• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Niall?' vroeg ik hem. 'Wil je op zijn minst een halve boterham eten? Alsjeblieft?' vroeg ik hem en ik keek hem aan. 'Voor mij' smeekte ik. 'En als je enkel een halve boterham per dag bij het ontbijt doet, en je hem gezond belegd, kom je niet aan en heb je weer energie' vertelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik bijt zacht op mijn lip. Waarpm had hij puppie ogen.
    Ik zucht zacht "ik weet het niet Justin"fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Daaawwhh, kom op!' lachte ik. 'Ik heb mijn management zover gehaald om voor Usher te zingen, en nu is ie mijn mentor. Ik mocht voor Obama zingen, en nu is het één van mijn beste vrienden, dus wie weet war voor goeds er uit dit komt' grinnikte ik. Ik was goed gezind vandaag, lekker naar buiten, nieuwe tattoo, nieuwe meisjes ontmoeten waarvan één een belieber was wat me al helemaal vrolijk maakte. Wat kon er mis gaan?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik zucht zacht.
    'een kwart brood"stel ik vior en schuif met tegwn zin aan tafel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Een half' verbeterde ik hem. 'En anders dwing ik je gewoon' Ik grijnsde geheimzinnig en pakte een sneetje brood, waarvan ik hem door midden deed, boter op smeerde en hem belegde met jonge kaas. Het bordje schoof ik naar Niall toe en ik grijnsde weer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Uk zucht geïriteerd "een kwart punt'mopper ik.
    Ik pakte het pakje kaas en las wat erin zat.
    Die kaloriën kon ik verbranden door een paar minuteb de trap op en af te rennen bedacht ik me. Langzaam pakte ik een klein hapje eb bgin te kaueen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Néé, een halve. Niet meer, niet minder' zei ik. Ik sloeg mijn hand op mijn voorhoofd toen hij het pakje doorlas. 'God, Niall' kreunde ik. Ik zelf pakte twee sneetjes brood, belegde één met vlees en één met hagelslag, om ze vervolgens netjes te snijden. 'Kijk. Dit is het minste wat ik elke ochtend eet, normaal eet ik twee keer zoveel. En vind je mij dik?' vroeg ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Onschuldig keek ik hem aan en slik het door.
    Ik trek even een vies gezicht. En schud mijn hoofd op zijn vraag.
    "iesereen heeft een andere lichaamsbouw'mompel ik.
    Met tegenzin kijk ik naar het brood. Mooi niet dat ik naar hem ging luisteren. Zo onopvallend mogelihk probeer ik de kaas naar achter te achuiven en eet een stukje droog brood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Lichaamsbouw of niet, vet is vet. En van vet kom je aan, zeggen ze' mompelde ik. Zuchtend propte ik alles in mijn mond en at het op. Ik was gelovig, maar ik dacht zo dat de meesten hier dat niet waren dus vanavond deed ik wel een gebed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    NIall Horan.
    "dat is het 'm juist" mompel ik onhoorbaar.
    Ik laat mijn stuk kaas vallen en doe alsof ik het niet merk en prop het laatste stukje van een kwart boterham in mijn mond.
    Met een vies gezicht slik ik het snel door en sta op. "Oke ik heb het op wat gaan we doen?" vroeg ik zo snel dat ik me afvroeg of Justin het wel kon verstaan.
    Ik wou hier zo snel mogelijk van af want ik wist dat Justin het er niet hierbij zou laten, ik vermoedde dat als het moest dat hij het eigenhandig in mijn mond zou proppen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Zuchtend keek ik naar Niall. 'Tenminste is dat een begin. Maar ik zou je als ik jou was klaar maken voor het avondeten, om dan ga ik je wél dwingen' dreigde ik. 'Nou, ik denk dat Mackenzie's vriendinnen er zo wel zijn dus je kan mee naar buiten' stelde ik voor, en ik keek hoe Cher terug kwam. 'Buitenlucht is beter voor me' zei ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik zucht even "we zien wel. Mogen we weg" zeg ik blij erachteraan.
    Cher loopt terug
    "Buitenlucht is beter voor me" zegt ze en ik glimlach.

    Mackenzie Foy
    Vrolijk spring ik op "ze sms'te me net ze zijn er bijna, de starbucks ofcourse" lachend doe ik een een of ander dansje en kreun zacht van de hoofdpijn wat ik zelf veroorzaakt door maf te dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Mogen we naar buiten? Die begeleiders komen toch niet' mompelde ik. 'En ik wil mijn tattoo!' zuchtte Cher. 'Ja, dat wil ik ook. Maar eerst nog even bedenken welke' mompelde ik. Mijn gedachten gingen naar de tattoo die Avalanna's moeder had laten zetten. Normaal zou ik het belachelijk gevonden hebben, maar in die situatie vond ik het juist erg lief. 'Ik denk dat ik dadelijk wel kijk' kwam er uit mijn mond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik glimlach zwak. Die gingen dus voor de tattoo's en ik besloot om daar een paar warme dikke grootte vesyen te kopen aangezien ik het altijd koud had. Waardoor geen idee maar ik wist dat ik nu een trui aan ging trekken. 'zo teryg'mompel ik.
    Inn mijn kamer trek ik uit mijn kast een trui van Greg die ik mee gekregen had bij vertrek en trok hem aan. Greg was al niet de langste maar nog steeds was de trui veelste groot en breed voor me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Anders kunnen ze alvast naar buiten? Xerces en Malino reageren toch niet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."