• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Tja beste vriendinnen, het is een vreemd iets. :Y)


    -

    ik hoop niet dat je boos bent ): ik voel me echt niet lekker ): ik ben er morgen wel en dan spreken we af (: <3

    Het enige wat ik jou gun is een plek op een brandstapel. Ik vind je echt niet aardig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik snap het niet :'). Waarom kunnen docenten niet duidelijk zijn met wat ze willen.. Je moet een verslag herkansen, herschrijf je het helemaal.. Vraag je of je het oude verslag moet bijvoegen, zegt ze 'Je moet je aangepaste verslag inleveren en aangeven wat je verandert en/of verbetert hebt' Maar ik heb mijn hele verslag herschreven.. Dan zoek ik het zelf wel weer uit, pfff.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eindelijk, mijn tas wordt verstuurd na drie weken. :/ Mocht ook wel eens tijd worden!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Feel like crying.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Finnick schreef:
    (...)

    Waarom heb je dat jezelf zo beloofd? Omdat één jongen een eikel is, betekent het niet dat ze dat allemaal zijn. Kom op, een beetje vertrouwen blijven houden.

    Tenzij je een oude vrijster wil zijn later :') (no offence). Of wil leven op one night stands (krul)

    Ik heb geen zin meer om gekwetst te worden en wéér zo onzeker te zijn de hele tijd. Blegh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het hangt ook puur van de jongen af he. :Y)


    -

    Zo af en toe komt de ICT nerd in mij naar boven (nerd) Vandaag is weer zo'n moment! Ghaha


    "I shut my eyes in order to see.'

    I'm hungry )):
    Komt ervan als ik stom mijn lunch vergeet ):


    26 - 02 - '16

    Interessant.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Net toen ik dacht dat er geen stommere sport bestond dan alle andere sporten, belandde ik gisteren op een skibaan. Dat doe ik dus ik nooit meer.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik wil dat m'n jurkje voor de bruiloft binnen komt D:

    Energieslurped. Geïnteresseerd. Verscholen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 16:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Capricious schreef:
    Net toen ik dacht dat er geen stommere sport bestond dan alle andere sporten, belandde ik gisteren op een skibaan. Dat doe ik dus ik nooit meer.



    Skiën is leuk!!!!!!! (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.