• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sikowitz schreef:
    (...)
    [Ik laat hem wel een rondje lopen met Puck. Als ze elkaar buiten tegenkomen ofzo? En als Lou dan ook meegaat ;3]


    ( Haha, ik vind het goed en sleur Lou maar mee (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is goed (:]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SerpentsKiss schreef:
    ( Weet iemand misschien nog mensen die hieraan mee zouden willen doen?)


    [Misschien Besar? ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Lachend keek ik naar mijn been, waarbij Drake ook omhoog keek. 'Hm. Wat nou van vijf kilometer, per twee dagen?' grijnsde ik. Drake porde me een keer en grinnikend keek ik naar beneden. Hij rende weg en ik haalde mijn schouders op. 'Kom hier jij!' lachte ik en ik rende Drake achterna. Hij rende de deur uit, waarbij ik hem achterna rende. Even later kwam ik terug met Drake op mijn schouders. 'Wacht even, ik ga even wat vragen' mompelde ik en ik zette Drake neer. Snel liep ik wéér de ruimte uit en kwam Tom tegen. Een bekende, ook van de studio. 'Hé, Tom. Weet jij of er nu nog komen, of is het klaar?' vroeg ik aan hem. 'Oh, hoi Liam! Ja, het is wel klaar zo' glimlachte hij. Ik bedankte hem en liep terug naar Drake en Mackenzie. 'Ik ben klaar. We kunnen hier blijven tot dalijk of we kunnen even weg' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    "Lou! Kom!" Met Puck in mijn armen liep ik naar beneden. Ik legde Puck in de kinderwagen en stopte haar goed in. Ik trok Louis van de bank af en liep terug naar de kinderwagen om me deze naar buiten te lopen. Louis zou uit zichzelf wel volgen. Serena had niet gereageerd en ik was er klaar Mee. Ik wist dat ik daar het recht niet op had, maar toch. Ik duwde de kinderwagen voort en ik voelde me als een vreemde. Het besef dat ik een kind had was nog steeds moeilijk te beseffen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 17:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Na een lange tijd gewerkt te hebben, voel ik Hailey aan mijn arm trekken. Met een glimlach kijk ik naar recht. 'Ik wil naar de speeltuin,' zegt ze. Ik knik en sta op. 'Dan gaan we,' lach ik en druk een kus op haar kruin. Ik pak onze jassen en spullen. Vlug gooi ik de belangrijkste spullen in mijn tas. Dan zet ik Hailey op de bank en trek haar jas aan met een lekkere warme sjaal. Als laatste doe ik haar laarzen bij haar aan en glimlach even. 'Zo jij bent er klaar voor,' grijns ik. Ik kleed mezelf ook goed aan. Dan trek ik een muts over Hailey haar krullende blonde haren. Haar groene ogen stralen. Ik grijns en pak haar hand. Samen lopen we de deur uit, richting het grote park. Ik luister vrolijk naar haar verhalen en enthousiasme. Ze bracht een glimlach op mijn gezicht en dat was goed. Ik had het nodig. Ik had Hailey nodig. Ik heb nooit spijt gehad van mijn beslissing het kind te houden en dat heb ik nog steeds niet, want ik heb een prachtige dochter.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson

    'Wat is er aan de hand?' Ik hoor hoe iemand de trap af kwam lopen en het zou niet anders kunnen dan dat -dat Harry was. Net op het moment dat ik op wilde staan om naar de gang toe te lopen, werd ik al door Harry van de bank afgetrokken. 'Waar gaan we naartoe?' vroeg ik zachtjes, bijna zeker wetende dat Harry er gewoon even tussenuit moet door dit alles. Rustig volgende ik Harry naar buiten en onderweg viste ik mijn jas van de kapstok. Ik beet op mijn lip, twijfelend of ik op dit moment nu wat moest zeggen of niet. Normaal is het makkelijk om iemand op te vrolijken en Harry zeker, maar dit is en blijft een andere situatie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harr Edward Styles
    Al snel liep Louis naast me en ik ging iets rustiger lopen. "Ooit gedacht dat ik ooit achter een kinderwagen zou lopen?" Grijnsde ik zachtjes. Ik had geen zin om het over Serena of Rosalie te hebben. Ik keek glimlachend naar Puck die met haar grote groenen ogen de wereld bekeek. Toch gaven die ogen me de kriebels en deden ze me denken aan Rosalie haar kind. Mijn kind, waarschijnlijk. We liepen het park in en ik zuchten. Zachtjes begon ik WMYB te zingen. Puck was namelijk ook prachtig. En het deed me denken aan vroeger.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik lachte bij het zien van Drake die opeens wegrende, hij rende net als een pinguïn. Gewoonweg schattig, weet je. Liam kwam weer terug met Drake over zijn schouder heen, hij legde Drake neer en liep weer weg om iets te doen. Drake keek omhoog naar me en stak zijn armpjes naar me uit. Ik grinnikte en tilde hem op, met mijn handen ondersteundend bij zijn rug en kont, Drake hield mij vast door zijn armen in mijn nek te leggen. "Jij bent te schattig." Grinnikte ik en kuste hem op zijn voorhoofd. Liam kwam weer de kamer binnen en vroeg iets. Ik haalde mijn schouders op en keek Liam aan. "Maakt mij niet zoveel uit, maar wat gaan we dan doen?" Glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rosalie Sarah Angels

