• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een heks? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna mag iemand anders je rol hebben.
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen, anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar nog niet.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - Niet allemaal dezelfde gave
    - Minimaal vier volle regels per post
    - Ik maak de kamerlijst, wel mag je mij vertellen bij wie je het liefste ingedeelt zou worden.
    - Nieuwe topics worden door mij geopend
    - Enjoy!


    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Extra:


    Meisjes:
    - Nina Chanel McCean - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Katherina Elena Flow - 18 - mens - Coockies
    - Yuniper Lake - 17 - heks - Jaimes
    - Jade Rachelle Brown - 18 - Earthling - HurtedHeart
    - Ruby Aliana Emily Hastings - 18 - mens - Lizor
    - Philomenia Amaris Kingsleigh - 18 - halfgodin - Tolkien


    Jongens:
    - Charles Oliver Skyes - 20 - vampier - Jolene
    - Matthew Andy Dalmer - 20 - engel - Jolene
    - Logan Garcia - 18 - weerwolf - WillNotLearn
    - Lucas Alexander Enwright - 21 - communicator - mismi
    - Ethan Willow Clarckson - 19 - mens - Nyan
    - Seth Langdon - 19 - mens - Chapters


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 9:39 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Ethan Willow Clarckson
    Bijnaam:Willow of gewoon Ethan
    Leeftijd:19 jaar ,hij verjaard op 14 december
    Innerlijk:Ethan is iemand die niet zo graag in de spotlights staat ,maar er tussenin. Hij kan erg aardig en sociaal zijn en houd wel van vrienden maken.
    Ethan is wel redelijk schuw voor anderen,hij is ook wat onzeker en durft vaak de eerste stap niet zetten.
    Dat komt vooral omdat hij vroeger gepest werd. Waarom ?Omdat hij hield van dingen die anderen maar stom vonden.
    Hij is wel creatief en houd va tekenen ,lezen en muziek,daar kan hij zeggen ,wat hij niet kan verwoorden.
    Uiterlijk:




    Ethan heeft lichtbruin golvend haar,die af en toe warrig op zijn hoofd staan ofwel zet hij het in een lichte kuif,hij heeft lichtbruine bambi ogen ,die vaak goud/gelig lijken in de zon. Ook heeft hij lichte sproetjes rond zijn neus en hij is 1m 79 en redelijk gespierd. Hij heeft een paar blauwe plekken en een litteken op zijn pols,door ooit eens zichtzelf te willen snijden,maar hij stopte er direct mee omdat het toch niet goed voelde voor hem.
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): mens
    Extra: Hij speelt piano en houd erg veel van tekenen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jess, bij de jongens staat er de ene keer bij q-naam Jolene en de andere keer Jorlene o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    May I have the last girl?

    Ik vul haar straks in en zie wel wat het wordt. (:


    help

    Sure, zal je erbij zetten

    And Jaims: Thanks meid, ga het aanpassen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een jongen reserveren?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:12 ]


    Remember to be ridiculous.

    Volledige naam: Seth Langdon
    Bijnaam: x
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Als je naar zijn daden kijkt, zou je kunnen zeggen dat Seth een duivelse pschygopaat is die mensen vermoord. Zo heeft hij zijn vader vermoord, waardoor de band tussen zijn moeder en hem volledig verwoest is. Alhoewel zijn moeder hem wel beschermde toen de politie verhoor deed. Maar daar bleef het niet bij, hij raakte verslaafd aan drugs en vermoorde ook een aantal "vrienden" op school. Wanneer je hem zou vragen waarom hij dat in godennaam deed zou hij geen antwoord weten. Hij verwoest gewoon simpelweg dingen die hij lief heeft.
    Nouja simpelweg, het is natuurlijk allemaal heel luguber en het feit dat niemand er iets van af weten buiten zijn moeder, zorgt er voor dat hij aldoor moet rondlopen met deze geheimen. Met deze daden. Met dat bloed aan zijn handen. Het is nooit geconstateerd door een dokter, maar het is redelijk duidelijk dat hij lijd aan een bipolaire stoornis. Zijn alter ego is de enge pschygopaat maar hij heeft ook een andere kant. Het kan een lieve jongen zijn, misschien zelfs wel een gevoelige jongen met een obsessie voor alles wat niet normaal is. Aangezien hij nu op elk moment zichzelf zou kunnen verliezen doordat hij helemaal doorgedraait is en zijn alter ego het telkens overneemt, is hij naar dit strandhuis gegaan in de hoop zichzelf weer terug te vinden. Hem leren kennen is haast onmogelijk, zelfs ik weet niet precies hoe ik zijn gecompliceerde innerlijk nou goed in woorden kan brengen. Ik kan wel beloven dat het heel wat wordt met Seth in huis.
    Uiterlijk:


