• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Addison Bella Clark.
    Zayn streek een lok van mijn haar achter mijn oor. 'Geeft niks,' glimlachte hij.
    Daarna wierp hij een blik op zijn iPhone om de tijd te zien. 'Half tien 's ochtends,' grinnikte ik, waarna ik zacht kreunde.
    'Zo vroeg?' zuchtte ik, waarna ik Gregory iets hoorde mompelen. Zayn gooide een kussen naar hem toe en grinnikte even, waarna hij terug naar mij keek.
    Ik glimlachte even naar hem en legde mijn hoofd terug op zijn borst. 'Ik ga nog even slapen,' mompelde ik zacht en sloot mijn ogen weer.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory
    Chagerijnig merk ik dat ze gewoon doorgaan en ik zucht. Dan maar uit bed en straks verder slapen. Verbaasd kijk ik even rond, owja ik was niet meer thuis. "serieus mensen zo vroeg" mopper ik. ik besloot de douche te nemen. Snel douchte ik me en trok daarna een spijkerbroek aan. Met mijn haren droog wrijvend kom ik weer de kamer in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "serieus mensen zo vroeg" moppert Gregory als hij is opgestaan en ik grinnik even. 'Ja bro' grinnik ik..
    Ik kijk naar Addison en zie dat ze in slaap is gevallen. Voorzichtig zodat ze niet wakker word schuif ik weg en leg een deken over haar heen.
    Ik open de deuren naar het balkon en steek daar een sigaret op. Ik neem een trek en sluit genietend mijn ogen.
    Mijn leven was geen puinhoop meer, thank god...


    El Diablo.

    Gregory
    Ik kam mijn haren voor de spiegel die ik meegenomen heb en kijk even vertederd toe hoe ze slaapt. "verdomme!" vloek ik best hard, mijn haar wou niet mee werken.. Ik zucht geïriteerd en begin met haarlak en gel weer mijn haren mooi tem kaen en na een hele walm en gel is het me eindelijk gelukt en kijk ik er trots naar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Niall Horan.
    Ik zucht en kijk hem pruilend aan. Ik tufte het uit en spoel mijn mond 'dankje voor alles Li ik houdt van je. Ik ben de gelukkugste op aarde omdat jij de mijne vent.' verliefd sla ik mijn armeb om hem geen en kus hem. Ik hoorde een klopje "Komen jullie Liam, je krijgt anders echt problemen en Niall moet utirusten." ik zucht zacht maar ik kon beter luisterne. Met een zucht lopen we hand in hand terug. Ik geef Liam nog een dike knuffel en kus. Wow het was al 8 uur in de ochtend. Heeft dit heel de nacht dan geduurd? Ik ging op het bed liggen en voor ik het wist was ik al in slaap


    [Als ze daar dan toch al de hele nacht gezeten hebben, dan kunnen ze even goed wakker blijven. :p]


    Take me to wonderland

    [ahha, laat liam er gewoon blijven, dan laat ik niall wel weer wakker worden=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Hij geef me een kus en een knuffel waarbij ik hem even stevig vasthou zodat hij niet meteen weer kan loslaten.
    Uiteindelijk laat ik hem los en hand in hand lopen we weer de ziekenzaal is waar Niall op het bed gaat liggen.
    Ik naam plaats op een stoel naast een bed en streel zachtjes met mijn hand door zijn haren.
    "Slaap zacht, Ni-bug," zeg ik zacht. "Ik blijf heel de tijd bij je,"


    Take me to wonderland

    Niall James Horan.
    Ik glimlach nog als ik Liam tegen me hoor praten en voel zijn hand door mijn haren gaan. Na een poos wordt ik langzaam weer wakker, Ik kreun zachtjes, mijn hoofd bonkste als een gek en bij mijn ribben deed het pijn. "Li" mompel ik slaperig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik was ondertussen ook in slaapgevallen wegens slaapgebrek. Vaag hoorde ik iemand iets zeggen waardoor ik langzaam mijn ogen opende en naar Niall keek.
    "Wat is er, Niall," vroeg ik en streelde langs zijn wang. "Heb je ergens pijn?" vroeg ik meteen daarna.


    Take me to wonderland

    Niall James Horan
    "Hoofdpijn en bij mijn borstkast" mompel ik. "Nu heb ik jou weer wakker gemaakt en straks ben je een een of andere wandelende zombie omdat ik je van jou slaap houd" pruil ik zielig. Ik wou niet dat er straks iets gebeurde met hem. Ik genoot van zijn tedere aanrakingen, hij was te goed, te lief voor mij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Addison Bella Clark.
    Ik kreunde zacht toen ik iemand hoorde vloeken en trok de dekens over mijn oren.
    Rustig voelde ik mezelf weer in slaap zakken, tot de zuurstof vervangen leek te zijn door haarlak.
    Ik kuchte even en ging rechtop zitten. Slaperig keek ik de kamer door, waar ik Gregory met zijn haar bezig zag zijn, maar Zayn was er niet.
    Verward keek ik om me heen, tot ik merkte dat de balkondeuren open waren. Daar stond Zayn een sigaret te roken. Ik haalde een hand door mijn haar en stond op, waardoor Zayn's trui, die ik aan had, over mijn kont viel. Op blote voeten liep ik naar buiten en legde mijn armen om zijn middel en mijn hoofd op zijn rug.
    Ik keek naar de mooie blauwe lucht, tot ik sigarettenrook rook. Mijn blik gleed naar de sigaret in Zayn's hand. Rookte hij? Daar had ik niets van gemerkt. Erg vond ik het ook niet, tenzij hij heel veel rookte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gregory
    Ik grinnik zacht als Addison hoestend overiend kwam, ik glimlach verontschuldiggend naar haar en zie hoe ze naar hem loopt.
    Waarom was ze zo mooi en viel ze op Zayn types
    ?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk op als ik twee armen om mijn middel voel en ik draai me een stukje om. Ik kijk recht in de blauwe ogen van Addison.
    Ik hou de sigaret weg van haar gezicht en glimlach. 'Vind je het erg?' vraag ik en knik naar mijn sigaret.
    Als ze het erg vond zou ik hem wel weggooien en roken als zij er niet is..


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "Dat heb ik er wel vor over," zeg ik lachend en laat mijn hand weer langs zijn wang glijden.
    "Moet ik Madam Plijster erbij halen?" zeg ik wat bezorgd.


    Take me to wonderland

    [over een halfuur vertrek ik richting school=(...
    Niall James Horan
    Ik glimlach en schud mijn hoofd, ik wou mijn tijd met Liam spenderen. Ik schoof een stuk op en liet de pijn niet merken, geen grimas helemaal niets. Ik was even kort trots op mezelf en hield de dekens uitnodigend open. "Als je niet gaat slapen moet je maar rusten bij mij in bed" knipoog ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan