• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Fronsend keek ik naar de twee jongens. Zayn duwde Gregory de deur uit, nadat hij om wat privacy gevraagd had.
    De film liep ondertussen gewoon verder, maar ik besteedde er geen aandacht meer aan.
    Zacht grinnikte toen Zayn de deur op slot toverde.
    Toen kwam hij weer naast me zitten. 'Waar waren we,' grijnsde hij en zacht voelde ik zijn lippen weer op de mijne, maar trok na een halve minuut toch weer terug.
    'Wat bedoelde hij met oké jij wint de deal?' vroeg ik hem, mijn blauwe ogen op zijn gezicht gevestigd.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Na een halve minuut trok ze zich terug, en ik kijk haar aan.
    'Wat bedoelde hij met oké jij wint de deal?' vroeg ze en ik voelde haar ogen op mijn branden.
    Ik slik even en kijk haar aan. 'Beloof je dat je niet boos word?' vraag ik..


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Hij keek me aan. 'Beloof je da je niet boos word?' vroeg hij, waarna er een raar gevoel in mijn buik verscheen.
    Ik had al zo'n vermoeden, ik was niet dom.
    'Ik beloof niets,' zei ik, en probeerde mijn stem niet gekwetst of boos te laten klinken.
    Laat me het alsjeblieft fout hebben, dacht ik. Vind ik eindelijk een jongen leuk, zou hij me alleen maar gekust hebben door een weddenschap.
    Mijn ogen bleven op zijn gezicht staan, terwijl ik op zijn antwoord wachtte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'Ik beloof niets,' zegt ze, en ik slik even. Dit ging slecht aflopen....
    'Euhm, het zat zeg maar zo... Greg en ik vonden je beide leuk, dus we hielden een weddenschap om te kijken wie van ons je het leukst zou vinden.' zeg ik en slik even.
    Please wees niet kwaad. Ik bijt op mijn lip en kijk weg...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    'Euhm, het zat zeg maar zo... Greg en ik vonden je beide leuk, dus we hielden een weddenschap om te kijken wie van ons je het leukst zou vinden,' zei hij en slikte even. Gekwetst keek ik hem aan, vond hij me dan echt niet leuk?
    Hij beet op zijn lip en keek weg, terwijl ik vocht tegen de opkomende tranen.
    'Dus ik was maar gewoon een spelletje? Wie het eerst het meisje krijgt wint?' Ik snoof even en stond op van het bed.
    'Maak de deur open,' beval ik hem bitter, mijn rokje goed trekkend.
    Ik ging niet huilen in zijn bijzijn, dat was hij niet waard.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    'Dus ik was maar gewoon een spelletje? Wie het eerst het meisje krijgt wint?' zegt ze waarna ze snoof en van het bed op stond.
    'Addi, ik bedoelde het niet zo. Je bent echt een leuk meisje, serieus' zeg ik en zucht even.
    'Maak de deur open,' beval ze me bitter en ik knik even. Ik maak de deur open en kijk haar aan.
    Goed gedaan Malik, geweldig....


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    'Addi, ik bedoelde het niet zo. Je bent echt een leuk meisje, serieus,' zei hij en zuchtte even.
    Ik negeerde hem en liep vlug zijn afdeling uit, alle deuren liet ik openstaan, waarna ik het hoekje om liep en mijn tranen niet meer binnen kon houden.
    Huilend liet ik me tegen de muur aan vallen, mijn zicht troebel door de vele tranen.
    Mijn snikken vulden de lege gang en ik sloeg mijn armen stevig om me heen, bang dat ik anders uit elkaar zou vallen.
    Na tien minuten waren mijn tranen zowat op en bleef ik rustig op de grond zitten, tot ik de grond voelde trillen en regelmatige bonken hoorde.
    Verschrikt keek ik op, waarna ik een enorm monster voor me zag staan.
    De trol leek ook mij in de gaten te hebben, want hij stak zijn grote hand naar me uit en raapte me van de grond.
    Meteen begon ik te spartelen en gilde ik hard, zo hard had ik nog nooit gegild.
    De stank die van de trol afkwam maakte me duizelig, maar zorgde er niet voor dat ik ophield met gillen.
    'Help?' schreeuwde ik hard, in de hoop dat iemand me hoorde en me kwam redden.
    Mijn verdriet kon me niets meer schelen, angst had mijn lichaam compleet overgenomen. Deze angst was drie keer zo erg als die net was geweest bij het kijken van die enge film, dat was niet echt, dit wel.
    Ik had het Zayn ook gelijk vergeven, ik wilde niets liever dan dat hij me zou komen redden nu.
    De trol schudde me heen en weer en hield me op mijn kop om mijn gespartel en geschreeuw te laten stoppen, maar het hielp niet.
    Ik werd er enkel alleen maar duizeliger van. Nog één keer gilde ik zo hard als ik kon, voordat ik door de stank en het te kort aan bloed in mijn hersenen flauwviel.
    'ZAYN!'

