• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Pebble schreef:
    Addison Bella Clark II The Bears.
    'Cute,' hoorde ik hem zeggen, hij had toch de blosjes op mijn wangen gezien. Voorzichtig glimlachte ik naar hem.
    'Dus, wat wil je gaan doen?' vroeg hij en keek me aan. Mijn lichtblauwe ogen vonden zijn bruine en even keek ik ernaar.
    'Nou eh... We kunnen...' Ik viel even stil, ik had geen idee wat we konden gaan doen.
    Mijn blik gleed weer naar zijn gezicht, dit keer over zijn volle lippen.
    Zachtjes beet ik op mijn onderlip en keek om me heen.
    'Wel, we kunnen een film kijken?' stelde ik voor toen ik niets anders verzonnen kreeg.
    Daarbij, stiekem had ik wel zin om een enge film te kijken, zodat ik me bij Zayn kon verstoppen.
    Ik betrapte mezelf erop zo iets te denken, ik kende Zayn pas net!
    Toch was ik stiekem enorm geïnteresseerd in hem, hij had iets mysterieus.


    [aangepast! (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ik knik even en glimlach naar haar. 'Is goed' glimlach ik.
    'Bij jouw afdeling of de mijne?' vraag ik aan haar en krab even in mijn nek.
    Dit was perfect! Zij die tegen me aan zat omdat ze bang was, ik met een arm om haar heen...
    Dit werd perfect...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Hij vroeg me bij welke afdeling en ik dacht even na. Bij mijn afdeling zou het behoorlijk druk zijn, dus waarschijnlijk zou het bij de zijne beter zijn om een film te kijken. 'De jouwe?' vroeg ik, hopend dat daar niemand zou zijn.
    Weer liet ik mijn handen langs mijn rokje glijden, waarna mijn ogen de zijne weer vonden.
    'Jij mag de film uitkiezen,' grijnsde ik toen voorzichtig.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'Is goed' glimlach ik en we lopen naar mijn afdeling. We lopen naar mijn kamer en ik zet de tv aan.
    'Hmh, The Crudge of Sinister?' lach ik en kijk haar aan. 'Wat je ook kiest, ik bescherm je wel hoor' knipoog ik.
    Soms was ik een echte flirt...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Glimlachend vertelde hij me dat het goed was en samen liepen we naar zijn afdeling. In zijn kamer aangekomen keek ik even rond terwijl hij de tv aanzette.
    'Hmh, The Crudge of Sinister?' lachte hij en keek me aan. Ik kende de film niet, maar was volgens mij een voordeel.
    'Wat je ook kiest, ik bescherm je wel hoor,' knipoogde hij en ik lachte zacht, waarna ik hem een zacht duwtje gaf.
    'Dat geloof ik best, maar als ik vannacht nachtmerries heb kom ik jou wakker maken,' lachte ik.
    Zijn opmerking was flinterig geweest, maar ik vond dat niet erg, het was wel leuk eigenlijk.
    'Ik vind het prima, ik ken de film toch niet,' grijnsde ik toen en keek rond waar ik kon gaan zitten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Uiteindelijk stop ik Sinister erin en zet de film aan. Ik plof naast haar op het bed en glimlach nog even.
    'Dat geloof ik best, maar als ik vannacht nachtmerries heb kom ik jou wakker maken,' lacht ze en ik lach ook even.
    'Mag van mij hoor.' knipoog ik. Ik klop naast me op het bed als ze nog steeds staat, 'zit lekker hoor' lach ik...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Ik keek hoe Zayn de dvd erin stopte en op zijn bed plofte. Hij klopte naast zich toen hij merkte dat ik nog steeds stond.
    'Mag van mij hoor,' knipoogde hij. 'Zit lekker hoor,' lachte hij over het bed. Ik grijnsde terug, maar trok toch eerst het gordijn dicht voordat ik naast hem ging zitten, zodat het donker was in de kamer en het beeld beter te zien. Daarna vestigde ik me op het beeld.
    'Begint de film ook al eng?' vroeg ik zacht, misschien was dit niet zo'n goed idee.
    Toch bleef ik zitten en ging ik de film afkijken, als het eng werd begroef ik mijn gezicht wel in zijn schouder.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'Begint de film ook al eng?' vroeg ze zacht en ik kijk haar even aan.
    'Eerlijk? Geen idee, dit is ook de eerste keer dat ik hem zie' lach ik.
    'Hoezo? Ben je nu al bang dan?' grijns ik en lach kort. 'Geeft niet hoor, ik vind het wel leuk.' grijns ik..


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    'Eerlijk? Geen idee, dit is ook de eerste keer dat ik hem zie,' lachte hij.
    Verbluft keek ik hem aan. 'Hoezo? Ben je nu al bang dan?' grijnsde hij. 'Geeft niet hoor, ik vind het wel leuk.'
    'Je hebt de film nog nooit gezien, maar je hebt hem wel op dvd?' vroeg ik toen en lachte zacht.
    Mijn wangen kleurden weer lichtrood toen hij zei dat hij het wel leuk vond dat ik nu al bang was en ik keek met een glimlach van zijn gezicht naar het scherm.
    Iets wat ik beter niet kon doen.
    Ik schrok van het plotselinge geluid en beeld en slaakte een kort kreetje voor ik tegen Zayn aanschoof en mijn gezicht in zijn nek begroef.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze begon weer te blozen en ik lach even zachtjes. Ik kijk naar de film en wacht tot eindelijk het enge begint.
    Vind het nu nog niet zo eng, Addison denkt er anders over..
    Ze slaakte een kort kreetje en schoof vervolgens tegen mij aan met haar gezicht in mijn nek.
    'Dit was het begin pas' lach ik en sla een arm om haar heen. Ik streel zacht over haar arm en glimlach...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    ik voelde hoe hij zijn arm om me heen sloeg en zacht over mijn arm streelde, wat kriebels in mijn buik veroorzaakte. God, Addy, wat is dit? Werd er magie gebruikt om me zo snel voor hem te laten vallen of liep ik veel te hard van stapel?
    'Dit is het begin pas,' hoorde ik Zayn lachen en ik prikte even in zijn buik, zonder op te kijken. 'Is het weg?' fluisterde ik toen zachtjes. Zijn parfum drong mijn neus binnen, hij rook heerlijk. Zo de hele film blijven zitten vond ik ook niet erg hoor.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    .Zayn Malik

    Ik lach even als ze in mijn buik prikt. Ik kijk haar even aan.
    'Is het weg?' fluistert ze zachtjes en ik knik even.
    ' voor nu wel' griijs ik


    El Diablo.

    Gregory
    Ik had alles gevolgd, en dan bedoel ik ook alles.
    Met een zucht liep ik naar de slaap afdeling en zag ze daar zitten.
    "sup" mompe.l ik en plof op mijn bed die bij Zayn zijn bed staat.
    Ik besloot andere kleding te doen en pakte een shirt en joggingsbroek die ik verwisselde met mijn kleding.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Hij lachte even toen ik in zijn buik prikte en keek me vervolgens aan, waarna hij knikte als antwoord op mijn vraag.
    'Voor nu wel,' grijnsde hij en ik grijsde terug, waarna ik hem los liet, maar wel dicht bij hem bleef zitten.
    Voorzichtig keek ik terug naar het tv-scherm en ontspande wat.
    Op dat moment kwam Gregory de kamer binnen.
    'Sup,' mompelde hij en ik glimlachte even naar hem. 'Hoi,' zei ik vrolijk, mijn blik heel even van het scherm draaiend.
    Door het donker zag ik niet veel, maar ik had het idee dat Gregory zijn kleding verwisselde.
    Ik probeerde de film te volgen, maar was eerlijk gezegd bang dat ik weer zou schrikken.
    Gelukkig zat ik dicht tegen Zayn aan, zodat ik snel weer mijn gezicht in zijn nek kon leggen als het weer eng werd.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'Sup bro' grijns ik, en laat Addison ook even los. Ik kijk even naar de film.
    Dit is saai, de film dan.. Ik kijk even naar Addison en grijns licht.
    Vervolgens kijk ik naar Gregory en grijns breed....


    El Diablo.