• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    Anna Sharp

    Ik draaide me om in zijn armen waardoor onze gezicht elkaar bijna raakten. 'Hopelijk vind je dat wat ik nu ga doen ook leuk,' fluisterde ik in zijn oor en gaf hem kleine kusjes op zijn wang. 'Zullen we een andere plek opzoeken om rustig te ...' Ik stopte even. 'Te praten,' vervolgde ik toen. Ik keek hem weer aan en beetje zachtjes op mijn onderlip. 'Weet je, ik heb best wel zin om te gaan zingen,' zei ik toen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    "Hopelijk vind je wat ik nu ga doen ook leuk!" fluisterde ze , en begon me kleine kusjes op mijn wang te geven.
    Daarna stelde ze voor om een rustigere plek te gaan zoeken, waar ik dus mee akkoord ging! Ze beet zachtjes op haar lip en zei: " Weet je, ik heb best wel zin om te gaan zingen!"
    "Dan doen we dat toch cupcake!" grijnsde ik, en nam haar hand. Ik leidde haar naar het muzieklokaal en één van de studio's in, de studio waar het allemaal begonnen was...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Vraagje @MissAlice, zijn ze al verder geraakt dan alleen zoenen, en zo ja, hoe ver?


    Anna Sharp

    'Je hebt gelijk,' beantwoordde ik zijn gedachtenstroom. 'Hier begon het allemaal. Weet jij nog met welk liedje?' Ik sloot even mijn ogen en ademde de geur van de muziekstudio in. We hadden ondertussen ook minstens één keer in een van de andere studio's gezeten, maar in deze studio voelde ik me nog het meeste thuis. Waarschijnlijk omdat wij hier als eerste oefenden. Het voelde als thuiskomen, als een welkom. Ik kwam weer terug naar de werkelijkheid, maar ik hield mijn ogen nog steeds gesloten, wetend dat Gregory mij zou willen verrassen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( errrm I dont know patholoog, doe maar van niet lijkt me :-) )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Dus, ze zijn nog niet verder gekomen dan zoenen? ^^]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Nou ja, een tongkus natuurlijk wel maar verder? Naah, daar zijn ze nog wat groen voor lijkt me. Wat jij? )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [I don't know, Anna is nu al 18, een jaar verder.. Enfin, kun je reageren please, ik heb zo'n zin om te RPG'en *smekend gezicht waar je niet tegenop kunt.*]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    "Ja inderdaad" beantwoordde ze mijn gedachten, hé, ik schrok er telkens van als ze mijn gedachten las, en het is zooooooooo moeilij om haar te verrassen!
    "Hallelujah, toch?" fluisterde ik in haar oor terwijl ik zachtjes en ongemerkt de mooie gouden armband die ik speciaal voor haar had laten maken in haar hand legde.
    "Open je ogen!" fluisterde ik , en drukte nog een kus in haar nek.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Mikayla Fay Wilson
    'Mikayla Fay Wilson,' zegt ze,'Welkom op deze school.'Ze keek me met een kleine lach aan 'Het maakt geen goede indruk dat je al direct vijf minuten te laat binnenkomt. Maar goed, ik was ook bezig, dus voor nu is het niet erg. In mijn lessen daarentegen is het wel erger. Ik hoop dat je geen laatkomer bent, want ik ben niet terughoudend wat betreft straf. Vandaar dat ik ben afdelingshoofd, dus voor praktische zaken kom je naar mij. Als er emotionele zaken zijn of iets dergelijks, mevrouw Smith is vertrouwenspersoon, schroom daarom niet langs te gaan bij haar, ook niet als je problemen met mij zou mogen hebben.' Ik voel mezelf gewoon rood worden, wat haat ik dat toch. 'Hierop staan de algemene regels en het rooster van de lessen. Zijn er verder nog vragen?' vraagt ze. "Nee, niet meteen", zeg ik zachtjes. Ik durf haar niet recht aan te kijken, bang om weer rood te worden.

    Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    Het is gewoon besturen van vuur :)


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    ik weet dat ik nu een beetje,raar over kom, maar mag Milou met iemand een relatie?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (iemand waar ik Ethan of Thomas kan op afsturen? :3 En @xSkinnyGirl ,later in de rpg kun je een relatie laten opbloeien ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn personage is nog vrij xD


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    xSkinnyGirl schreef:
    ik weet dat ik nu een beetje,raar over kom, maar mag Milou met iemand een relatie?

    Niks raars aan hoor! Haha. Ehm, Gregory heeft een vriendin [als ik het goed heb] Thomas flirt al met Kayleigh de hele tijd [ze vinden/vonden elkaar leuk, dus die valt zeg maar af] dus dan blijven Ethan + die nieuwe jongen over. Probeer gewoon wat, en kijk waar t heen gaat. :')

    Nyan: stuur Thomas anders naar Kayleigh? En Ethan naar Milou of Mikayla ofzo haha.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 18:52 ]

    Kayleigh Sarah Sue
    Toen ik binnen kwam zaten Anna en Gregory samen, die al snel de kamer verlieten, samen. Ach, zo leuk dat hun nog steeds bij elkaar zijn. Ik zag dat op de bedden briefjes lagen, met namen erop. Ha, dus Milou zou zelf haar bed wel vinden. Ook op de kasten stonden de namen, en op mijn kast stond nog "believe" met gouden letters. "Je vind het wel," zei ik toen ik deknamen uitliep, tegen Milou. Ik besloot terug te gaan naar het zwembad, gewoon even om te zwemmen. Mijn bikini had ik al aan, dus dan was geen probleem. De zon kwam mij tegemoet toen ik in de tuin liep. Ik trok mijn kleding uit waardoor mijn bikini tevoorschijn kwam, en dook snel het zwembad in voor verkoeling.

    (Ik zal ook eens spoileren x3 ,als je iets wil vragen aan me dan mag je me gewoon Saar noemen hoor ^^ en ik zal Thomas naar Kay sturen en Ethan ergen op de gang laten lopen ,dus wie wil mag hem storen ^^)

    Thomas Elliot Flow
    Ik liep slenteren de gangen door,ik had eerlijk gezegt het hier echt gemist,thuis was het alleen maar gezaag en geklier. Ook ben ik benieuwd naar de nieuwe leerlingen.
    Ik passerde bij een raam en zag Kay buiten bij het zwembad zitten. Meteen kreeg ik al een grijns in mijn gezicht.
    Ik liep de tuin in en zag Kay al in het zwembad zitten.
    "Hey ,Kay! Is het water lekker!"roep ik grijnzend naar haar en ga bij het zwembad zitten.


    Ethan Jacob Turner
    Ik doolde wat rond in de gangen met Kai,veel is er niet veranderd sind vorigjaar. Ik ben nog steeds de stille ik en kom nog steeds niet goed overeen met Thomas.
    Kai is ook niet echt veranderd,behalve dat hij wat groter is geworden en dat hij nu tot aan mijn knieën komt. Ik steek mijn handen in mijn broekzak en leun wat tegen de muur. Ergens hoopte ik dat dit schooljaar wat anders word. Begin vorigjaar had ik al een vriendin verloren en is het contact tussen ons verbroken geweest. Een zucht verlaat mijn lippen. Van Jack en Valerie is er ook nooit meer iets van gehoord.
    Ik kijk even naar Kai die wat door de gang zit te hollen. Straks zullen de nieuwelingen nog van hem schrikken als ze hem zien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH