• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Als ik niet dood zou gaan zou ik waarschijnlijk al lang terug weg geweest zijn. Jullie zijn heel aardig en ik... mag jullie. Maar er blijft altijd die hoop dat mijn vader haar dumpt en alles weer goed komt. Na dat zou ik ik natuurlijk wel terugkomen' zei Lewis.
    Ik knikte. Ik snapte het, misschien wel beter dan een random persoon op school. Dan een normaal mens. Maar ja, wat is normaal?
    'Ik ook' zei Jake opeens.
    'Maar wees alsjeblieft niet in zo'n treurige stemming. Daar word ik ook treurig van, en dat willen jullie toch niet? Oh, en Lewis. Moet ik het als een belediging opvatten dat ik er veel beter uitzie met hoe mijn haar nu zit?' zei hij vervolgens.
    Ik zag Lewis grijnzen.
    'Nee, zie het maar als een compliment'
    'Bedankt, maar ik ga toch iets aan mijn haar doen'
    Jake veranderde terug... Zonder shirt. Man, Jake moest leren concentreren. Niet dat ik het erg vond ofzo dat hij geen shirt aanhad, maar ik vond het niet fijn. Ik zag wat blauwe plekken. Ik fronsde en keek ernaar. Jake haalde een hand door zijn haren en keek ons aan.
    'Beter?' vroeg Jake.
    Ik keek even naar Lewis. Toen keek ik weer naar Jake. Zou ik er naar vragen?
    Ik knikte.
    'Beter. Dan ben je in ieder geval geen geföhnd katje' zei ik plagend.
    Wauw... Volgens mij waren wij de Sarcasme-vriendengroep ofzo. Eigenlijk wel grappig en leuk om te doen.
    Ik keek naar Lewis. Ik dacht dat hij het ook gezien had. Zouden we wat van die blauwe plekken zeggen?


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Yfory fronst en kijkt naar mijn buik. Shit, als ze maar niet de blauwe plekken heeft opgemerkt. Yf kijkt even naar Lewis en dan naar mij. Ze knikt.
    'Beter. Dan ben je in ieder geval geen geföhnd katje' zegt ze plagend. Ik grijns.
    'Ik hoop dat ik in dier-vorm toch wel groter ben dan een geföhnde kat.' Zeg ik glimlachend. Yf kijkt weer naar Lewis. Alleen op een andere manier dan net. Ik zucht, wat wilt ze zeggen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ze knikt.
    ''Dan eeeh... ga ik maar snel even terug veranderen. Ik ben zo terug''haast naar de bosjes. Ik hoor haar veranderen. Ze komt met een grijns op haar gezicht terug lopen. "naar de open plek." Zegt ze. Opeens is haar grijns weg.
    "En die jongen dan?" Vraagt ze. Ik bijt een beetje op mijn lip.
    "Die is begraven." Zeg ik zachtjes tegen haar. Ik hoop niet dat ze nu beslist dat ze niet meer mee komt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Ik hoop dat ik in dier-vorm toch wel groter ben dan een geföhnde kat' zei Jake glimlachend.
    Ik grinnikte. Opeens zuchtte Jake. Volgens mij had hij mijn blik gezien. Ik beet op mijn lip.
    'Jake... Ik ben redelijk nieuwsgierig aangelegd, en ik probeer echt niet je vertrouwen op het spel te zetten, maar we zijn vrienden. En die vertrouwen elkaar. Dus hierbij de vraag: Hoe kom je aan die blauwe plekken?' vroeg ik zacht.
    Ik haatte het om nieuwsgierig te zijn. Het was nooit een goede eigenschap, maar soms moest je gewoon dieper graven dan normaal. We waren vrienden, en volgens mij had Lewis dat ook gezien en op mijn vraag geantwoord. Nu was het hopelijk Jake's beurt. Vrienden konden elkaar vertrouwen. Eerlijk gezegd waren Jake en Lewis de eersten aan wie ik mijn verhaal verteld had. De leraren op school wisten alleen maar dat ik het huis uit was gezet en dat een jongen me niet mocht en me daarom pestte. Ze wisten niets van mijn situatie. Lewis en Jake daaraantegen... Ik was blij dat ik het ze verteld had. Misschien zouden ze zich ook blij en of opgelucht voelen als ze het zeiden. Dat hoopte ik.


