• Hotchner is vertrokken en Boromir is er voor in de plaats gekomen, want



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Awesome. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Hij is echt leuk. ^^

    Hoewel je me hiermee wel onbewust zo ver hebt gekregen dat ik Boromir fanvids aan het kijken ben en ik me daarom op dit moment eigenlijk meer zo voel:


    Boromiiiir. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:


    Hij is echt leuk. ^^

    Hoewel je me hiermee wel onbewust zo ver hebt gekregen dat ik Boromir fanvids aan het kijken ben en ik me daarom op dit moment eigenlijk meer zo voel:


    Boromiiiir. (no_chears)

    Hehehe :P
    Ik bleef stokstijf stilstaan middenin de huiskamer omdat Sean Bean in Missing zat wat mijn ouders aan het kijken waren. Volgens mij was hij dood...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Hehehe :P
    Ik bleef stokstijf stilstaan middenin de huiskamer omdat Sean Bean in Missing zat wat mijn ouders aan het kijken waren. Volgens mij was hij dood...


    Pff, sommige acteurs krijgen echt altijd hetzelfde soort rollen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:


    Hij is echt leuk. ^^

    Hoewel je me hiermee wel onbewust zo ver hebt gekregen dat ik Boromir fanvids aan het kijken ben en ik me daarom op dit moment eigenlijk meer zo voel:


    Boromiiiir. (no_chears)

    Square schreef:
    (...)

    Pff, sommige acteurs krijgen echt altijd hetzelfde soort rollen. (cat)

    Ik had ook al ergens dat plaatje gezien van Boromir en er stond bij "One does not simply let Sean Bean live"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nawww Boromir <3


    Caution first, always.

    Awesome dat hij nog vrij is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Awesome dat hij nog vrij is.

    Nu inmiddels niet meer :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Nu inmiddels niet meer :3

    Hahaha, dat klopt ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awesome c:
    Ik heb ook al iets in gedachten waar ik m'n naam eventueel in wil veranderen. c:


    26 - 02 - '16

    Boromir schreef:
    (...)
    Hehehe :P
    Ik bleef stokstijf stilstaan middenin de huiskamer omdat Sean Bean in Missing zat wat mijn ouders aan het kijken waren. Volgens mij was hij dood...

    Nope, hij leefde nog ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zeg;
    Lord Eddard Stark, Lord of Winterfell, Former Protector of the North and Hand to the King.

    Hij zit/zat ook in Game of Thrones. (cat)


    Winter is coming.

    Ned! :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Valyria schreef:
    Ik zeg;
    Lord Eddard Stark, Lord of Winterfell, Former Protector of the North and Hand to the King.

    Hij zit/zat ook in Game of Thrones. (cat)

    I know, daar ging hij ook dood, seizoen 1


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis