• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een heks? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna mag iemand anders je rol hebben.
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen, anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar nog niet.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - Niet allemaal dezelfde gave
    - Minimaal vier volle regels per post
    - Ik maak de kamerlijst, wel mag je mij vertellen bij wie je het liefste ingedeelt zou worden.
    - Nieuwe topics worden door mij geopend
    - Enjoy!


    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Extra:


    Meisjes:
    - Nina Chanel McCean - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Katherina Elena Flow - 18 - mens - Coockies
    - Yuniper Lake - 17 - heks - Jaimes
    - Jade Rachelle Brown - 18 - Earthling - HurtedHeart
    - Ruby Aliana Emily Hastings - 18 - mens - Lizor
    - Philomenia Amaris Kingsleigh - 18 - halfgodin - Tolkien


    Jongens:
    - Charles Oliver Skyes - 20 - vampier - Jolene
    - Matthew Andy Dalmer - 20 - engel - Jolene
    - Logan Garcia - 18 - weerwolf - WillNotLearn
    - Lucas Alexander Enwright - 21 - communicator - mismi
    - Ethan Willow Clarckson - 19 - mens - Nyan
    - Seth Langdon - 19 - mens - Chapters


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 9:39 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    YES. YES. YOU MUST MOST CERTAINLY DO THAT. :3

    Okay, nu ga ik Mia echt afwerken. ><


    help

    Inderdaad haha, soms moet ik echt even tegen mezelf zeggen "Oké Isabella, even dimmen, je schrijft geen broek"

    Boek* hahahahha

    Dafuq? xd


    help

    Ik ging in op je oneliner post.

    Tolkien schreef:
    YES. YES. YOU MUST MOST CERTAINLY DO THAT. :3

    Okay, nu ga ik Mia echt afwerken. ><


    We have a deal then ^^

    Chapters schreef:
    Ik ging in op je oneliner post.


    Dat had ik ook wel door, maar ik bedoelde gewoon van die broek. :')

    Mijn langste post is vierenveertig regels. :Y)


    help

    HurtedHeart schreef:
    Volledige naam:Jade Rachelle Brown
    Onder die naam leeft ze, maar ze heet Yve [Aivee]. Haar soort kent officieel geen achternamen.
    Bijnaam: Rae zo stelt ze zich ook voor en anders gewoon Jade
    Leeftijd: 18, maar oorspronkelijk is ze er al sinds het begin der aarde voor zover bekent.
    Innerlijk: Rae is een vriendelijk meisje die erg wijs is voor haar"leeftijd" ze heeft een super geheugen, maar blijft liever oo de achtergond. Ze is erg verlegen en praat niet zo veel met vreemde al kan ze zien aan het gedrag en uiterlijk of het een mens of een wezen is. Dit weet ze ook door de geur al zal niemand weten eat Rae zelf is aangezien iedereen denkt dat ze uitgestorven zijn. Jade praat dus wat minder en is erg schuw. Ze geeft niet graag vertrouwen en leeft alleen. Ze is mensen om zich heen gewoon niet zo gewend. Ze vind het moeilijk zomaar op iemand af te lopen al ze vind dit makkelijk om overal achter te komen. Toch zal ze moeite hebben om zichzelf te verbergen. Al denkenveledat ze isuitegstorven er werd wel veelover ze vertelt. Mythes. Hierdoor blijft Rae erg oplettend.
    Uiterlijk:



    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Jade is zoals zij het noemt een Earthling. De laatste uit haar soort en moet zichzelf beschermen. Jade kan vormen aan nemen en word eigenlijk niet ouder. Ze kan zich er wel ouder uit laten zien. Jade is een met de aarde en houd balans en zorgt er voor dat de wereld in balans blijft er genoeg zuurstof is. Ze zorgt voor het weer de temperatuur. Toch moet ze van elke generatie wat leren om de wereld te begrijpen. Een aantal eeuwen geleden werden Earthlingen uitgeschakeld omdat ze heidense wezens zouden zijn. Een earthling kan je alleen doden door het hart eruit te snijden en dan te verbranden. Als je het hart niet verbrand kan een earthling nog leven. Jade heeft alle boeken en informatie verbrand zodat iedereen het vergeet. Haar hele volk is uitgemoord, maar ze heeft geen woede of wraak in zich.
    De krachten van een Earthling is wel ingewikkeld. Een Earthling kan alles wat met natuur te maken heeft. Water aarde vuur en wind. Zwaartekracht licht schaduw en nog andere dingen. Het enige wat ze niet kan beheersen is tijd. Als dat wel had gekunt dan waren er nog wel meerdere earthlingen geweest. Toch werken andermans gaves niet op haar.
    Extra: Jade of Rae weet welke wezens er nog leven en kan het ruiken of zien aan gedrag welk wezen het is. Dat is zeer gunstig voor haar aangezien ze dan weet waarvoor ze moet oppassen aangezien ze altijd wel een verbinding heeft met ieder soort wezen en dat kan ingewikkeld zijn. Alleende oudstewezens zullen haar soort vaag kunnen herinneren al heft ze ze uit zo veel mogelijk geheugens gewist

    Done

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 15:15 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik pas morgen Mia wel aan. Heb nu geen inspiratie.


