• Ik ben vandaag naar opendagen geweest en heb gekeken voor een vervolg opleiding. Ik wist al een lange tijd dat ik iets met mode wil doen en heb dus ook gekozen voor een mode opleiding, Ik wil zeg maar de kant op van meer je eigen kleding winkeltje beginnen:) maar mijn vraag aan jullie is. Hebben jullie al een leuke opleiding?
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik doe de opleiding Media & Vormgeving. c: Dat is dus grafisch.


    dat is ook leuk:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Zoals de naam al zegt word je dan tot vertaler opgeleid.


    okeee zoiets dacht ik al maar leuke keuze:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik studeer Nederlands, 2e jaar (: Echt superleuk!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    Ik studeer Nederlands, 2e jaar (: Echt superleuk!

    okeeee leuk:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik studeer Rechten. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik zou taal- en letterkunde Nederlands-Engels willen studeren, of misschien communicatiewetenschappen. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Odina schreef:
    Ik wil grafisch doen met fotografie als vak erbij denk ik..


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik doe juridisch medewerker, grootste fout van mijn leven. Binnenkort ga ik contact op nemen met mn middelbare school of de vavo, want ik wil havo gaan doen. Heel jaar weggegooid.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik doe nu een opleiding in de zorg op niveau 4 van het MBO. Achteraf had ik misschien een andere richting leuker gevonden maar ik heb dit vooral gekozen omdat mijn VMBO profiel hier goed op aansloot. Ik heb namelijk nooit economie gehad op school en in rekenen en wiskunde ben ik ook heel slecht, dus daarom koos ik niet voor een juridische opleiding, wat me eigen leuker leek.

    Ik ben blij dat er op de opleiding die ik nu doe ook nog wat administratief werk zit, want ik ben helemaal geen praktijk persoon.

    En na deze MBO wil ik graag een HBO Wildlife Management doen omdat ik gek ben op leeuwen. En anders wil ik een HBO vertaler Engels gaan doen of de HBO lerarenopleiding Geschiedenis. Ik zie het dan wel, maar ik wil sowieso een HBO hierna.


    Chaos is a ladder.

    ik doe de opleiding Pedagogiek, eerste jaar. Vind het heel interessant, maar de leerstof vind ik best pittig. Stage is wel leuk. c:


    You are beautiful, you are love.

    Waarschijnlijk International Media and Entertainment Management (bloos)


    Caution first, always.

    DeepPurple schreef:
    Ik doe nu een opleiding in de zorg op niveau 4 van het MBO. Achteraf had ik misschien een andere richting leuker gevonden maar ik heb dit vooral gekozen omdat mijn VMBO profiel hier goed op aansloot. Ik heb namelijk nooit economie gehad op school en in rekenen en wiskunde ben ik ook heel slecht, dus daarom koos ik niet voor een juridische opleiding, wat me eigen leuker leek.

    Ik ben blij dat er op de opleiding die ik nu doe ook nog wat administratief werk zit, want ik ben helemaal geen praktijk persoon.

    En na deze MBO wil ik graag een HBO Wildlife Management doen omdat ik gek ben op leeuwen. En anders wil ik een HBO vertaler Engels gaan doen of de HBO lerarenopleiding Geschiedenis. Ik zie het dan wel, maar ik wil sowieso een HBO hierna.

    Opleiding juridisch is nauwelijks economie / rekenen, omdat iedereen daar slecht in is, lol.. Just saying.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wou vroeger altijd dierenarts worden, maar bleek achteraf toch iets te hoog gegrepen. De HAVO had ik redelijk goed gehaald, maar als ik nog VWO moest gaan doen zou ik dat hoogstwaarschijnlijk niet halen.

    Heel veel beroepskeuzetesten gedaan enzo en daar kwamen altijd van die stomme dingen uit en soms ook Forensisch Onderzoek. Naja, daar dus naar gekeken en uiteindelijk me bij die opleiding ingeschreven en toegelaten (is een lotingsopleiding). Na een halfjaar toch tot de conclusie gekomen dat de opleiding en het beroep niks voor mij waren. Het was wel echt een superleuke opleiding met elke week een practicum (raampjes inslaan, vingerafdrukken, schoenafdrukken, zelfs fotografie). Maarja toch niks voor mij. Toen gestopt en een half jaar gewerkt en heel veel rondgekeken en gezocht naar opleidingen die iets met biologie te maken hebben, want dat vond ik altijd een leuk vak, maar wel alleen de dierenkant. Toen kwam ik op Diermanagement en Toegepaste Biologie. Bij allebij een dag meegelopen met een student en heel lang lopen nadenken en twijfelen welke van de twee ik zou doen en uiteindelijk voor Toegepaste Biologie gekozen omdat deze wat breder is dan Diermanagement. Bij TB heb je namelijk ecologie, plant en dier. Het hele plaatje dus qua natuur enzo. Ben nog wel van plan om de richting dier te kiezen in het 3e jaar.

    Denk dat ik hierna nog wil doorstuderen in de richting fokkerij en genetica (master Animal Science) of iets in de richting van ethologie (gedragsleer), omdat ik twee onderwerpen heel erg leuk vindt.

    Maargoed, ik studeer nu dus Toegepaste biologie en zit in mijn 1e jaar :p

    Everdeen schreef:
    Ik doe juridisch medewerker, grootste fout van mijn leven. Binnenkort ga ik contact op nemen met mn middelbare school of de vavo, want ik wil havo gaan doen. Heel jaar weggegooid.

    dat is wel jammer van dat jaar.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik zit in mijn eerste jaar psychology, echt supertof n.n


    I am an idiot, I move.