    Seth ziet er grunchy uit, zijn uiterlijk zou je eerder associëren met iemand uit de 90's. Het is geen aantrekkelijke jongen in de meeste ogen, hij heeft vettig haar en altijd wel donkere kringen onder zijn ogen door tekort aan slaap. Er zijn veel littekens te vinden op zijn armen, door het snijden,
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Gewoon mens, maar zeer bewust van al het bovennatuurlijke om hem heen.
    Extra: Leest en schrijft aan een stuk door, op dat soort momenten kan hij zichzelf vertrouwen, weet hij zeker dat hij nog bestaat,

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:20 ]

    Ik ben echt verbaasd over het feit dat er zo weinig vampiers zijn. Gaat iemand nog een geest maken? :)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:25 ]

    Chapters schreef:
    Volledige naam: Seth Langdon
    Bijnaam: x
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Als je naar zijn daden kijkt, zou je kunnen zeggen dat Seth een duivelse pschygopaat is die mensen vermoord. Zo heeft hij zijn vader vermoord, waardoor de band tussen zijn moeder en hem volledig verwoest is. Alhoewel zijn moeder hem wel beschermde toen de politie verhoor deed. Maar daar bleef het niet bij, hij raakte verslaafd aan drugs en vermoorde ook een aantal "vrienden" op school. Wanneer je hem zou vragen waarom hij dat in godennaam deed zou hij geen antwoord weten. Hij verwoest gewoon simpelweg dingen die hij lief heeft.
    Nouja simpelweg, het is natuurlijk allemaal heel luguber en het feit dat niemand er iets van af weten buiten zijn moeder, zorgt er voor dat hij aldoor moet rondlopen met deze geheimen. Met deze daden. Met dat bloed aan zijn handen. Het is nooit geconstateerd door een dokter, maar het is redelijk duidelijk dat hij lijd aan een bipolaire stoornis. Zijn alter ego is de enge pschygopaat maar hij heeft ook een andere kant. Het kan een lieve jongen zijn, misschien zelfs wel een gevoelige jongen met een obsessie voor alles wat niet normaal is. Aangezien hij nu op elk moment zichzelf zou kunnen verliezen doordat hij helemaal doorgedraait is en zijn alter ego het telkens overneemt, is hij naar dit strandhuis gegaan in de hoop zichzelf weer terug te vinden. Hem leren kennen is haast onmogelijk, zelfs ik weet niet precies hoe ik zijn gecompliceerde innerlijk nou goed in woorden kan brengen. Ik kan wel beloven dat het heel wat wordt met Seth in huis.
    Uiterlijk:


    Seth ziet er grunchy uit, zijn uiterlijk zou je eerder associëren met iemand uit de 90's. Het is geen aantrekkelijke jongen in de meeste ogen, hij heeft vettig haar en altijd wel donkere kringen onder zijn ogen door tekort aan slaap. Er zijn veel littekens te vinden op zijn armen, door het snijden,
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Gewoon mens, maar zeer bewust van al het bovennatuurlijke om hem heen.
    Extra: Leest en schrijft aan een stuk door, op dat soort momenten kan hij zichzelf vertrouwen, weet hij zeker dat hij nog bestaat,


    OHMYGOD WIE IS DIE GAST?


    help

    Chapters schreef:
    Ik ben echt verbaasd over het feit dat er zo weinig vampiers zijn. Gaat iemand nog een geest maken? :)


    Ik twijfel of ik een vampier maak. Dan voel ik me zo onorigineel. ><


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik twijfel of ik een vampier maak. Dan voel ik me zo onorigineel. ><

    EVAN PETERS MN BBY. Mijn obsessie voor Johnny gaat oneindig duren, maar de muren in mijn kamer hebben nu ook plaats gemaakt voor deze verschrikkelijk sexy gast.
    Ga voor een geest, Seth wordt een grote fan van je. En het zal waarschijnlijk het enige wezen zijn wat hij niet wilt vermoorden, dus hooooraaayaay.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:40 ]

    Chapters schreef:
    (...)
    EVAN PETERS MN BBY. Mijn obsessie voor Johnny gaat oneindig duren, maar de muren in mijn kamer hebben nu ook plaats gemaakt voor deze verschrikkelijk sexy gast.
    Ga voor een geest, Seth wordt een grote fan van je. En het zal waarschijnlijk het enige wezen zijn wat hij niet wilt vermoorden, dus hooooraaayaay.