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ze bijt op haar lip.
    'Jake... Ik ben redelijk nieuwsgierig aangelegd, en ik probeer echt niet je vertrouwen op het spel te zetten, maar we zijn vrienden. En die vertrouwen elkaar. Dus hierbij de vraag: Hoe kom je aan die blauwe plekken?' Vraagt ze zacht. Ik slik even en zeg dan:
    'Ik ben gevallen.' Oké, dat is een leugen, maar goed. Ik wil niet dat ze me lastig vinden of zoiets. Ik loop weer naar het meer, steek mijn voeten in het water en begin wat heen en weer te schoppen met mijn voeten. Waarschijnlijk ziet ze dan ook de blauwe plekken op mijn rug, maar tja, ze heeft die op mijn buik ook gezien. Dus mijn rug maakt nu niet echt uit.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Jake slikte even.
    'Ik ben gevallen' zei hij toen.
    Ik zuchtte. Jake liep naar het meertje, stak zijn voeten in het water en begon heen en weer te schoppen. Ik zag nu ook blauwe plekken op zijn rug. Hij vertrouwde ons niet, of hij wilde er gewoon niet over praten.
    'Jake...' zei ik en ik liep naar hem toe.
    'Luister. Ik wil je niet lastig vallen ofzoiets, maar... Je houdt iets achter en je liegt. Je liegt jezelf voor. Alsjeblieft Jake, wees eerlijk' zei ik, met een smekende ondertoon.
    Ik beet op mijn lip toen ik realiseerde dat ik me enorm aan het opdringen was.
    'Sorry als ik je lastigval' verontschuldigde ik me.


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Yf zucht.
    'Jake...' Zegt ze en ik hoor haar naar me toelopen. Mijn ogen hou ik stug op het water.
    'Luister. Ik wil je niet lastig vallen ofzoiets, maar... Je houdt iets achter en je liegt. Je liegt jezelf voor. Alsjeblieft Jake, wees eerlijk' Zegt ze met een smekende ondertoon in haar stem.
    'Sorry als ik je lastigval' verontschuldigd ze zich. Ik haal mijn schouders op, maar er schiet een steek door mijn schouders en snel laat ik mijn schouders zakken.
    'Het geeft niet.' Zeg ik. Ik zucht en haal mijn hand door mijn haren.
    'Maar je gaat me toch niet anders behandelen als ik het zeg? Gewoon dezelfde sarcastische vrienden blijven.' Vraag ik aan haar.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Hij haalde zijn schouders op, maar hij stopte abrupt ermee. Had hij... Pijn?
    'Het geeft niet' zei Jake en hij haalde een hand door zijn haren.
    'Maar je gaat me toch niet anders behandelen als ik het zeg? Gewoon dezelfde sarcastische vrienden blijven'
    Ik glimlachte en ik knikte.
    'Natuurlijk ga ik je niet anders behandelen! Dat doe ik toch ook niet met Lewis, of jullie met mij?' zei ik.
    Ik bedoel... Jake en Lewis hadden me nooit "hoer" genoemd, en Lewis hadden, zoals velen op mijn school zouden doen, "drugsverslaafde" of "alcoholist" genoemd, terwijl Lewis dat niet eens deed, maar zijn ouders. En vrienden waren er voor elkaar.


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ze glimlacht en knikt.
    'Natuurlijk ga ik je niet anders behandelen! Dat doe ik toch ook niet met Lewis, of jullie met mij?' Zegt ze. Ik glimlach flauwtjes terug.
    'Nou, jullie weten dat mijn broer dood is.' Zeg ik. Er gaat een steek door mijn hart als ik eraan denk.
    'Mijn vader kon het niet verwerken, want mijn moeder is ook al dood. Hij werd alcoholist. En telkens als hij onder invloed was begon hij me te slaan, en hij was zo'n beetje de hele tijd onder invloed. We leefden in een klein huisje van het geld wat hij heeft geërfd van mijn moeder. En uiteindelijk kwam er geld te kort, hij dwong mij om te gaan stelen. En dat deed ik toen ook. Telkens als ik met te weinig geld voor zijn zin thuiskwam werd hij boos en ging hij me schoppen en slaan. Maar ondertussen werd ik ook alcoholist. Ik probeerde het telkens af te leren, maar het lukte niet. Zelfs nu ben ik het niet afgeleerd, want ik was vlak voor ik hier kwam nog dronken. Maar op dit moment heb ik erg zin in alcohol.' Zeg ik zachtjes. Ik kijk haar niet aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Nou, jullie weten dat mijn broer dood is' zei Jake.
    Ik knikte.
    'Mijn vader kon het niet verwerken, want mijn moeder is ook al dood. Hij werd alcoholist. En telkens als hij onder invloed was begon hij me te slaan, en hij was zo'n beetje de hele tijd onder invloed. We leefden in een klein huisje van het geld wat hij heeft geërfd van mijn moeder. En uiteindelijk kwam er geld te kort, hij dwong mij om te gaan stelen. En dat deed ik toen ook. Telkens als ik met te weinig geld voor zijn zin thuiskwam werd hij boos en ging hij me schoppen en slaan. Maar ondertussen werd ik ook alcoholist. Ik probeerde het telkens af te leren, maar het lukte niet. Zelfs nu ben ik het niet afgeleerd, want ik was vlak voor ik hier kwam nog dronken. Maar op dit moment heb ik erg zin in alcohol' zei hij zachtjes.
    Hij ontweek mijn blik. Alcohol, drugs... What in the world was the difference? Stelen of je lijf verkopen voor geld... What's the difference? Geslagen worden door je vader of je geliefde... Ik slikte.
    Ik voelde me enorm verwant met Jake.
    'Jake...' begon ik, maar wat ik wilde zeggen vond ik niet zo gepast.
    'Ik weet niet wat ik moet zeggen... Maar weet dat ik je niet anders zie. Ik snap je honger naar alcohol, echt waar. Maar nu... Nu moet je doorzetten. Het enige waar alcohol goed voor is, is het mollen van je brein' zei ik en ik legde mijn hand licht op Jake's schouder.
    'Je bent geen moordenaar. Je doet niets fout' zei ik zachtjes tegen hem.
    Ik liet mijn blik even naar de blauwe plekken glijden, toen zocht ik weer Jake's blik op.
    'Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat je die plekken sneller kwijtraakt' zei ik met een klein glimlachje.


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    'Jake...' begint ze.
    'Ik weet niet wat ik moet zeggen... Maar weet dat ik je niet anders zie. Ik snap je honger naar alcohol, echt waar. Maar nu... Nu moet je doorzetten. Het enige waar alcohol goed voor is, is het mollen van je brein' Zegt ze zachtjes. Ik grinnik en schud mijn hoofd. Ik weet dat alcohol slecht voor je is.
    'Je bent geen moordenaar. Je doet niets fout' Zegt ze zachtjes tegen me. Ze laat haar ogen over mijn blauwe plekken glijden en kijkt me aan.
    'Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat je die plekken sneller kwijtraakt' Zegt ze met een klein glimlachje. Ik knik.
    'Graag.' Zeg ik. Even aarzel ik, maar dan zeg ik ook. 'Bedankt dat je me niet anders behandelt.'


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Late mijn topics, moest ik ergens op reageren? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Late mijn topics, moest ik ergens op reageren? ]


    [Volgens mij niet, maar anders moet je ff in de vorige topic kijken.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ik ben terug. Hoe kan ik invallen en mag ik een samenvatting?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    (Moet ik met Max op iets reageren? Ik weet het niet meer ;/)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov