• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    Anna Sharp

    Ik drukte Gregory bemoedigend tegen me aan. 'Je kunt me vertrouwen. Heb je er al met iemand over gesproken?' Mijn moeder was psycholoog en zelf wist ik ook wel het een en ander over psychologie. Het geven van vertrouwen was een belangrijk onderdeel ervan. Een ander belangrijk onderdeel is dat mensen hun verhaal kwijt moeten kunnen. Ik pakte zijn hand vast en streelde zachtjes de bovenkant van zijn hand met mijn duim.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    "Niet echt,en ik weet wel dat ik jou kan vertrouwen Anna, anders had ik je dit nooit verteld" ik sloeg mijn armen rond haar heen, haar buik ging zachtjes op en neer, ze was echt een cool meisje!
    Ik had ook niet echt de behoefte om anderen mijn diepste geheimen vertellen, maar bij Anna was alles zo anders.
    Ik vertelde heel zachtjes de rest van het verhaal :
    " Na onze ruzie moest ik naar school, ik heb haar nog wat nukkig een kus gegeven , niet wetend dat dat de laatste zou zijn. Die middag kwam de rector..,"
    Ik pauzeerde even, ik kreeg het weer moeilijk," Ze hadden mijn moeder haar autowrak gevonden, zelf was ze natuurlijk niet meer te redden, ik was dertien...."
    Anna keek me aan, ik sloeg mijn ogen neer en pakte het zilveren kruisje om mijn nek beet, dat kruisje, wat zo simpel was, had mijn moeder al sinds kinds af aan gedragen. Na haar dood had ik het gekregen, en droeg ik het.
    Aan datzelfde kettinkje hing ook een hartje, met een klein beetje assen van mijn moeder.
    (Trouwens, Twilover is echt een aardig persoon , één van m'n abo's, Ik zou het wel leuk vinden , mocht ie meedoen, wat jullie ?)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 18:07 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Even tussendoor: Alexis is het vertrouwenspersoon op t internaat he. dus niet Katherine....just saying.]

    [En dus?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp

    'Heftig,' mompelde ik. 'En nu woon je alleen nog maar met je vader?' vroeg ik hem. Hij had zijn armen om mijn heen geslagen en ik hield hem op een troostende manier vast. Het was niet niks om op zo'n jonge leeftijd en op die manier een van je ouders te verliezen. Hij hield zich er nog redelijk sterk onder. Er waren mensen die veel harder huilden om veel minder.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Sorry als het wat te drama achtig word, ik kan gewoon niet anders dan echt gek of drama schrijven volgens mij.
    Yak! Vandaag Nederlands leren en driedaagse voorbereiden)
    -Gregory McEwan-
    "Heftig!" mompelde Anna, waarna ze me vroeg of ik nu alleen met m'n vader woonde. Ik schudde mijn hoofd, nee , die nieuwe vriendin van m'n pa was er ook nog, niet dat ik Denise niet leuk vond, maar ze kon nooit mijn echte moeder vervangen, en daarbij was zij degene die me altijd vroeg wakker maakte , en laat één ding duidelijk zijn: Ik word niet graag wakker gemaakt.
    Anna had me troostend vast en ik besefte dat ik dat eigenlijk geweldig vond. Het deed goed alles eens aan iemand verteld te hebben. Ik veegde mijn tranen weg en keek Anna dankbaar aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik had snel een ander blad gehaald en liep terug naar de tafel. Een random blad was het, maar met mijn kracht kon ik gemakkelijk andere noten en tekst er voor maken. ik glimlachte toen ik terug liep, en Thomas nog zag zitten "het blad is random, maar ik kan het veranderen in iets wat jij wilt. Jij mag kiezen welk nummer je wilt doen nu," ik grinnikte om mijn eigen woorden en nam plek op een zwart-zilvere zetel die tegen de muur stond en wachtte op antwoord van Thomas.

    [sorry dat ik niet heb gereageerd, maar ik zit in een toetsweek die pas maandag is afgelopen ._. ik zal proberen dit weekend wat te posten X]

    Thomas Elliot Flow
    Kay nam vlug een ander blad e liep glimlachend terug.
    "het blad is random, maar ik kan het veranderen in iets wat jij wilt. Jij mag kiezen welk nummer je wilt doen nu," grinnikte ze en zette zich in de zwart-zilveren zetel.
    Ik bekeek even het blad ,het was een nummer die eigenlijk niet mooi klinkt met een piano.
    "Misschien kunnen we The A team doen ,die is erg mooi in piano versie."zeg ik dan na even denken.Er waren miljoenen liedjes die fantastisch waren om te zingen ,maar dit lied kwam als eerste in me op."Als dat goed is voor jou natuurlijk."vraag ik haar dan nog.

    (is niet erg,ik ga ook zo vaak niet meer kunnen reageren ,want ik hab over 2 weken examens)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Thomas had het blad aangenomen en keek er eventjes naar, "Misschien kunnen we The A team doen ,die is erg mooi in piano versie." zei hij na eventjes nadenken. Ik knikte, dat nummer zal vast perfect klinken. ''Als dat goed is voor jou natuurlijk,'' zei hij er nog achter en ik lachte. ''het is goed, begin jij deze keer met zingen? dan speel ik wel als eerste in,'' ik liep naar de piano en ging er naast staan, terwijl ik het op de piano legde. The A Team, de noten waren niet heel moeilijk dus het erop ''toveren'' zou makkelijk zijn. Ik concentreerde me op de noten, en na enkele secondes floepte de goeide noten en tekst erop. Voldaan glimlachte ik en gaf het blad aan Thomas ''Zo is die goed, toch?''

    Ik ga vanaf nu met spoilers werken hehe. En ik snap het, school gaat voor haha. ^^

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 16:00 ]

    (ik denk dat we nu beter ook nieuwe spelers moeten zoeken voor xJORDYCLASIE en DanceBabeA te vervangen )
    Thomas Elliot Flow
    Ze knikte en lachte even.''het is goed, begin jij deze keer met zingen? dan speel ik wel als eerste in,'' stelde ze voor en ik knikte goedkeurend.
    Ze liep al naar de piano enlegde het blad op de steun ,waarna ze de noten veranderde. Het was erg bijzonder om de noten te zine vervormen en van plaats veranderen.Voldaan glimlachte Kay en haf het blad aan me terug.''Zo is die goed, toch'?'' vroeg ze en ik knikte. "Perfect."
    Ik glimlachte even naar haar en liep dan naar de piano ,waar ik me ging zetten.Ik klopte naast me en keek dan glimlachend naar Kay ,als teken dat ze moet komen zitten.
    Ik legde het blad op de steun en wachtte tot Kay er was zodat we konden beginnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hm ja, maar inprinciepe hebben we geen last ervan dat ze er niet zijn. Nouja, voor jou 2e rol alleen, toch?

    Kayleigh Sarah Sue
    "Perfect." zei hij en glimlachte even waarna hij naar de piano liep. Hij klopte naast zich als teken dat ik moest gaan zitten naast hem, en moest beginnen met spelen. Ik ging naast hem zitten terwijl hij het blad op de steun legde en wachtte op mij af. Ik bekeek vlug het blad en zette mijn vingers op de juiste noten. Een voor een drukte ik ze in, in precies het goede tempo.

    (Ja dat wel ,maar wind je 4 personen die rpg'en niet een beetje te wijnig? :/ )
    Thomas Elliot Flow
    Kay kwam naast me zitten en begon toen met spelen.Ik ging meespelen bij het refrein omdat dat mooier ging klinken ,maar nu begon ik met zingen.
    'White lips, pale face. Breathing in snowflakes. Burnt lungs, sour taste. Light's gone, day's end. Struggling to pay rent. Long nights, strange men.' zong ik het begin en begon dan met Kay mee te spelen en zong het refrein.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hm ja, maar gaan we dan echt voor nieuwe rollen, of mensen die hun rol vervangen?

    Kayleigh Sarah Sue
    'White lips, pale face. Breathing in snowflakes. Burnt lungs, sour taste. Light's gone, day's end. Struggling to pay rent. Long nights, strange men.' zong hij en zijn stem klonk puur, en zeer zuiver. Bij het refrein begon hij mee te spelen, maar ik zou niet zingen. Nee, dit was zijn moment en hij mocht dit nummer zingen. Ik sloot mijn ogen en speelde rustig het refrein verder, terwijl ik mijn benen over elkaar heen sloeg zodat ik wat beter zou zitten.

    (Ik denk dat het beste is dat we totaal nieuwe rollen zoeken ,dat is makkelijker voor de rpg'er zelf)
    Thomas Elliot Flow
    Bij het refrein zong Kay niet mee,vanuit mijn ooghoeken keek ik even naar haar ,maar ik concentreerde me direct weer op de noten.
    'And they say. She's in the Class A Team. Stuck in her daydream. Been this way since 18. But lately her face seems. Slowly sinking, wasting. Crumbling like pastries.' zong ik verder.Een van de redenen dat ik dit lied zo fantastich vind is vooral omdat alles van dit lied ook echt is en niet zomaar een verzinsel. Het verhaal dat erachter schuilt is ontroerend op verschillende manieren.Dat is bij alle liedjes van Ed Sheeran zo eigenlijk.
    Ik zong het lied verder en keek af en toe naar Kayleigh.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja, dat lijkt mij ook een goed idee. Ik zal de rollen die er nu van hu staan eruit halen, moet ik nu een ''speciaal'' nieuw topic maken met als titel: NIEUWE ROLLEN GEZOCHT [RPG Magical Powers]? Of gewoon op het rollentopic?
    Ik moet gaan, al blijf ik wel online nog. Maar ik moet wat dingen doen waardoor ik niet kan reageren hierna ;x

    Kayleigh Sarah Sue
    'And they say. She's in the Class A Team. Stuck in her daydream. Been this way since 18. But lately her face seems. Slowly sinking, wasting. Crumbling like pastries.' zong hij verder en keek af en toe naar mij. Hij zong verder en uiteindelijk speelde ik de laatste noten. Dit nummer was rustig, maar leuk en mooi.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 16:44 ]