• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hoe moet ik inspringen ? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer dalijk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Mackenzie toch' Ik moest lachen om Mackenzie. Mijn telefoon ging af, dus ik pakte mijn telefoon en nam op. Net had ik nog gezien dat het Eirwen was, dus ik vermoedde dat er iets aan de hand was. Ze wist dat ik op mijn werk was. 'Eirwen? Wat is er?' vroeg ik bezorgd. Op de achtergrond hoorde ik een kleine stem van een jongetje die ik uit miljoenen harde stemmen zou herkennen. 'Is dat Drake? Is er iets met Drake? Wat is er gebeurd?' Mijn bezorgde stem sloeg over tot een paniekerige stem. Stel je voor dat er iets met Drake was gebeurd, dat zou verschrikkelijk zijn. En zou Olivia niet op Drake passen? Vragen spookten als een file door mijn hoofd rond en ongeduldig stond ik op Eirwens antwoord te wachten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik had net doekjes gevonden toen Liam opnam. "Hey Liam, nou..." Op dat moment begon Drake te kraaien. Niet alleen omdat ik Liam zei maar ook omdat ik begon hem schoon te maken. Liam begon meteen te panikeren. Ik snapte het wel, maar zo kon ik natuurlijk niet met hem spreken. "Rustig, Liam. Alles is goed. Drake is gewoon heel druk en wil niet luisteren." Ik richtte me weer even op Drake, die probeerde onder het schoon poetsen probeerde uit te komen. "Jou buurmeisje kon het niet meer aan en ik snap waarom. Hij is echt super druk en ik ben dood op." Ik pakte Drake op en begon hem met moeite richting de badkamer te krijgen. "Heb je nog veel opnames vandaag of niet?" Ik liet het bad vollopen en deed er wat schuin in. Drake begon nu vrolijk te kraaien. In bad gaan vond hij dus wel leuk.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Rustig, Liam. Alles is goed. Drake is gewoon heel druk en wil niet luisteren' zei Eirwen. Opgelucht haalde ik adem. Er was niks met Drake gebeurd, dat is goed. 'Jou buurmeisje kon het niet meer aan en ik snap waarom. Hij is echt super druk en ik ben dood op' zei Eirwen erna. 'Heb je nog veel opnames vandaag of niet?' vroeg ze. 'Nee, heel misschien komen er zo meteen nog. Maar ik kom Drake wel ophalen, ik ben er over vijf minuten' zei ik en ik hing op. 'Over zo'n tien minuten ben ik terug, ik moet Drake even ophalen. Dat word nog eens wat als ie druk is' zuchtte ik. Dat werd dan nog vóór dadelijk een oppas zoeken. Ander belde ik de ouders van Sascha wel, die zouden wel willen oppassen. Snel deed ik mijn jas aan. 'Tot zo' glimlachte ik naar Mackenzie. Snel liep ik het gebouw uit en kwam uiteindelijk bij Eirwens huis aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte even. Drake had zich al half uitgekleed. Ik hielp hem met de rest en zette hem in het bad. "Is goed. Ik zie je zo." mompelde ik in de telefoon. Ik legde die weg en waste alle appelmoes van zijn lijfje en zijn haar. De rand van het bad was koud en verkoelend tegen mijn buik, al bleef het schoppen doorgaan. "Papa komt je zo halen, Drakey boy." Drake kraaide van plezier en speelde met het sop. Ik haalde hem daarna weer uit het bad en droogde hem goed af met een grote warme en zachte handdoek. Ik wikkelde hem er goed in en keek even naar zijn kleren. Die zaten ook helemaal onder de appelmoes. Wat moest ik daar nou weer mee doen? Drake was nu een soort zachte mummie, maar zijn kleren waren vies en nat. Ik had ook echt geen kleren in zijn maat. Misschien had Liam wel iets bij zich, want hierin kon Drake niet rondlopen.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Ik maakte de deur open en liep binnen. Boven hoorde ik wat, dus liep ik maar naar boven en ging op het geluid af. Toen ik in de badkamer kwam zag ik Drake helemaal ingerold in een handdoek en een nadenkende Eirwen. Ik moest even lachen om Eirwen en Drake maakte een blij geluidje toen ie mij in de gaten had. Toen pas had ik door dat Drakes kleren helemaar vies waren. 'Mijn God, Drake! Hoe krijg je dat in hemels naam voor elkaar?' zuchtte ik. Ik keek naar Eirwen en keek gelijk schuldig. 'Sorry, Drake kan erg koppig zijn en hyper actief. Het spijt me' verontschuldigde ik me. Gelukkig had ik in mijn tas waar alle cd's inzaten, nog wat spullen van Drake. Snel haalde ik er andere kleren van Drake uit en rolde Drake uit de handdoek, om hem aan te kleden. 'Bedankt dat je hem even hebt opgevangen, Eirwen' bedankte ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Rosalie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik hoorde de deur gaan. Ik hoorde Liam niet veel later binnen komen en Drake begon vrolijke geluidjes te maken. Ik draaide me naar Liam en stond met wat moeite op. Ik grinnikte zacht. "Ik heb hem appelmoes gegeven om hem rustig te houden." Ik glimlachte even toen hij zich verontschuldigde. "Geen probleem hoor. Ik heb er straks zelf twee." Ik grijnsde en haalde een hand door mijn haar. Ik keek hoe Liam Drake schone kleertjes aandeed. "Geen probleem, Liam. Echt niet. Alleen vanavond lukt het waarschijnlijk niet omdat ik ook wel even naar dat feestje wil." Ik ging op de badrand zitten. "Blijf je eten? Of ga je weer terug?" Ik zuchtte even. Ik was echt heel moe. "Toch denk ik dat ik maar een uurtje ga ofzo, dus voor de rest kan hij wel hier blijven." Hij zou toch wel slapen 's nachts? Of zou hij dan ook de hele nacht zo druk zijn? Ik hoopte van niet.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Néé' zei ik streng tegen Eirwen en ik zette Drake recht neer. 'Jij gaat rusten, komt dadelijk ook gezellig even en Sascha's ouders willen wel op Drake passen. Omdat jij ook nu moet rusten, neem ik Drake mee naar de studio. Mackenzie is ook in de studio dus ik kan helaas niet blijven' ratelde ik aan één stuk door. 'En trouwens, als ik Drake hier laat dan blijft ie letterlijk nog een uur rondstuiteren' grinnikte ik en ik drukte een kusje op Drake's hoofd. 'Dus ik ga nu weg en val je niet meer lastig' glimlachte ik. Dankbaar keek ik Eirwen aan. 'Nogmaals bedankt. En als je iets nodig hebt, of als er iets is dan kan je me altijd op elk tijdstip bellen' beloofde ik haar. Even snel omhelsde ik Eirwen en tilde daarna Drake op. 'Wij gaan er weer van door' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte even. "Ja, papa Liam." zei ik in een plagerig kindertoontje toen hij even naar adem hapte en Drake een kusje gaf. Zo schattig. "Jullie zijn niet lastig hoor. Helemaal niet. Ik vind het prima om op Drake te passen, ik heb alleen een vrij slechte nacht gehad en een drukke dag." Ik gaf hem een knuffeltje terug. "Ik zie jullie dan vanavond wel, denk ik? Of in ieder geval jou, Liam." Ik gaf Drake een aai over zijn bol en daarna ook zijn vader. Ik gaf Liam nog een kus op zijn wang en legde mijn handen op mijn buik. Een eronder en een erop. Ik wist niet hoe het kwam, maar dit deed ik instinctief. Het voelde zo alsof ik mijn kindjes veilig hield. Ik glimlachte nog even naar ze. Toch waren die twee echt heel lief samen.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Doei!' zei ik en ik en Drake zwaaiden allebei tegelijk. Zo liep ik met Drake op mijn arm naar beneden, liep naar buiten en zette Drake neer. Vrolijk rende hij vooruit en fluitend stak ik mijn handen in mijn zakken. Had ik problemen? Nope, zelfs geen schuld. Had ik moeite met Drake? Soms, alleen is het veel moeilijker. Was ik gelukkig zo? Zeker wel. Drake kwam weer naar me toe gerent en keek omhoog. Glimlachend pakte ik zijn hand vast. 'Morgen staan we vroeg op, en gaan we naar de begraafplaats voor mama. Daarna gaan we met Mackenzie naar de dierentuin en dan kijken we nog wel' sprak ik Drake toe. Ik pakte zijn andere hand ook vast, zodat ik hem even op kon trekken waardoor zijn voeten op die van mij stonden. Lachend liep ik verder en Drake vond het zelf prachtig. We kwamen weer bij de studio aan waar ik Drake mee naar binnen nam, enkele mensen begroette en weer naar Mackenzie te gaan. 'Toe maar' zei ik tegen Drake en ik liet hem los. Hyper rende hij naar Mackenzie toe en keek smeken omhoog.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik knikte even toen Liam zei dat hij Drake op ging halen bij Eirwen, nadat Liam de deur was uitgelopen liep ik naar de computer en zette 'What do you want from me' van Adam Lambert op om vervolgens weer naar het hok te rennen en weer te gaan zingen. Om eerlijk te zijn vond ik het hier echt leuk, maar dat kwam deels door de mensen hier die ik kende. Toen het liedje was afgelopen rende ik weer het hok uit en stopte met opnemen. Ik hoorde Liam komen met Drake en drukte maar op een knopje, geen idee of het opslaan of verwijderen was. Ach ja. Drake rende naar me toe en keek omhoog met een smekend gezicht. Ik schudde lachend mijn hoofd en ging op de stoel zitten en tilde Drake op mijn schoot. "Je bent ook te schattig voor woorden." Grinnikte ik en kuste hem op zijn voorhoofd. "En je lijkt ook zo op je vader, wat het nog schattiger maakt." Ging ik vrolijk verder. Drake pakte mijn hand vast en prikte zichzelf met mijn vinger. Lachend schudde ik mijn hoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik moest lachen toen Drake zichzelf begon te prikken met Mackenzie's vinger. 'Ach ja, wat moet je dan ook met de beste vader' zei ik sarcastisch. Even grinnikte ik om Drake zijn nieuwsgierigheid toen ie uitgebreid naar Mackenzie's nagels ging kijken. Hij moest nog veel leren. Eigenlijk was ik wel benieuwd wanneer hij zijn eerste woordjes ging zeggen. Vanaf mijn eerste kon ik ook al lopen, maar ik weet niet wanneer ik mijn eerste woordjes had gezegd. 'Mackenzie? Is het goed als ik je morgen om twaalf uur kom halen? Ik ga eerst nog even met Drake langs het graf van Sascha' vertelde ik haar. Altijd vertelde ik Sascha alles wat ik meegemaakt had, hoe het met Drake was enzovoort.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Coockies schreef:
    [Iemand voor Rosalie? ]

    [ik denk niet dat Serena nog meedoet. Dus ik wil met Harry wel veder gaan. Dan kunnen ze elkaar weer ontmoeten ofzo. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''