• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik voel me echt een klein kind als hij een zacht awh geluidje maakt. Ik kijk hem hijgend aan. 'doe ik jou dan geen pijn?' vraag ik en kijk hem aan. Ik wilde hem absoluut geen pijn doen.

    Harry Styles.
    Louis werd met de minuut schattiger en het liefste knuffelde ik hem nu gewoon helemaal fijn, maar dan had ik ook geen leuk vriendje meer. Ik schudde glimlachend mijn hoofd. 'Nee, dat is alleen de eerste keer.' Oke, dat was gelogen. Het kon altijd nog wel pijn doen, maar ik had het al best vaak met een jongen gedaan, maar dat hoefde Louis dan weer niet te weten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Penelope Charlotte Stone.
    Toen de film afgelopen was bleef ik nog even zitten, kijkend naar de aftiteling. Het was lekker warm hier onder de dekens, dicht tegen Douglas aan. Slaperig knipperde ik even met mijn ogen, hoewel ik eigenlijk helemaal niet moe was. Het kwam door de warmte. Mijn ogen gleden naar een flesje water naast me. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Douglas en een korte glimlach kwam op mijn gezicht, waarna ik subtiel het flesje greep. Eerst nam ik er een slok van, om niets te laten merken. Daarna spoot ik wat in zijn gezicht en begon hard te lachen.
    Ik sprong overeind en en begon te rennen, het gras over. Mijn lach klonk hard in de stille zomeravond en toen ik even omhoog keek, zag ik miljoenen sterren aan de hemel staan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Brookie --> Little]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oke. Ik verveel me dood, ben alleen thuis. Dus ik doe een twitcam ((: http://twitcam.com/dns3y ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:20 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [SCHATTIG! Jij bent echt cute. Ik kijk even offline mee. OHMIJNGOD ZEG EENS BROOKELLE]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ @ Jolene, zou je wat met Douglas kunnen plaatsen? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Kunnen jullie goed vooruit met Harry, Louis, Douglas, Penelope et cetera? Zelf plaats ik morgen wat, denk ik. Als er een tijdsprong moet gemaakt worden hoor ik het wel(flower)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik zit een beetje vast. Ik weet gewoon écht niet wat ik moet plaatsen. Louis word ziek dus misschien kunnen we door naar dat moment voor wat drama?]

    [Ja, ik wilde eigenlijk ook wel skippen. Anders hebben ze de hele tijd seks. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Precies dat]

    [Oké, vooruit dan maar? Hoeveel?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hoeveel is de max dat we mogen skippen? Hehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lol, geen idee o-o. Het max. denk ik een maand]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Haha, oh, een weekje, kan dat?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you