• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Ik weet gewoon geen bijnaam voor Jake d: }

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik keek fronsend naar de jongens. Wat bedoelden ze?
    'Wisten jullie dat Ramon erover nadenkt op te stappen? En dat hij ons laat stemmen of hij moet blijven als ons roedelleider of niet? Wat gaan jullie stemmen?' vroeg Jake.
    Ik knikte bedenkelijk.
    'Ja, dat wist ik. En alhoewel ik hem niet kan uitstaan... Moet hij blijven. Hij toonde begrip, en dat is wat telt, toch?' zei ik nadenkend.
    De jongens hadden waarschijnlijk een onder onsje, en eerlijk gezegd hoefde ik het niet te weten. Ik had er vrede mee om het niet te weten, want Lewis had moeilijk gekeken toen Jake het had gezegd. Ik vond het een beetje zielig als hij het daardoor moest zeggen, om de een of andere reden.


    I will keep watch.

    [Mister kittykat c:]

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Wisten jullie dat Ramon erover nadenkt op te stappen? En dat hij ons laat stemmen of hij moet blijven als ons roedelleider of niet? Wat gaan jullie stemmen?" Jake veranderde braafjes van onderwerp, wat een hele opluchting voor mij was.
    Ik wilde het haar wel gaan vertellen, ik wist alleen nog niet hoe en wanneer. Ik moest gewoon een goed moment zien te vinden en hoewel ik er al veel was tegen gekomen, zoals toen ze me aan het verzorgen was, had ik de kans gewoon laten voorbij schieten. Ik wilde het liever doen als ik alleen met haar was.
    "Ja dat wist ik. En alhoewel ik hem niet kan uitstaan..." begon ze. "Moet hij blijven. Hij toonde begrip, en dat is wat telt, toch?"
    Ik knikte. "Ik vind ook dat hij moet blijven. Ik weet niet waarom, ik mag hem wel en ik wil niemand anders." Het was niet dat er iets mis was met zijn vriend, meneer de tijger, maar ik wilde liever Ramon.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 22:19 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Hmm, ik weet eigenlijk niet wat Jake daarvan zou vinden?xD]

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Ja dat wist ik. En alhoewel ik hem niet kan uitstaan..." begint Yfory. "Moet hij blijven. Hij toonde begrip, en dat is wat telt, toch?"
    Lewis knikt.. "Ik vind ook dat hij moet blijven. Ik weet niet waarom, ik mag hem wel en ik wil niemand anders." Nu knik ik.
    "Ik ben het met jullie eens." Zeg ik als enigste. Dan bedenk ik me iets en lach.
    "Lewis, ik vroeg net toch of je een meisje was?" Vraag ik en ik kijk hem aan.
    "Meisjes roddelen toch ook veel?" Vraag ik er dan maar ook achteraan.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 15:32 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Lewis, ik vroeg net toch of je een meisje was?" Jake keek me lachend aan. "Meisjes roddelen toch ook veel?"
    "Huh? Wat bedoel je, ik roddel toch niet?" vroeg ik niet begrijpend. Ik fronste mijn wenkbrauwen en probeerde na te denken, enkel lukte dat niet. "Ik antwoordde toch gewoon op je vraag."
    Ik snapte niet waar hij het nu weer over had, maar als het over meisjeszaken wilde hebben moest hij bij Yfory zijn en niet bij mij.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Huh? Wat bedoel je, ik roddel toch niet?" Vraagt hij niet begrijpend. Hij fronst zijn wenkbrauwen."Ik antwoordde toch gewoon op je vraag." Ik lach en knik.
    "Ja, dat is ook zo. Maar hoe denk je dat ik weet dat hij ons laat stemmen? Ghehe, eigenlijk heb ik nu een soort van geroddelt. Misschien ben ik wel een meisje." Die laatste zin zeg ik heel meisjesachtig. Het klinkt eigenlijk best grappig en ik lach.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik grinnikte zachtjes.
    'Nou Jake, ik ben geen arts ofzo, maar naar mijn weet ben je nog steeds een jongen' zei ik glimlachend.
    De wind speelde met mijn haren. Ze dansten op de wind. Het leek net een kleine vuurzee. Ik keek weer naar Jake.
    'Enneh... Niet alle meisjes roddelen, meneer Spikkeltje' zei ik plagend.
    Hihi... Spikkeltje. Een jaguar had toch vlekjes? Ik gaf de meeste mensen bijnamen, want dat vond ik leuk. Had ik tenminste iets te doen op school, aangezien ik altijd als een forever alone in de bibliotheek zat te lezen in de pauze. Ik bedoel, wat moest ik anders? Mensen zaten vaak onderling te praten, van:"He, daar is die bitch die Jaimes heeft laten zitten" of "He, dat is die hoer die Jaimes heeft verraden"
    Ja, je hoort het goed: Terwijl Jaimes ondanks dat hij een loverboy was harstikke populair, terwijl ik, het slachtoffer, werd gepest. Ze trokken aan mijn haren, schopten me en kleineerden me. Jaimes zei altijd dat ik vrijwillig hoer was geworden en hem daarom liet zitten, en iedereen geloofde dat. Asshole.
    Ik wist nu zeker dat ik na de opdrachten bij de roedel zou blijven. Ik kon hier tenminste vrienden hebben die me accepteerden en tolereerden, en dat was zeldzaam. Vooral bij mij.