    Het wordt een halfgodin, dochter van de Titaan Kronos. :Y)


    help

    Volledige naam: Philomenia Amaris Kingsleigh
    Bijnaam: Mia, Phil. Meestal Mia.
    Leeftijd: Achttien.
    Innerlijk: Philomenia is echt totaal het tegenovergestelde van hoe haar achterbakse, gemene vader werd voorgesteld en ze is verre van machtig.
    Oké, Mia mag wel een groot doorzettingsvermogen zijn, ze mag wel koppig zijn, maar als het erop aankomt kan ze zich snel terugtrekken en doen alsof ze nooit bestaan heeft op het moment dat er iets gebeurde.
    Mia is een intelligent meisje. Ze houdt erg veel van geschiedenis en is erg geïnteresseerd in oude culturen. Laat je niet voor de gek houden door dat standvastige, maar af en toe toch teruggetrokken meisje.
    Philomenia werd in het verleden vaak verscheurd door verkeerde beslissingen, waardoor ze zichzelf vaak van de grond moest rapen en haar kiezen op elkaar moest klemmen om toch maar verder te kunnen gaan. Telkens veranderde er iets van haar, werd er een stukje meer van haar verdriet weggestopt, diep in haar hart.
    Mia laat dit vrijwel nooit blijken, maar ze lijdt er toch onder, ook al zit het zo ver weg en wilt ze er niet aan denken. Op sommige momenten worden de oude littekens gewoon weer opengehaald en wilt ze niets liever dan onder de grond kruipen en doodgaan.
    Uiterlijk:




    Lindsey Stirling.
    Mia heeft wild, bruin haar dat niet echt gelijk is geknipt. Meestal zet ze er gewoon een schaar in als het in de weg hangt, maar die gewoonte is ze al redelijk afgeleerd.
    Mia's ogen zijn diepgroen, omrand door volle wimpers. Soms draagt ze een bril. Boven die ogen prijken twee mooi gevormde wenkbrauwen die Mia vrijwel nooit epileert. Ze is er van overtuigd dat je natuurlijke uiterlijk het mooiste uiterlijk is.
    Philomenia draagt vaak nogal excentrieke kledij. Je zal haar nooit hetzelfde zien dragen, en als ze dat wel doet, dan let je er gewoonweg niet op.
    Halfgodin: Mia is de enige dochter van Kronos die ook half sterfelijk is, ze werd geboren in het Verenigd Koninkrijk, Engeland, waar ze nu nog steeds woont. Kronos is de Titaan van de tijd, waar zij ook krachten van geërfd heeft. Ze is in staat om de tijd te vertragen, versnellen en stil te laten staan. Hoe graag ze het ook zou willen, terugkeren in de tijd kan ze niet.
    Althans, dat denkt ze toch...
    Extra: Mia wilt over haar verleden niet veel kwijt, waardoor ze zichzelf ook voorhoudt dat ze zich er geen zorgen meer over moet maken. Iets dat echter wel bij de meesten bekend is - deels omdat het in de krant heeft gestaan - is dat Mia's gehele familie is uitgemoord. En dan echt haar volledige familie. Ze weten nog altijd niet wie het gedaan heeft maar Mia vermoedde dat het eens streek was van één van de Griekse goden of Titanen.
    Dit gebeurde toen Mia dertien was. Hierna leefde ze een halfjaar op straat, totdat iemand medelijden met haar kreeg en haar een job aanbood. Mia kon haar leven bij die man weer opbouwen en ging op internaat, waar haar talent voor muziek al snel werd ontdekt en ze begon met viool spelen. Nu woont Mia bij een nieuw gezin dat haar wilde adopteren.
    Ze heeft haar liefde voor muziek ontdekt en brengt haar vrije tijd vaak door met composities schrijven of medleys van muziek die ze mooi vindt.
    Mia weet niet van de andere buitengewone wezens om zich heen en denkt dat alleen dat er misschien een paar andere halfgoden rondlopen, al heeft ze er nog nooit één tegengekomen.
    Verder heeft Mia problemen met haar hart. Dit is op het ene moment zwaarder dan op het ander en houdt in dat haar hart zomaar op een gegeven moment stil kan vallen, moest ze zich té veel opwinden of verschrikkelijk bang zijn. Over het algemeen is Mia goed in haar hoofd erbij houden, dus hier is ze niet zo heel erg bang voor.
    Wel is het al één keer eerder gebeurd dat ze doodviel. Letterlijk. Ze is er ternauwernood aan ontsnapt.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 10:38 ]


    help

    Volledige naam: Lucas Alexander Enwright
    Bijnaam: Alex, Luke.
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Alex, zoals hij graag genoemd wordt, is een aardige, gezellige en grappige jongen die graag nieuwe vrienden maakt. Hij is bijna altijd wel vrolijk en je hoort hem ook best vaak praten. Hij vind het op zijn tijd ook leuk om mensen te laten schrikken, pesten of irriteren met behulp van zijn gave, simpelweg door gewoon in hun hoofd te kruipen.
    Zijn geheimen en problemen verteld hij niet zo gauw aan mensen, omdat die dingen kunnen doorvertellen. De enigste die hij zijn geheimen en problemen toevertrouwd zijn zijn ouders en Bandit (soms ook andere dieren).
    Soms lijkt het door zijn gave alsof hij een beetje tegen zichzelf aan het praten is, waardoor hij soms nogal raar kan overkomen (tja, hij kan immers met alle dieren communiceren en ja spinnen etc horen daar ook bij). Ook kan hij af en toe een beetje zelfingenomen overkomen, omdat hij natuurlijk weet waar je aan denkt. Soms kan hij ook ineens in lachen uitbarsten doordat iemand iets heel grappigs in zijn/haar gedachte heeft.
    Door zijn gave is Alex een echte dierenvriend. Hij weet altijd wat ze denken of wat ze nodig hebben. Hij zal dieren nooit hard aanpakken of fysiek straffen. Hij vindt dat mensen dit ook niet horen te doen, maar hij weet dat hij een groot voordeel heeft met zijn gave.
    Ondanks dat hij altijd wel gezellig en aardig is naar mensen toe, communiceert hij vaak beter met dieren, omdat die trouwer zijn dan mensen vaak. Mensen hebben vaak vooroordelen en de meeste dieren hebben dat niet en zijn heel erg vergevingsgezind. Al zijn geheimen en problemen verteld hij aan Bandit.


    Alex is een vrij breed persoon met een goed afgetraind lichaam. Hij doet elke dag aan sport om zijn lichaam in conditie te houden. Hij gaat iedere ochtend met Bandit hardlopen en is regelmatig in de sportschool te vinden. Verder heeft hij blauwe ogen en blond kort haar. Hij is ongeveer 1,80 m lang en heeft een blanke huid die niet heel snel bruin wordt, maar ook niet meteen verbrand.
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Alex is een 'communicator' (zelf bedacht, kon niks beters bedenken). Zo kan hij met dieren communiceren en kan hij met dieren en mensen communiceren zonder daarvoor zijn mond te hoeven open trekken. Hij kan dus eigenlijk je gedachte lezen en er in jou hoofd op antwoorden. Hij is van kleins af aan al goed begeleid door zijn eigen vader en moeder en familie, waardoor hij zijn gave goed beheerst. Hij kan ook de gedachtegang van mensen beïnvloeden als hij dat wil. Hij kan daardoor mensen dingen laten doen door het gedachtes aan te passen (hij kan niet je spieren enzo besturen, maar het lijkt erop). Dit kan hij echter nog niet zo goed, omdat hij het niet vaak doet en ook niet wil doen. Hij zou het alleen gebruiken als het echt nodig is, maar meestal schrikken sommige al als hij in hun hoofd zit en ze niet weten waar het vandaan komt.
    Geschiedenis Alex komt uit een lange lijn van mensen met gaves. Hij weet veel over deze wereld en de geschiedenis ervan vanwege de boeken die ze thuis hebben staan. Verhalen en kennis van zijn hele familielijn en nog andere. Hij vind het altijd leuk om dit soort boeken te lezen en doet dat dan ook regelmatig. Als kind heeft hij een pestkop gek gemaakt door steeds in zijn hoofd te zitten zonder dat hij daar zelf echt het besef van had. De jongen is helemaal gek geworden en mensen dachten dat hij aan schizofrenie leed. Later is Alex erachter gekomen dat het door hem kwam en sindsdien hebben zijn ouders hem dus begeleidt en geleerd hoe hij met zijn gave om moet gaan.
    Extra: Alex heeft een Sybirische Husky genaamd Bandit die inmiddels drie jaar oud is. Dit is zijn allergrootste vriend.


    Bandit is als pup heel erg mishandeld, waardoor hij mensen niet meer vertrouwde en niks van hun aannam (ook geen eten). Hij werd in beslag genomen door de dierenbescherming, maar omdat hij mensen niet vertrouwde ging het niet goed met hem en stond de dierenarts voor de keuze of ze hem misschien moesten laten inslapen. Alex hoorde via via van Bandit en besloot eens te gaan kijken. Door zijn gave te gebruiken bouwde hij langzaam maar zeker een band op met Bandit die hem nu volledig vertrouwd. Bandit heeft nog altijd problemen met het vertrouwen van andere mensen behalve Alex.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:43 ]

    Waarom moet het een speciale gave zijn om geesten te zien?

    heb je het tegen mij of is het een vraag in het algemeen?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]