• Ik ben vandaag naar opendagen geweest en heb gekeken voor een vervolg opleiding. Ik wist al een lange tijd dat ik iets met mode wil doen en heb dus ook gekozen voor een mode opleiding, Ik wil zeg maar de kant op van meer je eigen kleding winkeltje beginnen:) maar mijn vraag aan jullie is. Hebben jullie al een leuke opleiding?
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    allemaal leuke opleidingen:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik wil 'n opleiding verpleging gaan doen C:


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik wil 'n opleiding verpleging gaan doen C:

    leuk:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Alakay schreef:
    Ik zit in mijn eerste jaar psychology, echt supertof n.n

    mooizo dat je opleiding leuk is:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Everdeen schreef:
    Opleiding juridisch is nauwelijks economie / rekenen, omdat iedereen daar slecht in is, lol.. Just saying.

    Dat weet ik, daar kwam ik pas achter. Echt super genaaid want tegen mij werd altijd gezegd dat ik beslist geen juridische opleiding kon doen als ik slecht was in rekenen, wiskunde of economie.


    Chaos is a ladder.

    Ik wil na de Havo doorstromen naar Vwo, en daarna het liefst naar Middelburg om Liberal Arts & Science te gaan studeren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik studeer voor lifestyle interieur laatste leerjaar inmiddels. Hierna wil ik graag journalistiek of parfumerie gaan studeren.
    blijven lastige keuzes!


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    SAMxJOE schreef:
    ik studeer voor lifestyle interieur laatste leerjaar inmiddels. Hierna wil ik graag journalistiek of parfumerie gaan studeren.
    blijven lastige keuzes!

    dat zit ik ook in mijn opleiding het eerste jaar. (interieur design)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik wil naar de PABO of naar de Theaterschool (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zit nu in het laatste jaar van een opleiding voor onderwijsassistent. Wat ik hierna ga doen, weet ik nog niet precies. Fotografie lijkt me wel leuk, maar interieur ook en talen vind ik ook interessant, evenals culturen.
    Volgend jaar ga ik voor een jaartje naar het buitenland. Ik kan daar een opleiding volgen van één jaar, dus als ik dan iets kies wat het toch niet is, is dat niet zo erg.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Ik zit nu in het laatste jaar van een opleiding voor onderwijsassistent. Wat ik hierna ga doen, weet ik nog niet precies. Fotografie lijkt me wel leuk, maar interieur ook en talen vind ik ook interessant, evenals culturen.
    Volgend jaar ga ik voor een jaartje naar het buitenland. Ik kan daar een opleiding volgen van één jaar, dus als ik dan iets kies wat het toch niet is, is dat niet zo erg.

    buitenland is denk ik ook leuk:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Monterrey schreef:
    Ik wil naar de PABO of naar de Theaterschool (:

    een vriendin van mij wil ook zoiets doen als theaterschool maar ze moet audities doen om op die school te komen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Square schreef:
    Ik zit in vijf vier vwo, maar ik weet het echt nog niet. In ieder geval valt alles waar je biologie, scheikunde of natuurkunde voor nodig hebt al af, want dat heb ik allemaal niet meer. Er blijft alleen nog zo veel over. :')


    The odds are néver in our favor.

    Ik zit nu in 4 VWO dus ik heb nog even de tijd, maar er zijn zoveel leuke dingen. Wat mij nu erg trekt is de culturele kant. Culturen, andere landen, mensen etc. ik vind dat echt helemaal geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Ik zit nu in 4 VWO dus ik heb nog even de tijd, maar er zijn zoveel leuke dingen. Wat mij nu erg trekt is de culturele kant. Culturen, andere landen, mensen etc. ik vind dat echt helemaal geweldig.

    klopt er zijn genoeg leuke dingen:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.