    Zodra we in de buurt kwamen, begon Hailey harder te lopen. Ineens liet ze mijn hand los en rende de drukke straten over van het park. 'Hailey,' gil ik. Daardoor knal ik bijna op een kinderwager. Ik kijk vlug op. 'Sorry,' zeg ik vlug. Ik merk vaag dat het Harry is, maar ren door achter Hailey aaan. 'Hailey blijf staan,' gil ik hard. Ik zie hoe een fietser haar nadert. Ik versnel mijn pas en pak Hailey net op tijd vast. De fietser raast ons voorbij. Ik haal diep adem en sluit mijn ogen. Dan kijk ik naar Hailey. Ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Doe dat nooit meer,' fluister ik zacht. Ze kijkt me met haar grote ogen geschrokken aan. Ik haal diep adem. Dan kijk ik om en zie vaag de krullen van Harry. Ik laat Hailey langzaam los en sluit mijn ogen. 'Doe dat nooit meer,' fluister ik weer, nog steeds half in shock.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Anders als je wil kan Lou ook naar Eirwen gaan... Of kan zij ook naar het park komen?]

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:30 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Anders als je wil kan Lou ook naar Jaybee gaan... Of kan zij ook naar het park komen?]


    ( Kom ook gezellig naar het park toe (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Curlies schreef:
    (...)

    [Misschien Besar? ]


    ( Zal het even vragen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik lag eventjes op de bank met zelf een kuipje appelmoes om op te eten. Het was wel lekker om even niks te hebben, al verveelde ik me ook wel weer, hoe moe ik ook was. Nu ik wat had gegeten voelde ik me weer een stuk beter. Niet dat het veel was, 2 kuipjes appelmoes, maar ik kon er wel op doorleven. Ik stond toen toch maar weer op. Misschien kon ik nog wel een tijdje met de honden naar het park gaan. Ik kon ze straks toch niet meer uitlaten en ze waren bijden nogsteeds vrij druk. Ik deed mijn gympen aan en liep toen naar de gang. Natuurlijk zaten ze al voor de deur voor ik ook maar mijn jas aan had. Ik knoopte hem dicht tot bovenaan mijn buik en deed de honden aan de lijn. Tja, dat moest wel. Zeker tot aan het park. Ik deed de deur open en sloot weer af. Het konijn redde zichzelf wel. Ze had eten en water, daar kwam ze echt de tijd wel mee door. Rustig liep ik langs de Thames naar het park. Sneller dan rustig kon ik toch echt niet meer, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson

    Harry ging iets rustiger lopen wat ervoor zorgde dat ik ook iets langzamer kon lopen. 'Het is nu niets iets waar ik heel verbaasd van op zou kijken, maar dat het nu echt zo is' antwoord ik lachend. 'Het is ongelofelijk hoe snel de tijd gaat.' Ondanks we elkaar al een lange tijd niet hadden gesproken leek er niet heel veel veranderd terwijl dat wel het geval was. Maar dat betekende niet dat de gedachten van Harry onmogelijk waren om te weten. Mijn blik ging van Harry naar Puck en daarna de omgeving rond. Kort legde ik mijn hand op die van Harry als teken dat het goed kwam toen een zucht zijn mond verliet. Ik luisterde naar zijn stem en automatisch begon ik zachtjes mee te zingen met WMYB.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer