• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Guyzzz ik ben verveeld haha, Rosalie is btw tegen Harry en Louis aangelopen hea? Just you guyzz know that (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Als ik er bijna ben zie ik een bekende krullenkop lopen. Daarnaast liep er nog een die ik kende. Ik had vaak en lang genoeg met ze opgetrokken om ze ook van achter te herkennen. Het waren Louis en Harry. Zij liepen gelukkig ook niet zo hard. Dat kwam misschien ook doordat Harry met een kinderwagen liep. Ik liep was door en legde mijn vrije hand op Louis's schouder. "Hey, Lou. Lang niet gezien." Ik glimlachte een beetje. Ik hoopte dat hij me nog herkende. Ik was niet gegroeit ofzo, maar mijn gezicht was ingevallen en mijn buik stak uit. Leuke bijwerkingen van de zwangerschap... Niet echt nee. Maar goed. Nog krap 2 maandjes en dan liep ik hier zelf met een kinderwagen.


    Bowties were never Cooler

    [Lol, zullen Drake & Liam ook komen? En maybe Mackenzie?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja goed, Maar Harry moet reageren (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik stuur Liam wel even (: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Louis begon zachtjes mee te zingen en ik keek hem grijnzend aan waardoor ik net te laat doorhad dat er bijna iemand tegen de kinderwagen aanliep. "kijk.." mijn stem stierf weg toen ik de vrouw herkende. En het meisje wat ze uiteindelijk voor een fietsen vandaan trok herkende ik al zeker. Ik bleef stokstijf stilstaan en linken handen gleden van het ijzer van de kinderwagen. "let even op wil je." mompelde ik tegen Louis die ik even aanporde en zonder echt te weten wat ik deed liepmik strak naar Rosalie en Hailey toe. Zonder Rosalie aan te kijken knieuw ik voor het kleine meisje neer. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik leg Nijland op haar wang. "hi, Hailey." fluister ik zachtjes. Oke, volgens mij draaide ik door, want ik had mezelf totaal niet onder controle.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Ik kon niet anders dan met een grijns terugkijken, maar stopte met zingen zodra iemand bijna op de kinderwagen knalde. Mijn blik ging van haar naar het meisje waar ze achteraan rende. Oké, dit word gewoon eng. Ze leek precies op degene op de foto die Harry me eerder vandaag nog had laten zien. Echt veel tijd om er over na te denken of er wat over te zeggen had ik niet, door een hand op mijn schouder en een vaag bekende stem. Misschien maar uit ook aangezien Harry er niet over wilde praten. Al had hij het zo te zien al door. 'Ja, is goed' was mijn antwoord. Daarna draai ik me om en mijn mond viel nog net niet open van verbazing toen ik zag wie het was. 'Hoe..maar..wat...jij.' Ik haalde een keer diep adem en probeerde nogmaals een normale zijn uit te brengen. 'Het is te lang geleden en vooral als ik zie wat ik gemist heb. Maar hello Eirwen.'

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Sleep Mackenzie maar even mee (: kan even niet reageren x )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rosalie Sarah Angels