    [Draaaaaama, i love it :Y)]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:47 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Nadat ik een tijdje voor me uit heb gestoord hoor ik opeens iemand gillen. Ik haal mijn schouders op.
    'ZAYN!' hoor ik opeens en ik kijk meteen op. Addison.. Ik ren de gangen op en zie een trol.
    Holy fudgecake, die was groot.. Ik dacht altijd dat ze 2 of 3 meter waren.. Niet 6! Focus Zayn...
    Ik grijp naar mijn toverstok en denk na. 'Paralitis!' roep ik en ik kijk toe hoe de trol verlamt en neervalt.
    Snel pak ik Addison en ren naar mijn kamer. Daar was het wel veilig, denk ik.
    Ik leg haar op bed en ga naast haar zitten, 'Addison?' vraag ik en schud zacht aan haar schouder....


    El Diablo.

    [Mwaha, me too ^^]


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Zodra er weer voldoende bloed door mijn hoofd stroomde, kreeg mijn lijkbleke gezicht wat meer kleur en kwam ik wat bij zinnen. Versuft bleef ik liggen en knipperde even met mijn ogen, niet in staat veel te zien door zwarte vlekken. Zacht kreunde ik, maar toen ik doorhad wat er zonet gebeurt was schoot ik overeind. Mijn ademhaling versnelde en paniekerig keek ik om me heen, maar ik bevond me niet meer op de gang met die trol. Ik was weer terug in Zayn's kamer.
    'Zayn,' zei ik tussen mijn adem door en greep zijn hand, terwijl ik hem aanstaarde met mijn opensperde, paniekerige ogen, die nog rood waren van het huilen.
    'Is ie weg?' piepte ik vervolgens, terwijl er weer tranen van angst in mijn ogen sprongen. Nog nooit was ik zo bang geweest.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ik zag dat haar bleke gezicht weer wat kleur kreeg en ik hield opgelucht adem. Ze kreunde zacht, maar opeens schoot ze overeind.
    Ze leek in paniek, wat ik wel kon begrijpen. 'Zayn,' zei ze opeens en ze greep mijn hand. Ze staarde me aan met grote, paniekerige ogen.
    'Is ie weg?' piepte ze en ik knik. Ik veeg de tranen weg die over haar wangen lopen. Ik omhels haar en streel over haar rug.
    'Het is goed, hij is weg' zeg ik zacht...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Hij knikte en veegde de tranen weg die over mijn wangen liepen. Hij omhelsde me en streelde over mijn rug, wat ergens wat kalmerend was.
    Ik begroef mijn gezicht weer in zijn hals en probeerde op te houden met trillen.
    'Het is goed, hij is weg,' zei hij zacht en ik greep zijn bloes vast, terwijl ik op mijn lip beet tot die bloedde.
    Nu durfde ik echt niet meer te gaan slapen vanavond, dat wist ik zeker.
    In stilte bleef ik zo zitten, tot ik eindelijk kon ophouden met huilen en mijn ademhaling enigszins wat onder controle hield.
    Doodop van het vele huilen en de angst leunde ik wat meer tegen Zayn aan.
    Ik was niet meer boos op hem, het kon me op het moment vrij weinig schelen wat hij van me dacht, als hij er maar voor me was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze greep mijn blouse vast en ik hou mijn armen om haar heen.
    Na een tijdje stopte ze met huilen en ademde ze weer normaal. Ik voelde dat ze nog wat tegen me aan leunde.
    Was ze niet meer boos op me ofzo? Ik hoop het niet. Ik streel kalmerend over haar rug, 'Het spijt me, ookal heb je daar nu weinig aan.' zeg ik zacht..


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Ik was blij dat Zayn rustig bleef zitten en wachtte tot ik mezelf weer bij elkaar geraapt had. 'Het spijt me, ookal heb je daar nu weinig aan,' zei hij zacht en ik knikte sloom.
    'Vind je me leuk?' vroeg ik na enkele secondes met een schorre stem van het harde gegil. Ik kwam er toen pas achter dat mijn keel zeer deed.
    Ik keek wat omhoog, mijn vermoeide, blauwe ogen, waarvan het wit nog steeds knalrood was, waardoor het blauwe nog beter uitkwam, vonden zijn bruine.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze knikte sloom en ik bleef rustig zitten. 'Vind je me leuk?' vroeg ze na een tijdje.
    Ik knikte zacht en kijk naar haar blauwe ogen. 'jij mij vast niet meer.'. zucht ik


    El Diablo.