lopen. Ja natuurlijk heb je af en toe periodes dat het wel zo is, maar als je elkaar dan een maand of een jaar niet spreekt is dat ook goed. Dat is echte vriendschap voor mij. En gelukkig heb ik zulke vrienden :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb eigenlijk ook niet echt behoefte aan een beste vriendin. Wat je dan vaak ziet gebeuren is dat ze dan opeens heel veel verwachtingen van je hebben, heel veel aandacht van je willen hebben en altijd met je willen praten. Ofwel, dan moet ik moeite doen om een vriendschap in stand te houden. Dat wil ik niet. Dat is geen vriendschap. Vriendschap is voor mij weten dat je er bent voor elkaar in zware tijden, maar niet continu de deur bij elkaar plat lopen. Ja natuurlijk heb je af en toe periodes dat het wel zo is, maar als je elkaar dan een maand of een jaar niet spreekt is dat ook goed. Dat is echte vriendschap voor mij. En gelukkig heb ik zulke vrienden :)


    Dat vind ik nou ook.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Het probleem is gewoon meer dat het niet lijkt te houden en er altijd wel iemand langskomt die beter dan mij lijkt te zijn. Ik heb al in geen eeuwen contact gehad met het meisje dat ik als mijn beste vriendin beschouwde, ze ontweek me zelfs zonder iets te zeggen. Er gebeurd altijd wel iets, waardoor het contact ineens weg is.

    Dat is ook vreemd, op z'n zachts gezegd. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal is gebeurd, maar [hoe cliché dit ook gaat klinken] hebben jullie met elkaar gepraat waar het over ging? Of was ze toen al nergens te bekennen? Het is denk ik beter als je nadenkt of je misschien nog contact met haar wil, al zou ik dat zelf niet meer willen als ik het zo lees. Het klinkt namelijk alsof ze je heeft laten vallen, want ze ontweek je zonder iets te zeggen. Ik mag geen oordeel hieruit trekken, alleen het valt me wel op. Misschien zat ze zelf ergens mee, wat ze je niet kon vertellen..
    Well, if you need someone, you can come to me. Alleen ik weet niet zeker of je dat wilt of wat je verder verwacht. Ik heb ook niet overal een antwoord op, maar je lijkt ermee te zitten, so yeah. :'].
    Trouwens, als je dat denkt, er is niemand die beter dan jou is. Klinkt een beetje als ego opkrikken o.i.d., maar iedereen is gewoon gelijk. Natuurlijk heeft elk persoon zo z'n min- en pluspunten, alleen het moet geen arrogantie worden.

    @PUKKELxDING: You are right. :].

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 21:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat is ook vreemd, op z'n zachts gezegd. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal is gebeurd, maar [hoe cliché dit ook gaat klinken] hebben jullie met elkaar gepraat waar het over ging? Of was ze toen al nergens te bekennen? Het is denk ik beter als je nadenkt of je misschien nog contact met haar wil, al zou ik dat zelf niet meer willen als ik het zo lees. Het klinkt namelijk alsof ze je heeft laten vallen, want ze ontweek je zonder iets te zeggen. Ik mag geen oordeel hieruit trekken, alleen het valt me wel op. Misschien zat ze zelf ergens mee, wat ze je niet kon vertellen..
    Well, if you need someone, you can come to me. Alleen ik weet niet zeker of je dat wilt of wat je verder verwacht. Ik heb ook niet overal een antwoord op, maar je lijkt ermee te zitten, so yeah. :'].
    Trouwens, als je dat denkt, er is niemand die beter dan jou is. Klinkt een beetje als ego opkrikken o.i.d., maar iedereen is gewoon gelijk. Natuurlijk heeft elk persoon zo z'n min- en pluspunten, alleen het moet geen arrogantie worden.

    @PUKKELxDING: You are right. :].


    Dankjewel, Maia, maar dat hoeft niet hoor.


    Your make-up is terrible

    Oké, dat was het dan. Het is over, klaar. Misschien maar beter ook.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb eigenlijk ook niet echt behoefte aan een beste vriendin. Wat je dan vaak ziet gebeuren is dat ze dan opeens heel veel verwachtingen van je hebben, heel veel aandacht van je willen hebben en altijd met je willen praten. Ofwel, dan moet ik moeite doen om een vriendschap in stand te houden. Dat wil ik niet. Dat is geen vriendschap. Vriendschap is voor mij weten dat je er bent voor elkaar in zware tijden, maar niet continu de deur bij elkaar plat lopen. Ja natuurlijk heb je af en toe periodes dat het wel zo is, maar als je elkaar dan een maand of een jaar niet spreekt is dat ook goed. Dat is echte vriendschap voor mij. En gelukkig heb ik zulke vrienden :)

    Weetje dat heb ik nu exact ook XD. Soms ben ik daar dus bang voor en hou ik daarom afstand lol. Sam logic.


    No growth of the heart is ever a waste

    M'n buikpijn is niet te harden ugh.


    Shit happens but pee happens a lot more.