    help

    Tolkien schreef:
    Volledige naam: Philomenia Amaris Kingsleigh
    Bijnaam: Mia, Phil. Meestal Mia.
    Leeftijd: Achttien.
    Innerlijk: Philomenia is echt totaal het tegenovergestelde van hoe haar achterbakse, gemene vader werd voorgesteld en ze is verre van machtig.
    Oké, Mia mag wel een groot doorzettingsvermogen zijn, ze mag wel koppig zijn, maar als het erop aankomt kan ze zich snel terugtrekken en doen alsof ze nooit bestaan heeft op het moment dat er iets gebeurde.
    Mia is een intelligent meisje. Ze houdt erg veel van geschiedenis en is erg geïnteresseerd in oude culturen. Laat je niet voor de gek houden door dat standvastige, maar af en toe toch teruggetrokken meisje.
    Philomenia werd in het verleden vaak verscheurd door verkeerde beslissingen, waardoor ze zichzelf vaak van de grond moest rapen en haar kiezen op elkaar moest klemmen om toch maar verder te kunnen gaan. Telkens veranderde er iets van haar, werd er een stukje meer van haar verdriet weggestopt, diep in haar hart.
    Mia laat dit vrijwel nooit blijken, maar ze lijdt er toch onder, ook al zit het zo ver weg en wilt ze er niet aan denken. Op sommige momenten worden de oude littekens gewoon weer opengehaald en wilt ze niets liever dan onder de grond kruipen en doodgaan.
    Uiterlijk:




    Lindsey Stirling.
    Mia heeft wild, bruin haar dat niet echt gelijk is geknipt. Meestal zet ze er gewoon een schaar in als het in de weg hangt, maar die gewoonte is ze al redelijk afgeleerd.
    Mia's ogen zijn diepgroen, omrand door volle wimpers. Soms draagt ze een bril. Boven die ogen prijken twee mooi gevormde wenkbrauwen die Mia vrijwel nooit epileert. Ze is er van overtuigd dat je natuurlijke uiterlijk het mooiste uiterlijk is.
    Philomenia draagt vaak nogal excentrieke kledij. Je zal haar nooit hetzelfde zien dragen, en als ze dat wel doet, dan let je er gewoonweg niet op.
    Halfgodin: Mia is de enige dochter van Kronos die ook half sterfelijk is. Kronos is de Titaan van de tijd, waar zij ook krachten van geërfd heeft. Ze is in staat om de tijd te vertragen, versnellen en stil te laten staan. Hoe graag ze het ook zou willen, terugkeren in de tijd kan ze niet.
    Extra: Mia wilt over haar verleden niet veel kwijt, waardoor ze zichzelf ook voorhoudt dat ze zich er geen zorgen meer over moet maken. Iets dat echter wel bij de meesten bekend is - deels omdat het in de krant heeft gestaan - is dat Mia's gehele familie is uitgemoord. En dan echt haar volledige familie. Ze weten nog altijd niet wie het gedaan heeft maar Mia vermoedde dat het eens streek was van één van de Griekse goden of Titanen.
    Dit gebeurde toen Mia dertien was. Hierna leefde ze een halfjaar op straat, totdat iemand medelijden met haar kreeg en haar een job aanbood. Mia kon haar leven bij die man weer opbouwen en ging op internaat, waar haar talent voor muziek al snel werd ontdekt en ze begon met viool spelen. Nu woont Mia bij een nieuw gezin dat haar wilde adopteren.
    Ze heeft haar liefde voor muziek ontdekt en brengt haar vrije tijd vaak door met composities schrijven of medleys van muziek die ze mooi vindt.


    help

    Ik zal zo mijn rol invullen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is Mimi trouwens goed?


    help

    Tolkien schreef:
    Is Mimi trouwens goed?


    Ja hoor, ik heb haar erbij gezet


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam:
    Ruby Aliana Emily Hastings
    Bijnaam:
    Red {Omdat ze rood haar heeft. Red verwijst naar Red Riding Hood oftewel Roodkapje}
    Leeftijd:
    18
    Innerlijk:
    Ruby is een vrolijk, opgewekt een lief persoon. Ze helpt graag mensen en is heel beschermend over haar vrienden. Zoals iedereen heeft Ruby ook haar slechte kanten, ze kan soms behoorlijk chagrijnig zijn en ze voelt zich al snel aangesproken. Alleen is er een heel wat andere kant die Ruby heeft en soms ook te voorschijn komt: soms kan ze behoorlijk gemeen en arrogant zijn, dat is ze vooral als ze niet op haar gemak is. Ze stoot dan mensen af, liever heeft ze niet dat veel mensen haar echt goed leren kennen. Ze houd zich liever gesloten, want met haar vrolijke en opgewekte karakter komen ook veel problemen mee.
    Uiterlijk:
    Ruby heeft lange, rode krullende lokken die ze vaak los heeft hangen maar ook wel eens opsteekt. Ze heeft grote bruine ogen die vaak zwaar opgemaakt zijn en volle lichtroze lippen. Haar wangen zijn vaak een beetje rood waardoor ze er niet uit ziet als het arrogante typje en ze is best klein.


    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Mens
    Extra:
    Ruby heeft veel problemen thuis en daar is ze dus van weg gevlucht, ze kon het niet meer aan, vandaar ook haar rommelige en verstrooide karakter.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 22:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goed genoeg? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.