    { YAY! Eindelijk een bijnaam voor Jake ^^ }

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 16:34 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Ja, dat is ook zo. Maar hoe denk je dat ik weet dat hij ons laat stemmen? Ghehe, eigenlijk heb ik nu een soort van geroddelt. Misschien ben ik wel een meisje." Jake zei het heel meisjesachtig, waardoor ik zachtjes moest grinniken. Hij zag er een beetje te stoer uit voor een meisje te zijn, maar misschien was hij wel zo'n ruig biker type met een zwak voor lieve konijntjes en kittens.
    "Nou Jake, ik ben geen arts ofzo, maar naar mijn weet ben je nog steeds een jongen. Enneh... Niet alle meisje roddelen, meneer Spikkeltje," stelde Yfory vast. Ik was in ieder geval niet meer de enige met een bijnaam. Alleen had ik een hele shitload: Kenai, Koda, Grizzly en ik was zeker dat ik er nog een paar vergeten was.
    "Nou nou," gniffelde ik zachtjes. "Daar ben ik nog niet zo zeker van, maar voor mij hoef je het niet te bewijzen hoor." Ik had in ieder geval geen zin in het zien van mannelijke geslachtsdelen. Ik had al genoeg blote konten op school gezien, van mensen die zogezegd door het raam aan het 'moonen' waren.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 16:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Lewis moet zachtjes grinniken.
    "Nou Jake, ik ben geen arts ofzo, maar naar mijn weet ben je nog steeds een jongen. Enneh... Niet alle meisje roddelen, meneer Spikkeltje," stelt Yfory vast. Oké, nu heeft ze een bijnaam voor me.
    "Nou nou," gniffelt Lewis. "Daar ben ik nog niet zo zeker van, maar voor mij hoef je het niet te bewijzen hoor." Ik kijk hem quasi-boos aan. Ik kijk met opgeheven hoofd van hem weg en zeg met een meisjesstem:
    "Talk to the hand."


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    69.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    [Morrowind -> Sasquatch]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik rolde met mijn ogen, toen Jake "Talk to the hand" zei. Weirdo. Ik keek de plek rond, hopend Vince niet te zien. Verdomme, hij stond er doodleuk me af te luisteren! Ik keek weer naar de jongens.
    'Zullen we teruggaan naar de open plek? Ramon zou de eerste opdracht wel moeten hebben...' zei ik peinzend.
    Ik was eigenlijk wel bang voor de opdrachten. Zometeen gingen Jake en Lewis dood! En dan zou ik niets meer hebben om voor te leven. Helaas zou iemand anders me op andere gedachten brengen en me meetrekken in zijn en mijn verleden: Vince. Ik zuchtte. Laat het verleden achter je, Yfory!


