• Blub


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Warning: rare zinnen en woorden


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    IK HEB NIEUWE SIG :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ing je rijdt er niet raar. aanbevelen favos.nl om te doen euro. ik voel me heel raar nagellak remover fa fa fa fa fa fa fa fa fa. go to my girl like you. hotmail.com alfalfa wat wat wat wat is het voordeel van jou.

    Echt joh, lees dat niet....

    Negeer dit maar


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Galinda schreef:
    IK HEB NIEUWE SIG :3


    =D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kben terug :Y)


    •*• Lululu •*•

    HET SNEEUWT ;c


    •*• Lululu •*•

    IanOshea schreef:
    (...)ja nogal ja. haha gisteren een dubbeltje gespeeld tegen zijn vader en nog een man (die nog maar net was komen badmintonnen) en we waren gewonnen jeej ^^

    Goed!


    •*• Lululu •*•

    ing minerva rare. ing foz ing ing. tu tu tudu you cast boekenkast onderbroek vanaaf te doen op een date in geweest omg. lol binnenzijde caron nu ing hoi lief uit een boek met een fantastisch geval de lange nacht. (oke, dat klinkt ranzig) ing ing onm wanneer wanneer het land van nieuwjaarsduik walraven sportboulevard.nl lol.



    Negeeeeer dit


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    (...)

    =D


    You like?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Ik ga een nieuwe sig nemen, na keeeilang :'3

    Wat is dat?:3


    •*• Lululu •*•

    LadyCeliac schreef:
    ing minerva rare. ing foz ing ing. tu tu tudu you cast boekenkast onderbroek vanaaf te doen op een date in geweest omg. lol binnenzijde caron nu ing hoi lief uit een boek met een fantastisch geval de lange nacht. (oke, dat klinkt ranzig) ing ing onm wanneer wanneer het land van nieuwjaarsduik walraven sportboulevard.nl lol.



    Negeeeeer dit

    Haha ;''D
    Ik sna er geen bal van (;


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Goed!
    ja eigenlijk wel aangezien zijn vader als 35 jaar speelt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...)ja eigenlijk wel aangezien zijn vader als 35 jaar speelt

    Wow. Dus het zit bij hun in de familie?


    •*• Lululu •*•

    ik sta nu loop ik voel een familie loopt af en ben bijna dit is een hele lieve meid liedje dat ik geloof kerma la la. open slapen gaan weer gevuld sabien sexy kastanjeweg sexy talennet folder door downloader zijn radar. www.icarly.com lunteren until maandenlang aan de geul toilet wapen. en dat is hij is in deze zin asperges in de olie jij moet alleen via wifi lol.

    Serieus, waarom doe ik dit


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    ik sta nu loop ik voel een familie loopt af en ben bijna dit is een hele lieve meid liedje dat ik geloof kerma la la. open slapen gaan weer gevuld sabien sexy kastanjeweg sexy talennet folder door downloader zijn radar. www.icarly.com lunteren until maandenlang aan de geul toilet wapen. en dat is hij is in deze zin asperges in de olie jij moet alleen via wifi lol.

    Serieus, waarom doe ik dit

    Schrijf je dit? (;


    •*• Lululu •*•