• Hotchner is vertrokken en Boromir is er voor in de plaats gekomen, want



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    I know, daar ging hij ook dood, seizoen 1

    Ja, inderdaad. Hoe verassend.


    Winter is coming.

    Leuk ^^


    •*• Lululu •*•

    Buhuhuhuhu...
    Ik was Game of Thrones gaan kijken voor Sean Bean.
    De eerste aflevering, je raad het al, ging hij dood.
    Typisch... :S

    Dit topic heeft me er toe aan gezet om ook een LotR naam te nemen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Laconiek schreef:
    Buhuhuhuhu...
    Ik was Game of Thrones gaan kijken voor Sean Bean.
    De eerste aflevering, je raad het al, ging hij dood.
    Typisch... :S

    Da's wel heel ironisch x'D
    @Shelob You go girl (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Boromir schreef:
    (...)
    Da's wel heel ironisch x'D
    @Shelob You go girl (:


    K vond het eerder om te huilen...:S
    Maar ja, nog genoeg films met Sean te vinden :)

    kijk flight plan, komt ie ook in voor, en blijft ie leven :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    kijk flight plan, komt ie ook in voor, en blijft ie leven :D


    Yeah eindelijk!
    Volgensmij is dat de eerste keer? :X

    en in de film percy jackson, lightning thief als zeus


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Laconiek schreef:
    Buhuhuhuhu...
    Ik was Game of Thrones gaan kijken voor Sean Bean.
    De eerste aflevering, je raad het al, ging hij dood.
    Typisch... :S


    Jij leugenaar. Hij gaat helemaal niet dood in de eerste aflevering. Hij houdt het wel een stuk of 10 vol ofzo.


    Winter is coming.

    Haha, genius xD Toen ik de naam zag, had ik al een vermoeden dat jij erachter zat xD
    Maarja, ik heb voornamelijk dankzij Sidyana en een beetje door jou een lichtelijke fanheid voor Boromir opgelopen :) Al blijft z'n broertje m'n favoriet :)
    Ahja, flightplan, die heb ik ook gezien. Netzoals PJ. Heb ergens gelezen dat er een 2de film komt, met natuurlijk Sean er weer in :)


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Haha, genius xD Toen ik de naam zag, had ik al een vermoeden dat jij erachter zat xD
    Maarja, ik heb voornamelijk dankzij Sidyana en een beetje door jou een lichtelijke fanheid voor Boromir opgelopen :) Al blijft z'n broertje m'n favoriet :)
    Ahja, flightplan, die heb ik ook gezien. Netzoals PJ. Heb ergens gelezen dat er een 2de film komt, met natuurlijk Sean er weer in :)


    ja dat heb ik ook gelezen, geweldig, wil hem zien :D, ik kijk nu al deel 1 online op internet. (downloaden lukte niet


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Valyria schreef:
    (...)

    Jij leugenaar. Hij gaat helemaal niet dood in de eerste aflevering. Hij houdt het wel een stuk of 10 vol ofzo.


    Beetje late reactie, maar toch xD
    Nee inderdaad, maar ik was pas later gaan kijken en de eerste aflevering dat ik echt meekeek ging hij dood:S