• Ik ben vandaag naar opendagen geweest en heb gekeken voor een vervolg opleiding. Ik wist al een lange tijd dat ik iets met mode wil doen en heb dus ook gekozen voor een mode opleiding, Ik wil zeg maar de kant op van meer je eigen kleding winkeltje beginnen:) maar mijn vraag aan jullie is. Hebben jullie al een leuke opleiding?
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    ik weet het al sinds ik klein ben wat k wil gaan doen.
    Ik ga PWS doen.
    Pedagogisch medewerker.
    Dus kinderdagverblijf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zit in 6 vwo en moet dus heel erg opschieten met mijn keuze, maar ik weet het nog steeds niet. Ik wilde altijd de studie Culturele Antropologie & Ontwikkelingssociologie gaan doen, maar na een meeloopdag lijkt de studie best wel tegen te vallen... Nu ga ik nog bij een andere universiteit, zelfde studie, kijken en ook nog bij Japanstudies in Leiden (maar stel, als ik dat ga doen, weet ik echt niet wat ik daar later mee kan doen...) en Creative Writing op Artez wil ik ook heel graag, in Arnhem, maar dat is een heeeele strenge selectie en ik verwacht niet dat ik daar doorheen kom.
    Kortom; ik weet het gewoon niet meer en ik moet het al wel bijna weten. :C


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zit nu in het eerste jaar Communication and Multimedia Design


    As travars

    Ik zit in de tweede van de opleiding Social Work (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik deed de opleiding Sociaal Agogisch Werker , maar die opleiding is kut en er is geen werk te vinden in de kinderopvang. :Y) Maar ik moest stoppen met die opleiding dus ik doe nu een niveau lager helaas.. En daarna heb ik geen idee wat ik moet gaan doen. I'm fucked.


    -

    Rechten, probably.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Parachutes schreef:
    Ik zit in 6 vwo en moet dus heel erg opschieten met mijn keuze, maar ik weet het nog steeds niet. Ik wilde altijd de studie Culturele Antropologie & Ontwikkelingssociologie gaan doen, maar na een meeloopdag lijkt de studie best wel tegen te vallen... Nu ga ik nog bij een andere universiteit, zelfde studie, kijken en ook nog bij Japanstudies in Leiden (maar stel, als ik dat ga doen, weet ik echt niet wat ik daar later mee kan doen...) en Creative Writing op Artez wil ik ook heel graag, in Arnhem, maar dat is een heeeele strenge selectie en ik verwacht niet dat ik daar doorheen kom.
    Kortom; ik weet het gewoon niet meer en ik moet het al wel bijna weten. :C

    ik ben blij dat ik het al weet:) als ik jou was zou ik idd blijven meelopen met scholen en open dagen bezoeken.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Journalistiek


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zit nu in mujn voorlaatste jaar kantoor, daarna ga ik waarschijnlijk Revalidatiewetenschappen & Kinesitherapie studeren (:


    Let us die young or let us live forever.

    Ik heb nog geen idee, maar ik zit pas ook in 2 vwo. De opleiding richting psychologie en voor advocaat spreekt me eigenlijk best wel aan. Maar aangezien ik best goed in de betá vakken ben, kan ik vele kanten op als het daar om gaat.
    Maar zoals ik zei; ik zit pas in de 2e en hoef pas aan het einde van de 3e mijn vakken-pakket te gaan kiezen. Ik heb dus nog wel eventjes. :Y)

    Allemaal alvast maar veel succes met je opleiding;)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    ik wil vrijetijdsmanagement gaan doen op nhtv breda. Maar dat is loting en ik ben echt bang dat ik niet aangenomen wordt. but het is het enige wat me echt leuk lijkt en waarvan ik weet dat ik het kan. Als ik niet aangenomen wordt ben ik de pineut..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BlondeBlond schreef:
    (...)
    een vriendin van mij wil ook zoiets doen als theaterschool maar ze moet audities doen om op die school te komen.
    Ja, klopt. Bij deze ook, dus ik vind dat even een twijfelpuntje. Daarbij worden er maar heel weinig aangenomen..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    (...)Ja, klopt. Bij deze ook, dus ik vind dat even een twijfelpuntje. Daarbij worden er maar heel weinig aangenomen..

    ik zal het altijd proberen en altijd een tweede opleiding kieze dan heb je zowiezo een opleiding.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik doe nu Pedagogisch Medewerker niveau 3, daarna ga ik niveau 4 doen. En dan Toegepaste Psychologie, Social Work of toch iets anders dan dit. Ik ben echt een vreselijk twijfelaar.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!