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Talk to the hand," zei Jake met opgeheven hand. Ik begon zachtjes te lachen om de manier hoe hij het zij en hoe hij zijn hand op hief.
    "No problem, bro," antwoordde ik grijnzend. Jake was de geniaalste kerel die ik ooit ontmoet had, dat moest ik hem nageven. Mijn blik wendde zich af naar Yfory, die schichtig om zich heen keek.
    "Zullen we teruggaan naar de open plek? Ramon zou de eerste opdracht wel moeten hebben..." zei ze nadenkend. Misschien had ze wel gelijk, maar ik had niet veel zin om terug te gaan. Het was hier net zo gezellig.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Lewis lacht zachtjes.
    "No problem, bro," antwoord Lewis grijnzend. Zijn blik wendt hij af naar Yfory die schichtig om haar heen kijkt. Ik frons. Wat is er met haar?
    "Zullen we teruggaan naar de open plek? Ramon zou de eerste opdracht wel moeten hebben..." Zegt ze nadenkend. Verbaasd kijk ik naar haar. Meent ze dat nou? Het is zo gezellig hier. En ik dacht dat ze Ramon niet mag. Nou ja, een mens kan van mening veranderen. Zuchtend zeg ik:
    "Oké, misschien heb je wel gelijk. Kom op." Eigenlijk wil ik niet weg, maar Yfory heeft een punt. Ramon zal vast de eerste opdracht al hebben en ik wil de opdrachten zo snel mogelijk gedaan hebben. Ik hoop alleen dat Yfory en Lewis niet bij de opdrachten omkomen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik zag hun verbaasde en teleurgestelde blikken. Ik vond het ook gezellig, maar... Ik zuchtte. Niet zeiken, Yfory. Je wilde hun gewoon niet in gevaar brengen door het andere gevaar tegemoet te lopen. Trouwens, Ramon moest zich maar eens gaan bewijzen als leider door de eerste opdracht te beginnen.
    Ik maakte zelf geen aanstalten om op te staan. De wind zorgde er voor dat mijn haar golvende bewegingen maakte.
    Sst, Yfory. Ik ben het maar
    Een koude rilling trok tergend langzaam over mijn rug. Op mijn armen verscheen kippenvel. Verbeten trok ik de mouwen van mijn zwarte fleecevest beter over mijn armen heen. Daardoor ging ik met mijn nagel over de snijwond heen, die hij ooit gemaakt had. Hij, wiens naam ik moest vergeten. Ik beet even op mijn lip.
    'Zou de rest al verzameld op de open plek zitten?' vroeg ik afwezig.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    Yfory trok haar fleecevest dichter over haar handen. Ik keek er een beetje verbouwereerd naar. Ik had haar net wel rond zien kijken, alsof ze constant achterna gezeten werd, alsof ze zich hier niet veilig voelde en ik had het door. Ik wist enkel niet of ik er iets over moest zeggen. Ze kon zo niet verder gaan. Ze kon niet aan ze opdrachten beginnen met een gevoel van onveiligheid. Wie wist wat de opdrachten zouden inhouden en of ze ze wel zou overleven als ze constant met haar gedachten ergens anders zat.
    "Zou de rest al verzameld op de open plek zitten?" vroeg ze. Ze leek er weer niet bij te zijn, waardoor ik stopte met wandelen. Ik wierp een korte blik op Jake, hij mocht zelf zien wat hij deed, doorlopen of blijven wachten op ons. Ik was in ieder geval nog niet van plan verder te gaan tot Yfory me had verteld wat er allemaal aan de hand was.
    Ik plaatste mijn handen zacht op haar schouders, terwijl ik haar doordringend in haar ogen keek. Ik was een kop groter dan haar, dus ik hoopte dat ik ook maar een indruk maakte. "Yf," begon ik zacht. Mijn stem klonk teder en vertrouwelijk. "Vertel ons nu gewoon wat het is. Ik weiger een voet te verzetten tot jij het verteld. Vertrouw me."

    Max Owens ~ Lynx
    Mijn blik verschoof van Aria naar Alicia en terug. Volgens mij zouden die twee goed overeen komen, want beiden hadden blijkbaar de neiging om tegen me samen te spannen. Ik vond het wel schattig hoor, maar enkel als ik kon winnen. Als ik het niet kon halen moest ik er niet van hebben.
    Alicia was ondertussen al naar mij gekomen, wrong zich weer tussen ons twee en trok daarna mijn muts van mijn hoofd af om met mijn haar te spelen. Ik genoot lichtjes van haar aanrakingen, het was net een hoofdmassage. Na een tijdje raakte ze het beu en begon ze met Aria's haar te spelen. De lange flokken die onder haar muts uitkwamen had ze al in haar handen genomen en ze begon het langzaam te vlechten, op een hoop te proppen of gewoon rond te gooien. Ik grinnikte er zachtjes om.
    "Lekker geslapen?" vroeg ik uiteindelijk, helemaal vergetend wat er daarstraks allemaal gebeurd was, het had geen zin om er nog eens over te beginnen. Ik was gewoon teleurgesteld, maar ik had geen zin om het weer te laten merken. Het voelde gewoon niet goed om iemand iemand anders zien te vermoorden toen ik dacht dat die persoon anders was.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov