• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik keek een beetje verschrikt op toen Harry zijn hand op mijn onderrug legde. Dat was ik niet gewent. Het zorgde er ook voor dat ik me wat oncomfortabel voelde. Ik liet zijn hand toch maar liggen om hem niet te kwetsen. Hij had het ook al moeilijk genoeg. "Dat weet ik, Harry, maar het is nogsteeds een schok. Ik heb nog niet eens meubeltjes, kleertjes, een tweede kinderstoel of een kinderwagen. Wat als ze morgen al komen? Ze kunnen niet eens ergens slapen." Morgen avond zouden de IKEA mensen de meubelpakketten afleveren en dan kon ik ze daarna 's nachts of de volgende avond, misschien met wat hulp van de jongens ze in elkaar zetten. Kleren had ik nog niet eens aan gedacht.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ik beet kort op mijn lip, wetende dat het smeken Zayn toch niet zou stoppen. Niet dat -dat de bedoeling was, maar misschien was het wel handiger om iets zachter te doen. Blijkbaar een beetje laat, want niet veel later vulde gehuil toch al de kamer. Ach, misschien was het toch iets waar we alvast aan moesten gaan wennen. Met een onschuldig blik keek ik terug naar Zayn. 'Wie zijn schuld was het dat het niet stiller kon zijn?' vroeg ik lachend en trok toch een klein pruillipje toen hij opstond. Maar deze maakte toch al snel plaats voor een glimlach. 'Zo te zien en horen wel' zei ik met dezelfde glimlach toen Puck meteen stil was toen hij haar in zijn armen had.
    ( Even een snelle reactie, maar moet gaan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik beet even op mijn onderlip om iets te bedenken. "Nou, als je straks weg mag gaan we kleertjes kopen en meubels uitzoeken. Stel ze zouden morgen komen, moet jij toch nog een nacht in het ziekenhuis blijven voor je rib, misschien wel langer. Dus dan kan ik samen me de jongens alles in elkaar zetten en regelen." Ik haalde mijn hand weg en stond op. "Goed plan?" vroeg ik voor bevestiging. Ik keek even naar de dokter. "Of mag ze net weg?" Ja, waar ik veel. Ik had hier geen verstand van hoor.

    Zayn Jawadd Malik
    Ik wiegde Puck heen en weer en schoof met een hand Louis' benen van de bank zodat ik kon zitten. Ik legde haar op mijn bovenbenen. Ze paste er perfect op, ze was zelfs iets kleiner. Haar kleine handjes grepen rond mijn vinger en af en toe brabbelde ze iets. "Lou, ik ruil je in. Ik ben verlief op Puck denk ik." Grijns ik speels, terwijl ik vertedert naar et kleine meisje keek. Waarschijnlijk kwam het door haar grote groene ogen dat ze zo overweldigend was. Ze keken zo vol verbazing de ruimte in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik keek naar Harry met een klein glimlachje. Hij was echt een schat. "Meubeltjes heb ik al bestelt. Morgen avond worden ze gelevert." Ik keek even naar de doctor. Dat was een goede vraag van Harry geweest: Mocht ik weg? De doctor knikte. "Zodra er meer mis lijkt of je krampen gaat voelen moet je wel direct weer komen." Ik knikte en stond op. Ik hield niet van ziekenhuizen. Ik keek even naar Harry. "Ga je mee winkelen? Of wil je terug naar Puck?" Nu was het zijn beurt om te kiezen. Ik wilde hem zeker niet dwingen tot meegaan. Als hij graag naar zijn kindje wilde moest hij dat zeker doen. Hij was een vader boven alles.


    Bowties were never Cooler

    Harr Edward Styles
    "Dan sta ik morgenavond op de stoep met de jongens en gaan we alles in elkaar zetten." ik wist niet eens of de rest wel wilde, maar anders trok ik ze gewoon mee. Ik beet even op mijn lip. Ik had net gezegd dat we samen zouden gaan winkelen. Maar mijn hart riep dat ik meteen naar Puck wilde. "Kunnen we eerst Puck ophalen en dan winkelen?" Ze had nu alles gehad, dus snel huilen zou ze vast niet doen. Daarbij konden Zayn en Louis dan gewoon hij ding doen. Ik wist dat ze graag wilde helpen, maar ik wilde eigenlijk niemand tot last zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik keek naar Harry. Hij was echt lief. Ik wist dat Liam ook wel wilde helpen, maar de rest had ik, behalve vanmiddag maar heel even, al jaren niet gezien. "Dat is fijn." Ik vond het eigenlijk wel leuk dat hij Puck meenam, ook vond ik het logisch. Hij had alleen Puck en maakte zich vast zorgen. "Ik vind het prima. Waar is ze?" Met hem liep ik al richting de uitgang van het ziekenhuis. Ik wist niet precies waar we heen moesten. Mijn rib deed wel pijn, maar lopen ging redelijk goed. Ikpakte mijn telefoon en zag het smsje. Het is allemaal een beetje vreemd, maar het komt allemaal goed. Ik ga nu winkelen voor kleertjes. Zal ik erna langs komen? E Ik zond het naar Rosalie en stopte mijn telefoon weer weg. Die meid had het ook lastig, maar ik had wel het gevoel dat ze het goed zou redden, net als Harry en Liam. Van mezelf wist ik het niet zeker. Ik moest het nog maar zien. Nu voelde ik me nou nog niet een goede moeder.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Eirwen stemde in en ik glimlachte even. "Bij Louis en Zayn." Beantwoorde ik op haar vraag. Nu was de vraag, waar was dat ook al weer. Zodra we buiten stonden keek ik even rond. Vanaf het park wist ik het wel, dus liepen we maar gewoon de weg terug die we gekomen waren. Ik stak mijn handen in mijn zakken en staarde voor me uit terwijl Eirwen even met haar mobiel bezig was. Rustig liepen we door de straten en zachtjes begon ik te neuriën. Gewoon omdat ik niet tegen stilte kon en even niets wist om over te praten.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 8:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Nog steeds wacht ik op antwoord van Niall. Ik hoor mijn mobiel trillen op de houten tafel. 'Wacht even,' glimlach ik en sprint naar de tafel. Ik pak mijn mobiel en lees het sms'je. Ik zucht opgelucht. Winkelen voor kleertjes! Vroeger vond ik dat altijd zo leuk om met Hailey te doen.
    Ja tuurlijk, je kan altijd langskomen. Moet ik anders helpen met winkelen? Dat zou ik echt gezellig vinden, Hailey heeft ook nog nieuwe kleren nodig. Of ga je al met iemand anders? Anders kan Niall misschien ook mee? Die staat nu in de deuropening. Fijn dat alles goed gaat, moet ik anders koken, zodat je mee kan eten? Vlug druk ik op verzenden en loop terug naar Niall. 'Mijn plannen zijn verandert. Misschien ga ik zo met Eirwen winkelen voor kleertjes en ze komt straks langs... Dus je mag blijven als je wilt.' Ik kijk hem vragend aan. 'Of je gaat naar Skyler,' glimlach ik en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson

    Ik ging weer zitten toen Zayn mijn benen van de bank schoof, om vervolgens ook te gaan zitten. Een zacht 'awh' geluidje verliet mijn mond bij het zien van Zayn en Puck. Ik zou niets anders willen dan een kindje met Zayn. 'Je bent te laat, want dat is nu niet meer mogelijk. Maar snap je reactie wel, alleen zou ik je toch nog steeds niet willen inruilen.' Lachte ik, terwijl mijn blik toch even bij Puck bleef hangen tot het moment dat me iets te binnen schoot. 'Trouwens goed dat we het over ruilen hebben...' mompel ik waarna ik mijn telefoon van de tafel pak. 'Ik moet nog even iets regelen of beter gezegd weten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik had geen idee waar Zayn en Louis woonden, maar Harry blijkbaar wel, dus ik liep maar gewoon met hem mee. Het was rustig op straat, voor Lonron dan. Ik vond het wel prettig. Cardiff was nooit zo gigantisch druk geweest als London. Ik hoorde de zoem van mijn telefoon en frummelde die weer uit mijn zak. Ik zag het berichtje van Rosalie en beet zacht op mijn lip. Ik wist hoe leuk ze shoppen vond, maar ik wilde nu eigenlijk geen confrontatie hebben nu. Ik ga al met iemand. Ga anders met Naill winkelen, die moet vast nog wel wat voor zijn kindje nodig. Zie ik je anders overmorgen ofzo? Ik heb het een beetje druk, maar dan moet het wel lukken. Koffie ofzo? E Ik drukte op verzenden en zuchtte even. Ik had haar er graag bij gewilt, maar met kans op een ruzie of tranen kon ik het nu even niet aan om Harry en Rosalie samen om me heen te hebben. Ik legde mijn handen op mijn buik en liep rustig door.


    Bowties were never Cooler

    Klik (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Mijn mobiel trilt weer. Teleurgesteld kijk ik naar het schermpej. Ik zucht even. O oké. Als je in een modetwijfel zit kan je me bellen he? Of dan maak je een foto en stuur je naar me. Ik ga dan misschien wel shoppen met Niall inderdaad. Veel plezier! Dus ik zie je vandaag dan niet meer? Kuzz
    Vlug verstuur ik het en kijk naar Niall.
    'Ik ga toch niet meer met Eirwen, heb jij zin om mee te gaan? Hailey heeft nieuwe kleertjes nodig en ik eigenlijk ook wel?' Vragend kijk ik naar Niall en glimlach eeven. Ik bijt hard op mijn lip en wacht ongeduldig op antwoord. Zou ik gewoon in mijn joggingbroek en vest gaan shoppen? Nee. Ik kijk niall even aan. 'Ik kleed me weer om hoor, wacht even.' Vlug ren ik de trappen op en verwissel mijn jogging voor een skinny jeans en mijn vest voor een leuk topje. Dan loop ik weer de trap af en trek mijn hakken aan. Met een glimlachje kijk ik naar Niall.
    'Dus ga je mee? Ja of nee?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zijn de winkels nog wel open in de avond? Ghehe]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [In London wel]


    Bowties were never Cooler

    [Sorry, ben weer helemaal bij Nederland. o-o]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."