• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    Anna Sharp

    De laatste noot weerklonk door de ruimte toen Gregory 'We can still do it cupcake' zei. Ik glimlachte kleintjes en borg mijn viool op in mijn koffer en ontspande de haren van de strijkstok, die ik ook in de kist deed. Greg zette hallelujah in en ik viel in. We waren ondertussen al zo goed op elkaar ingesteld dat we geen enkele fout maakten. Ik keek op mijn horloge. We waren vroeg aangekomen in de school, we hadden dus nog tijd zat.
    'Goed, zeg jij maar waar we de grap gaan uithalen.'

    Katherine Sharp

    Er werd weer op de deur geklopt. Er bleven nog twee leerlingen over. Ik opende de deur en nodigde de persoon tegenover me binnen. De overige twee personen waren een jongen en een meisje. Aangezien dit het meisje was, kon zij niemand anders dan Milou zijn. 'Milou, kom binnen,' zei ik warm en nodigde haar uit naar mijn ontvangstkantoor. 'Ik hoop dat dit de laatste keer is dat je te laat komt, anders zul je dit kantoor nog vaker zijn.' Ik wees op de stoel voor me als gebaar dat ze moest gaan zitten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory Mcewan-
    "Nou cupcake, wat dacht je van een heel eenvoudige maar zeer effectieve grap?" grijnsde ik, ik had al wel wat in gedachten, het was zo simpel en kinderachtig dat je niet zou verwachten dat er nog iemand in zou trappen, maar 't bleef lollig als er toch iemand was die dat wel deed.
    "ik zou de emmer met water op de deur van de meisjeskamer grap nog eens willen doen, wat denk jij?" Ik wist nog hoe Anna (volgens mij was het toch Anna) vorig jaar de emmer over zich heen had gekregen,


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Haha, nee, ik had de deur opengedaan, maar ik wist dat er een emmer water stond omdat ik helderziende was. Dus de emmer viel wel, maar Anna was niet nat.


    Ik glimlachte bij het zien van Gregory in zijn element. 'Ik weet het niet, volgens mij zijn er nu veel meiden daar, beter de jongenskamer, niet?' Gregory zat nog steeds achter de piano en ik ging achter hem staan. Ik boog me voorover en knuffelde hem vanachter. Gregory was gewoon zo lief.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    Anna knuffelde me en opperde dat we de grap beter bij de jongenskamer konden verplaatsen. Ik schudde mijn hoofd.
    "Des te meer potentiele slachtoffers, des te beter cupcake, en daarbij , meisjes gillen harder!" grinnikte ik, waarna ik een por in mijn ribben kreeg .
    "Dus de meisjeskamer?" vroeg ik met een pruillipje.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    Ik porde Gregory in zijn ribben nadat hij een flauwe opmerking had gemaakt over het feit dat meiden harder gillen. Hij had eigenlijk gelijk, daar kon ik niet tegenop. 'Goed, we doen het zo: we gaan naar de meidenkamer, als er iemand is, dan doen we net alsof we ons gaan amuseren op mijn bed, zodra diegene weg is, aan het werk. Als er niemand is, dan doen we het direct, klinkt dat goed?' Ik lachte al bij het idee, ook al wist ik dat de rest direct zou weten dat wij het waren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    Ik kreeg mijn zin, we zouden de meiden beet gaan nemen, ik sprong op en gaf Anna een onstuimige knuffel, waardoor we bijna op de grond vielen.
    "Let's goooooooo!" riep ik blij, en wachtte al springend tot Anna mee een emmer zou komen zoeken. Daarvoor moesten we waarschijnlijk de keuken insluipen.
    Konden we ook meteen wat te eten meenemen, ik had honger!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Nyan schreef:
    Thomas Elliot Flow
    "Ja, 4 weken Spanje met m'n ouders en zusje, het was echt super leuk." zei ze en ik glimlachte even.
    Ik keek even naar het zwembad ,echt fijn dat we nu zonder toestemming in de tuin mochten.
    Het water was glas helder en ik kreeg echt zin in een duik."Zin om nog een duik te nemen met me?"vroeg ikhaar dan grijnzend. Het warm weer was echt zalig,maar ik snakte nu echt in wat fris.


    (wie voor Ethan? hij staat ergens in de gang)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Thomas keek even naar het zwembad "Zin om nog een duik te nemen met me?" vroeg hij grijnzend.
    Ik schudde mijn hoofd en stond op, om vervolgens mijn short en shirt weer uit te gooien. Ik nam een aanloop en dook het water in, het water was zeker niet koud, maar niet dat je zegt dat je dood gaat van de kou. Ik kom boven en doe snel mijn haar goed wat er waarschijnlijk niet uit ziet door die duik. ''Kom je nog of moet ik je komen halen?'' Met een oog dicht keek ik naar Thomas. Precies in de zon keek ik, en damn wat had ik daar een hekel aan.

    Thomas Elliot Flow
    Kay schudde haar hoofd en trok haar shirt en shortje uit.
    Ikzelf deed mijn vans ui en daarna mijn shirt een zwemshort had ik al aan ,dus dat was geen probleem.
    Ik hoorde geplons en zag dat ze al het water ingedoken was.
    ''Kom je nog of moet ik je komen halen?'' riep Kay en keek me met 1 oog dicht aan.Grijnzend keek ik haar aan.
    Ik nam een aanloopje en sprong het zwembad in.
    Het gezellige water voelde echt prettig aan ,precies wat ik nodig had om wat af te koelen.
    Als ik weer boven water kom schud ik mijn hoofd even ,om mijn haar uit mijn gezicht te krijgen en daarna kijk ik Kay weer aan."Deze dingen kan ik zelf wel."zei ik lachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mikayla Fay Wilson

    Ik ben hier wat aan het ronddwalen in de gangen. Eerlijk gezegd, heb ik echt geen idee waar ik nu ergens ben. Momenteel kan het me eigenlijk ook niet veel schelen. Ik heb nog tijd zat. Hoe lang loop ik hier al eigenlijk? Na een tijdje begint het ronddwalen ook te vervelen. Ik zoek mijn plannetje zodat ik naar de kamer kan, maar vinden is iets anders. Dan herinner ik het me. Ik heb het in het kantoor van mevrouw Sharp laten liggen! Slim, heel slim. Op het einde van de gang zie ik iemand staan. Zou ik het hem vragen? Veel zin heb ik er niet in. Aan de andere kant, het moet er ooit toch van komen. Ik kan me toch ook niet afzonderen van de rest. Aarzelend loop ik richting de jongen.

    Ethan is niet meer alleen in de gang xD


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Kayleigh Sarah Sue
    Hij keek me grijnzend aan en nam een aanloop en sprong het zwembad in. Als hij boven komt schud hij zijn hoofd eventjes, om het haar uit zijn gezicht te krijgen. ''Deze dingen kan ik zelf wel,'' zei hij lachend wat ook mij liet lachen. Thomas was kei schattig nu zijn haar nat was, zucht. Ik zwom naar hem toe, aangezien ik aan de andere kant van het zwembad was. ''Dus meneertje, hoe zit het met jou en jouw gave? Gaat dat allemaal nog goed, of ben je het vergeten?'' zei ik pestend en keek hem uitdagend aan.
    Gelukkig hadden we de eerste week geen les, dus konden we rustig aan doen en ''bijkomen'' van onze vakanties. Het was midden in de zomer, en zo'n 29 graden, perfect toch?

    Thomas Elliot Flow
    ''Dus meneertje, hoe zit het met jou en jouw gave? Gaat dat allemaal nog goed, of ben je het vergeten?"vroeg Kay pestend en keek me uitdagend aan.
    Ik grinnik even."Welke gave?"vroeg ik lachend ookal wist ik maar al te goed dat ze het over mijn hypnoze had.
    "Ohh ,die gave ,tuurlijk.Ja dat gaat wel."vervolg ik grijnzend. "Hoe zit het met jouw gave? Wat was het ook alweer. Een uber cool meisje zijn?"zeg ik daarna grijnzend.

    Ethan Jacob Turner
    Ik begon me eigenlijk te vervelen in de gang en Kai bleef maar rondjes rennen.
    Ik keek even naar Kai ,hij leek het niet beu te geraken. Als ik voetstappen hoor kijk ik op en ik zie een meisje mijn kant op lopen. Zij was vast iemand van de nieuwelingen hier.
    Het meisje had blonde haren en zag er veel jonger uit dan mij."Euhm ,hoi."begroete ik haar en ik voelde dat Kai mijn been vastgreep en naar het meisje keek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mikayla Fay Wilson
    "Euhm ,hoi."begroet de jongen me. Zie ik het goed? Heeft hij een beertje die aan zijn been hangt?! Dat kan hier niet gekker worden!
    Ik staar een tijdje naar het beertje tot ik door heb dat ik nog moet antwoorden. Ik voel mezelf rood woorden.
    "Ik ben euh Mikayla, aangenaam kennis te maken. Wie ben jij?" zeg ik zachtjes.
    Ik kan het niet laten om naar het beertje te kijken. Zou het met zijn gave te maken hebben?


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Ethan Jacob Turner
    Het meisje bleef even staren naar het bertje die aan mijn been hangt. Ik begreep het best wel,niet iedereen ziet iedere dag een beer.
    Als het meisje door krijgt dat ze staart word ze rood.
    "Ik ben euh Mikayla, aangenaam kennis te maken. Wie ben jij?" stelde het meisje zichzelf voor.
    "Ik ben Ethan,aangenaam en dat is Kai ,mijn soul."stelde ik mezelf voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Milou Miller

    Ik liep binnen in het kantoor, en de vrouw zei "Milou, kom binnen." Is ze helderziend, of verwachte ze me al? "Ik hoop dat dit de laatste keer is dat je te laat komt, anders zul je dit kantoor nog vaker zijn." zegt ze streng. "ik had een ongelukje onderweg..... met water..." zeg ik beschamend. Ik had het perongeluk laten regenen, omdat ik zo zenuwachtig was. Daardoor kwam er een file, en kwam ik dus te laat.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.