    Ik heb Hailey nog steeds stevig vast. Mijn hart bonste nog steeds hevig tegen mijn borstkas. Ik bijt op mijn lip. Ineens hoor ik voetstappen en voordat ik het weet zit Harry geknielt voor Hailey en heeft hij zijn hand op haar wang gelegd. Langzaam laat ik Hailey los, mijn ogen staren verbaasd naar Harry. Wat was hij aan het doen? Wijselijk hield ik mijn mond.
    'Hoi,' hoor ik Hailey terug fluisteren. Ze staart hem terug aan en legt nu ook haar handje op zijn wang. Onwennig sta ik erbij en kijk naar de twee. ik weet niet zo goed wat ik moet doen. 'Harry,' vraag ik aarzelend en kijk hem vanonder mijn wimpers aan. 'Wat doe je?' Ik bijt op mijn lip. 'Ik....' Ik kijk hem aan en trek Hailey dan onder zijn greep vandaan. 'Ik iwl niet dat zij hier de dupe van wordt Harry,' fluister ik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    'Hm, aangezien Drake nogal druk is kunnen we het beste maar naar buiten. Kom je mee?' vroeg ik aan Mackenzie en ik pakte Drake zijn handje vast. 'God, waarom heb ik die kinderwagen niet opgehaald?' kreunde ik. Als ik de kinderwagen had meegenomen, dan kon Drake tenminste stil zitten. Inplaats van dat Drake netjes meeliep, rende hij vooruit. Toen hij net buiten was begon het al. Door een losliggende stoeptegel struikelde hij en kwam hij met een zacht plofje op de grond terecht. Gelijk liep ik naar hem toe en zette hem overeind. 'Gaat het, Drakey?' Klonk mijn stem bezorgd. Nog geen seconde later begon Drake te huilen. Zuchtend tilde ik hem op en hield hem stevig vast. 'Stil maar, het is al goed' fluisterde ik in zijn oor, terwijl ik over zijn kleine rug wreef. 'Waarom ren je dan ook?' grinnikte ik. Toen Drake inmiddels alweer stil was, liep ik met hem door totdat ik opeens bekende zag. 'Louis, Harry, Eirwen!' zei ik vrolijk en ik liep met Drake naar ze toe. Toen ik goed keek, zag ik Rosalie ook. Gelijk verstrakte mijn blik en liep ik haastig door. Drake worstelde uit mijn greep dus zette ik hem weer neer, en zag hoe hij naar Eirwen rende. Uiteindelijk kwam ik ook bij Louis en Eirwen aan en keek naar Hailey, Rosalie en Harry. 'Weet ie het?' vroeg ik aan Eirwen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte toen hij me herkende. "Het is inderdaad veels te lang geweest." Ik gaf hem een knuffel. Louis was nogsteeds dezelfde Louis als vroeger. Nogsteeds lief en zacht en knuffelbaar. Rustig liet ik hem weer los. "Heb ik nog veel gemist qua jou leven?" Ik oogde even naar de baby. Ik wist door de baby's ogen dat het echt niet Louis's baby was, maar wat dollen kon hij wel tegen. Ik haalde mijn handen door mijn haren en legde ze toen weer op mijn buik. De baby was die van Harry. Zijn kleine kindje die net geboren was. Ze was echt heel lief en schattig, maar vooral rustig en stil. Ik wist nu al zeker dat die van mij dat niet zouden zijn. Als demonstratie hiervan kreeg ik een vrij harde trap in mijn ribben en een in mijn lever. Ik dook in elkaar, want dit deed echt wel pijn. Ik voelde een klein mensje mijn been grijpen, maar de pijn was nog zo erg dat ik er niet veel mee deed. Het deed echt pijn. Alsof Dan en Finn in mijn buik een moshpit hielden.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 21:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Als Hailey haar mini handje ook op mijn wang legt komt er een glimlach op mijn gezicht. Ze was zo lief. Voordat ik nog iets kon doen had Rosalie haar al weer weggetrokken en giftig keek ik haar aan toen ze zei dat Hailey hier de dupe niet van mocht worden. Ik stond terug op en keek haar ongelovig aan. "Jij was degene die naar mij kwam. Jij stuurde me die brief, jij wilde een vader voor haar." siste ik. Dit kon ze niet menen. Mijn blik schoot naar Hailey en ik verzachten meteen. Ze zag er zo lief en onschuldig uit. Ik knielde terug voor haar neer en pakte haar handje vast. "luister naar mama en maak haar nooit meer zo bang.." ik drukten mijn lippen op haar handje en stond op om vervolgens weg te lopen. Ik kon hier niet tegenop.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 21:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    'Zo bedoelde ik het niet,' zucht ik en kijk hem aan. Ik houd Harry tegen en kijk hem aan. 'Je hebt gelijk en dat wil ik ook, maar waarom opeens?' Ik kijk om en zie de hele club staan. Eirwen, Liam, Louis... Iedereen... .Alleen Zayn ontbrak nog en Niall... Ik kijk naar Harry en kijk hem aan. 'Kom anders een keer langs, je was nu waarschijnlijk met....' Ik kijk weer naar de groep. 'Hun.' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Hailey kijkt met een glimlach naar Harry en knikt.
    'Ja, ik zou het niet meer doen,' zegt ze zacht en kijkt dan naar mij, terwijl ze mijn hand vast pakt. Ik strijk wat plukjes haar uit haar gezicht en glimlach even terug. Dan kijk ik op naar Harry.
    'Dankje,' fluister ik zacht. 'Dank je om het een kans te geven, om Hailey een kans te geven.' Ik glimlach even en til haar dan op. Die drukke weg sprak me niet meer aan. 'Glijbaan,' vraag ik haar. Ze knikt wild van ja. Ik kijk naar Harry. 'Je weet waar ik woon, ik werk thuis, dus ik ben altijd thuis,' vertel ik hem en werp hem nog even een glimlach. 'Doe de groetjes aan Eirwen,' zeg ik en zeg Harry gedag. Dan loop ik met Hailey in mijn armen naar de speeltuin. Zodra ik de glijbaan zie laat ik haar los en loop er met een grote glimlach op mijn gezicht heen. Net zoals Hailey. Ik lach als ze vraagt of we samen gaan. Samen met haar klim ik het trappetje op en ga dan zitten met haar op mijn schoot. Ik lach en ga dan van de glijbaan af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Verslagen liep ik terug naar Puck en Louis. Er was een helle dende mensen bij komen staan. Hier was ik dus niet voor in de stemming, Puck begon te huilen en meteen raakte ik in paniek. Ik was er niet voor gemaakt om vader te zijn. Totaal niet wetend wat ik moest doen pakte ik Puck uit de kinderwagen. "iemand, help." piepte ik, terwijl ik het huilende kind heen en weer wiegde. Ik had me echt meer moeten verdiepen in het vaderschap. "stil nou." piepten ik en legde haar tegen mijn schouder aan. Ik vond Ouck geweldig. Zolang ze niet huilde of poepte. Smekend keek ik de kring rond. Liam had een kind, hij wist wel wat ik moest doen toch, en Eirwen kreeg er binnenkort eentje. Mijn ogen vergrootte zich. Eirwen? Ik had Rosalie horen zeggen dat ik de groetjes aan haar moest doen, Maar ik was even verbaast haar hier te zien. Net als Liam trouwens.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mackenzie Lou Arretez

    Toen ik samen met Liam liep, realiseerde ik dat ik mijn tas was vergeten. Shit. "Wacht." Ik rende terug naar de studio en zocht ongeduldig naar de goede kamer, ik pakte mijn tas en rende weer naar Liam toe, die ondertussen al bij Louis, Harry, Eirwen en Rosalie was. Allemaal in één klap. "Ben er weer." Hijgde ik, met hakken rennen was wel vermoeiend, eigenlijk. Ik deed snel mijn haar goed en zuchtte, ik had tenminste mijn tas nu.


    I don't want you to die, I want you to suffer.