• Ik ben vandaag naar opendagen geweest en heb gekeken voor een vervolg opleiding. Ik wist al een lange tijd dat ik iets met mode wil doen en heb dus ook gekozen voor een mode opleiding, Ik wil zeg maar de kant op van meer je eigen kleding winkeltje beginnen:) maar mijn vraag aan jullie is. Hebben jullie al een leuke opleiding?
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik zit nu in 3 havo en wil mensendieck gaan doen op hva :) Want utrecht lijkt me eerlijk gezegd niet zo leuk :$


    Life is a box of chocolates. You never know what you`re going to get.

    xLiamx schreef:
    Ik zit nu in 3 havo en wil mensendieck gaan doen op hva :) Want utrecht lijkt me eerlijk gezegd niet zo leuk :$


    Mensendick. Hihi.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    als je een eigen winkel wilt beginnen moet je dam geen management doen, inplaats van mode?
    ik zelf do grafische vormgever basis. dat betekend dat ik dit jaar moet kiezen wat ik echt wil in de grafische kant. en waarschijnlijk is dat AV.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 17:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil psychologie gaan studeren op het HBO en uiteindelijk stoppen met school als ik kan zeggen dat ik mijn Master van de universiteit heb! Als ik niet blijf zitten moet ik het om mijn 22e voor elkaar hebben :3


    Let it come and let it be

    Ik ben al aangenomen voor mijn vervolg opleiding:)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 17:43 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mufinn schreef:
    als je een eigen winkel wilt beginnen moet je dam geen management doen, inplaats van mode?
    ik zelf do grafische vormgever basis. dat betekend dat ik dit jaar moet kiezen wat ik echt wil in de grafische kant. en waarschijnlijk is dat AV.


    Detail handel heet dat, maar de meeste opleidingen zoals mode hebben ook een commerciële kant.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mufinn schreef:
    als je een eigen winkel wilt beginnen moet je dam geen management doen, inplaats van mode?
    ik zelf do grafische vormgever basis. dat betekend dat ik dit jaar moet kiezen wat ik echt wil in de grafische kant. en waarschijnlijk is dat AV.


    klopt daarvoor moet mode modemagement doen maar ik doe filiaal manager dat kan ook:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    SmartBlondie schreef:
    (...)

    klopt daarvoor moet mode modemagement doen maar ik doe filiaal manager dat kan ook:)


    Mbo of Hbo?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Detail handel heet dat, maar de meeste opleidingen zoals mode hebben ook een commerciële kant.


    en die opleiding ga ik dus doen:) op mbo niveau.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Journalistiek op de fontys in Tilburg. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Journalistiek op de fontys in Tilburg. (:


    Tilburg. Woop Woop.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Geneeskunde Nijmegen/Maastricht.
    Biologie Nijmegen
    Geneeskunde Aachen.

    In die volgorde van belangstelling. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga volgende maand een meeloopdag volgen, maar ik weet het eigenlijk al zeker dat ik Japanologie in Leiden wil gaan studeren.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik zit in het eerste jaar van SPH en het bevalt me heel erg goed! :'DD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik denk dat ik Communicatie en informatie wetenschappen in Nijmegen wil studeren.


    Travel far enough, you'll meet yourself