• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (my topics)


    Bowties were never Cooler

    [Mijn Topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Mijn topics.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [mijn topics.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Iemand voor Eirwen?]


    Bowties were never Cooler

    [misschien moeten we even goed kijken wie er nog mee wil doen en niet? ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    [misschien moeten we even goed kijken wie er nog mee wil doen en niet? ]


    ( Daar ben ik het helemaal mee eens.
    Heb nu iedereen een link gestuurd en degene die niet reageren..Hmm krijgen nog bericht of ze wel meewillen doen. Anders moeten we daar nieuwe mensen voor gaan zoeken (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mij topics, ben een tijdje weg geweest maat heb besloten weet in te sprigen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik leef weer! Waar is Niall? Mijn topics...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [wat heb ik eigenlijk allemaal gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik liep terug naar huis vanuit Hyde Park. het was best een end lopen, maar het ging nog wel. Vanavond was het feest in de studio. Ik wilde wel gaan, als het even ging. Thuis liet ik de honden weer los en gaf ze eten. Ik had net mijn eigen eten, een bakje salade, uit de koelkast gehaalt toen de deurbel ging. Ik opende de deur en zag daar een jong meisje staan met Drake in haar armen, dat was vast Liam's buurmeisje. Ze was helemaal overstuur. Drake ook trouwens. Ik nam hem van haar over en liet haar binnen. Binnen zette ik Drake in de kinderstoel en gaf hem wat appelmoes. Voor het meisje maakte ik wat limonade. Toen ze dat op had was ze weer redelijk rustig, maar ze had geen idee wat ze met Drake aan moest, omdat hij bleef klieren en maar niet wilde luisteren. Ik zei toen natuurlijk dat ik wel op hem zou passen tot Liam thuis kwam. Het meisje vertrok weer opgelucht en ik bleef achter met een hyperactieve Drake, die nu dus ook onder de appelmoes zat. Daarbij kwam dat ik echt totaal uitgeput was. Terwijl ik babydoekjes uit een la haalde belde ik iemand om om hulp te vragen. Ik deed dit nooit, maar nu kon ik het echt even allemaal niet meer aan.

    [Sorry dat ik Drake heb gebruikt maar zo kunnen iig nog iemand en ik weer inspringen... Als je dit echt niet wil verander ik het wel]


    Bowties were never Cooler

    [Ik wil echt veder, maar weet niet zo goed wat ik aanmoet zonder Serena, die niet reageert. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Brookie --> Little.

    Oh, je mag Drake gewoon gebruiken, hoor. Zal ik doen alsof ze Liam belt? ^-^]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Prima voor mij.]


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte, maar keek Liam nog ongeloofbaar aan. "Het is geen smoesje, ik zweer het." Glimlachte ik en grinnikte weer. Het was waar, mensen lachten me uit omdat ik van zingen hield en toevallig ook niet kon zingen. "Dan geloof je maar niet, he." Zei ik en kruiste mijn armen. "En nee, we zijn gewoon raar. Er bestaat niks als.. Mobiele telepathie?" Ik fronste mijn wenkbrauwen en schudde lachend mijn hoofd. "Hoe kan je het verzinnen, Payne?" Een grinnik rolde uit mijn mond. "One Direction? Zingen? Opnemen? I'm in baby!" Lachte ik en wreef zijn haar weer in de war. Ik had er even zin in, ik was in een rare bui, dat had ik zo eens in de week. Dan spring ik echt letterlijk in de lucht van te veel enthousiasme.


    I don't want you to die, I want you to suffer.