• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een heks? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna mag iemand anders je rol hebben.
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen, anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar nog niet.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - Niet allemaal dezelfde gave
    - Minimaal vier volle regels per post
    - Ik maak de kamerlijst, wel mag je mij vertellen bij wie je het liefste ingedeelt zou worden.
    - Nieuwe topics worden door mij geopend
    - Enjoy!


    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Extra:


    Meisjes:
    - Nina Chanel McCean - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Katherina Elena Flow - 18 - mens - Coockies
    - Yuniper Lake - 17 - heks - Jaimes
    - Jade Rachelle Brown - 18 - Earthling - HurtedHeart
    - Ruby Aliana Emily Hastings - 18 - mens - Lizor
    - Philomenia Amaris Kingsleigh - 18 - halfgodin - Tolkien


    Jongens:
    - Charles Oliver Skyes - 20 - vampier - Jolene
    - Matthew Andy Dalmer - 20 - engel - Jolene
    - Logan Garcia - 18 - weerwolf - WillNotLearn
    - Lucas Alexander Enwright - 21 - communicator - mismi
    - Ethan Willow Clarckson - 19 - mens - Nyan
    - Seth Langdon - 19 - mens - Chapters


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 9:39 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volgens mij zijn de geesten uit dit verhaal stoffelijke geesten en kan iedereen ze zien. (:

    Or am I wrong?


    help

    Ik zie het nergens staan... En niemand is toch een geest, anders zou ik zeggen ja....

    Maar ik weet het niet, in het alledaagse leven ziet ook niet iedereen geesten dus het lijkt mij wel een soort van gave.....

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:01 ]

    Tenzij je paranormaal begaafd bent. :') Dat is toch wat sommige mensen beweren. x)


    help

    ja, maar ik neem aan dat niet iedereen paranormaal begaafd is haha,, daarom zitten er ook een aantal ' gewone' mensen tussen toch??....

    Mehh nee ik had nog wat ideeën voor mijn karakter met geesten, dat hij de mensen die hij vermoord heeft kan zien.
    Maar goed dan niet, het kan ook in z'n hoofd gebeuren! (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:04 ]

    oh haha, naja ik denk dat dat opzich wel kan... Dat ze hem achterna blijven zitten om wat hij heeft gedaan en lastig blijven vallen :p

    maar goed, ik ben niet de topichoudster :p dus moet je misschien even aan haar vragen ;)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:07 ]

    Chapters schreef:
    Mehh nee ik had nog wat ideeën voor mijn karakter met geesten, dat hij de mensen die hij vermoord heeft kan zien.
    Maar goed dan niet, het kan ook in z'n hoofd gebeuren! (:


    JAAAA. DAN KAN IK DOEN ALSOF MIA'S FAMILIE IS UITGEMOORD EN DAN KAN HIJ ZE ZIEN EN DAT ZOU AWESOME ZIJN. :Y)

    Overenthousiasme.


    help

    Jolene schreef:
    Volledige naam: Matthew Andy Dalmer
    Bijnaam: Matt of Matthew
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: Matthew is het soort jongen dat je in boeken leest of op tv ziet. Hij is sportief, musicaal, sociaal naar iedereen en heeft geen slecht uiterlijk. Je zou denken dat hij perfect was maar hij is alles behalve. Op jongen leeftijd is Matthew overleden. Hij was dronken en zat met zijn jongere zusje Hannah. Door dat hij door rood reed werden ze aangereden. Hannah stierf in de auto en Matthew later in het ziekenhuis. Omdat Matthew rouwde om wat hij gedaan heeft is hij terug naar aarde gestuurd om voor zijn fout te werken en het goed te maken door andere te beschermen. Hij is nu dus een gevallen engel en mag pas terug keren wanneer hij voor zijn taak volbracht heeft of wanneer hij zelf wilt. Hij heeft van de goden een tweede leven gekregen wat zelfde gebeurt. Bij dit leven horen ook zijn speciale krachten. Zo heeft hij genezende krachten en is hij sterker en sneller dan andere mensen. Hij kan wanneer hij zich concentreert de tijd terug laten draaien. Dit kost heel veel energie en hij kan maar een paar minuten terug.
    Uiterlijk:




    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Engel
    Extra: X


    Matthew... Die profielfoto... Hmmm. You're Soof, aren't you? :3

    Okay, ik ga mijn rol maar eens verder uitwerken. :Y)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Matthew... Die profielfoto... Hmmm. You're Soof, aren't you? :3

    Okay, ik ga mijn rol maar eens verder uitwerken. :Y)


    Muuuh how do you know? ;3

    Jolene schreef:
    (...)

    Muuuh how do you know? ;3


    Ik ben helemaal vergeten hoe die RPG heette, maar hij was van mij en jij was op reis toen Matthew gekoppeld was aan weet ik veel wie het was. Mijn perso was een elf en zag eruit als Scarlett Johansson. Het ging over een resort. :3


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik ben helemaal vergeten hoe die RPG heette, maar hij was van mij en jij was op reis toen Matthew gekoppeld was aan weet ik veel wie het was. Mijn perso was een elf en zag eruit als Scarlett Johansson. Het ging over een resort. :3


    Omg ja! Small world! Kan niet wachten weer met je te rpgen ;3

    Jolene schreef:
    (...)

    Omg ja! Small world! Kan niet wachten weer met je te rpgen ;3


    Nope. Not that one. xd Alvida Resort. Net teruggevonden. En het was deze awesome samenvatting die in de beginpost prijkte: Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    Charlie's tweede naam was Matthew, vandaar. x) Jij zat dan in Italië, nu ik teruglees, en ik was een verschrikkelijke one-liner RPG'er. :') Ik heb ergens anders denk ik ook nog met je ge-RPG'd. Het was een THG-RPG, denk ik. Of kan dat niet? xd

    Volgens mij is Alvida stilgevallen toen ik op kamp was. Nu ga ik ophouden met off-topic te gaan. Sowwy. :/


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Nope. Not that one. xd Alvida Resort. Net teruggevonden. En het was deze awesome samenvatting die in de beginpost prijkte: Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    Charlie's tweede naam was Matthew, vandaar. x) Jij zat dan in Italië, nu ik teruglees, en ik was een verschrikkelijke one-liner RPG'er. :') Ik heb ergens anders denk ik ook nog met je ge-RPG'd. Het was een THG-RPG, denk ik. Of kan dat niet? xd

    Volgens mij is Alvida stilgevallen toen ik op kamp was. Nu ga ik ophouden met off-topic te gaan. Sowwy. :/


    Gehele ik bedoelde small world als in wat een toeval dat ik je weer zie ;3

    Jolene schreef:
    (...)

    Gehele ik bedoelde small world als in wat een toeval dat ik je weer zie ;3


    Nu voel ik me dom.

    Ik vind het zo funny om terug te kijken naar oude RPG's, waar ik echt vaak oneliners schreef. Nu schrijf ik meestal meer dan tien regels, als mijn tegenspeler goed speelt. ^^


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Nu voel ik me dom.

    Ik vind het zo funny om terug te kijken naar oude RPG's, waar ik echt vaak oneliners schreef. Nu schrijf ik meestal meer dan tien regels, als mijn tegenspeler goed speelt. ^^


    Hahaha ik schrijf nu ook meer dan eerst. Maar ik ga er nu zeker voor zorgen dat onze personages elkaar tegen komen C;