• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Zayn draaide zich een stukje om en keek me aan. Hij hield zijn sigaret een beetje van me weg en glimlachte.
    'Vind je het erg?' vroeg hij, knikkend naar zijn sigaret. Ik schudde mijn hoofd en drukte een kus op zijn wang.
    'Nee hoor, niet zolang je er maar een paar per dag rookt,' antwoordde ik, mijn armen nog steeds rond zijn middel.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Succes Yvonne! ;P ]

    Zayn Malik

    Ze schudde haar hoofd en drukte een kus op mijn wang. 'Nee hoor, niet zolang je er maar een paar per dag rookt,' was haar antwoord.
    Mijn glimlach werd iets breder en ik zoen haar even. 'Meestal zijn het er vijf of minder' zeg ik schouderophalend.
    Niet te veel en niet te weinig, vond ik zelf dan. Ik neem nog een trek van de sigaret en druk hem dan uit.
    Ik draai mijn hoofd een beetje en blaas de rook uit zodat het niet in haar gezicht komt, vervolgens kijk ik haar weer aan...


    El Diablo.

    (pfiew hij fing wel goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Zayn's glimlach werd breder en hij zoende me even, waarna hij zijn shouders ophaalde. 'Meestal zijn het er vijf of minder,' vertelde hij me en ik knikte opgelucht. Hij nam nog een laatste hijs van zijn sigaret voor hij de peuk uitdrukte en de rook van me af wegblies, zodat het niet in mijn gezicht kwam. Vervolgens keek hij me weer aan.
    Met mijn armen nog steeds rond zijn middel duwde ik mezelf nog wat dichterbij, waarna ik giechelend mijn lippen voor een zoen van een paar minuten op de zijne drukte en mijn hoofd vervolgens zijn warme schouder liet rusten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ze kwam nog wat dichterbij en drukte giechelend haar lippen op die van mij. We zoenen een paar minuten en ze laat vervolgens haar hoofd op mijn schouder rusten. Ik streel zacht over haar rug en sla mijn armen om haar heen. 'I love you.' zeg ik en druk een kus op haar kruin.
    Ik buig een stukje naar achter met mijn hoofd en grijnzend zoen ik haar weer...


    El Diablo.

    Liam James Payne

    Ik glimlach als hij de dekens voor me open houdt en me uitnodigt om bij hem te gaan liggen. Meteen sta ik op van de stoel en ga dicht tegen hem liggen.
    Mijn armen sla ik stevig rond zijn middel en leg mijn hoofd tegen zijn oor, mijn kin op zijn schouder.
    "Ik hou van je, Niall," zeg ik zacht.


    Take me to wonderland

    Niall James Horan.
    Ik glimlach als hij gelijk naast me komt en zijnarmen stevig om me heen slaat. Ik nestel me stevig tegen hem aan en zucht van geluk. 'ik hou ook van jou. Je bent echt super lief'glimlach ik. Mijn lijf verwarmde zich zoveel mogelijk met de warmte van Liam en na een poos krojg ik het pas lekker warm.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben vanaf vandaag tot en met zondag elke avond van 8 tot 12 carnavallen. Maandag ben ik thuis. Zondag middag in Breda, en zaterdag middag de optocht. Dinsdag ben ik van 8 tot 11 carnavallen en het kan altijd zijn dat er nog iets bij komt dus dit weekend reageer ik vooral overdag en neit s'avonds.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Voor jou ben ik altijd lief," lach ik en nestel me wat dichter tegen Niall zodat ik mijn benen met de zijne verstrengel.
    "Je voelt lekker warm aan," merk ik glimlachend op en haal mijn hoofd weer van bij zijn oor weg en geef een kus op zijn voorhoofd en kijk hem aan in zijn zeeblauwe ogen. "Voel je je al beter ondertussen?"


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik glimlach em voel hoe hij onze benen berstrengeld. 'voel je je al bdter"vraagt hij lief en ik knik 'kk heb bijna geen last van mijn buik ik glimlach doodzjjn kus. "you are my sweetie" glimlach ik.

    Ik ga ff douche


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Zacht streelde hij over mijn rug en sloeg zijn armen om me heen. 'I love you,' hoorde ik hem toen zeggen en hij drukte een kus op mijn kruin.
    Ongelovig keek ik naar hem, hield hij echt van mij?
    Hij boog een stukje naar achteren met zijn hoofd en grijnzend zoende hij me weer.
    Mijn armen krulden rond zijn nek en ik ging op mijn tenen staan, zodat ik beter bij zijn lippen kon.
    Heel zacht beet ik op zijn onderlip, terwijl ik mijn handen door zijn zachte haar liet glijden.
    De kriebels in mijn buik vertelde me dat ik hetzelfde over hem dacht dan dat hij over mij dacht, ik hield ook van hem.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Ik zag haar ongelovig kijken en ik grinnik zachtjes. 'Het is toch echt zo' fluister ik.
    Haar armen krulden om mijn nek en ze stond op haar tenen
    Ik zoen haar weer en ik voel haar zachtjes op mijn onderlip bijten en haar handen gingen door mijn haar.
    Ik laat mijn handen op haar onderrug liggen en trek haar nog wat dichter tegen me aan...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    'Het is toch echt zo,' fluisterde hij, waarna hij zijn handen op mijn onderrug liet liggen en me wat dichter tegen zich aantrok.
    Zacht trok ik terug uit de kus en keek met mijn blauwe ogen in zijn bruine, die erg dichtbij waren.
    'Ik ook van jou,' fluisterde ik, en drukte een kus op zijn zachte lippen.
    Plots realiseerde ik me dat hij beroemd was. Ik had geweten dat hij in een band zat, die erg beroemd was, maar het was nog niet tot me doorgedrongen.
    'Wat denk je dat je fans hiervan zullen vinden?' fluisterde ik zacht en onzeker.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn Malik

    Zacht trok ze zich terug en ze keek met haar blauwe ogen recht in mijn ogen.
    'Ik ook van jou,' fluisterde ze en ze drukte een kus op mijn lippen. Mijn glimlach werd automatisch iets breder.
    'Wat denk je dat je fans hiervan zullen vinden?' fluisterde ze zacht en ik hoorde de onzekerheid.
    Ik schuif een lok achter haar oor en glimlach lief. 'Ik denk.. Dat ze je geweldig vinden. Net zoals ik' glimlach ik...


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Zayn's glimlach werd beter nadat ik het gezegd had.
    Hij schoof een lok van mijn haar achter mijn oor en glimlachte lief naar me. Hij was zo ontzettend leuk als hij dat deed.
    'Ik denk... Dat ze je geweldig vinden. Net als ik,' glimlachte hij en ik glimlachte breed naar hem.
    'Ik hoop het,' mompelde ik, waarna ik mijn gezicht in het kuiltje in zijn hals verstopte en een kus op zijn huid drukte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel