• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Fuck yeah!" Zegt hij lachend terwijl hij naast me gaat zitten. "Team Grizzly is the best."
    Hij stak speels zijn tong naar me uit en geeft me een duwtje. Ik grinnik. Met zijn armen achter zijn hoofd gaat hij liggen.
    "Echt waar?" Vraag ik grappend.
    "Ik heb namelijk gehoord dat team Jake the best is. Wacht maar af. Binnekort is het niet een-nul voor team Grizzly, maar dan staat het tien-een voor team Jake!" Zeg ik plagend tegen hem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Jongens ik weet niet waar ik met Aria op moet reageren en morgen ben ik er de hele dag niet, dus ik wacht met posten. Als Max weg wilt, kan je hem gewoon weg laten gaan bij Aria hoor (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    { Wejoooooow ben even twee uurtjes niet online, komt er ineens een pagina bij ^^ }

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik rolde met mijn ogen. Weirdo's. Nou ja, typische jongens. Normale jongens, tenminste, met een groot verleden. Geen crimineel verleden, zoals die pooiers waar ik altijd te maken mee had gehad.
    'Zo Jake, je bent gefikst. Over een paar dagen zullen de blauwe plekken geleidelijk aan weggaan' zei ik constaterend.
    Ik legde de blaadjes een meter naast me neer, just in case als ik er een gemist had.
    Plotseling kwam er een wilde gedachte in me op. Ik grijnsde en keek naar Lewis.
    'Maar de stand tussen ons is al 15-2 voor team Dingo, meneertje Koda' zei ik plagend tegen Lewis.
    Ik had hem al vaak verslagen. Nou ja... Maybe not. Ik had hem wel gered van de dood, dus dat maakte team Dingo weer wat beter.


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    'Zo Jake, je bent gefikst. Over een paar dagen zullen de blauwe plekken geleidelijk aan weggaan' zegt Yfory constaterend. Ik glimlach.
    'Bedankt Yf.' Ze legt de blaadjes een meter naast haar neer. Dan grijnst ze en kijkt naar Lewis.
    'Maar de stand tussen ons is al 15-2 voor team Dingo, meneertje Koda' zegt ze plagend tegen Lewis. Ik lach.
    'Waarom dan?' Vraag ik.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Echt waar? Ik heb namelijk gehoord dat team Jake the best is. Wacht maar af. Binnekort is het niet een-nul voor team Grizzly, maar dan staat het tien-een voor team Jake!"
    Ik kuchte sarcastisch. "Team Jake suckt. Net zoals Team Dingo," grinnikte ik, toen ook Yfory er zich mee begon te moeien: "Maar de stand tussen ons is al 15-2 voor team Dingo, meneertje Koda."
    "Waarom dan?" vroeg Jake.
    "O ja?" vroeg ik, terwijl ik haar vanuit mijn ooghoeken bekeek. "Dat heb ik precies toch gemist, mevrouw hond."

    [Nou, volgens mij zat Aria op Max :'D Maar ik wacht wel op je, hoor c:]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 20:28 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'O ja?' vroeg Lewis, terwijl hij me vanuit zijn ooghoeken bekeek.
    'Dat heb ik precies toch gemist, mevrouw hond'
    Oh. Hell. No.
    'Noem me geen mevrouw hond, meneer de TeddyBeer. Enneh... Jouw jasje is het bewijs van al meerdere punten' zei ik grijnzend.
    Ik wees naar de gaten in zijn leren jasje.
    'Een leven redden telt voor tien punten. En ik heb je al vaker verslagen in woorden' zei ik plagend.
    Eigenlijk zou hij het dan voor team Dingo 15, team Teddybeer 11 en Team Jake 9 moeten zijn. Jake had wel geholpen, en we misten hem als hij niet bij ons was. Dus technisch gezien waren we bijna gelijk...


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Noem me geen mevrouw hond, meneer de TeddyBeer. Enneh... Jouw jasje is het bewijs van al meerdere punten." Ooh, het was dat ik haar mocht anders had ik die grijns al lang van haar gezicht gehaald. Maar niet heus, ik voelde wel de drang maar ik zou haar nooit pijn doen. Zeker niet met opzet. Ik vond het wel leuk hoe competitief ze was, maar nou ja... Ik vond alles zowat aan haar leuk.
    Ze wees met haar dunne vingers naar mijn jas. "Een leven redden telt voor tien punten. En ik heb je al vaker verslagen in woorden."
    "O, echt niet. Daar gaan sowieso vijf punten vanaf. Je hebt me nog geen één keer verslagen met woorden terwijl ik je al zeker een keer het zwijgen op gelegd heb, fluffy dog die je daar bent."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'O, echt niet. Daar gaan sowieso vijf punten vanaf. Je hebt me nog geen één keer verslagen met woorden terwijl ik je al zeker een keer het zwijgen op gelegd heb, fluffy dog die je daar bent' zei Lewis.
    Ik beet geïrriteerd op mijn lip. Whatever. Ik rolde met mijn ogen.
    'Een bijnaam verzinnen is MIJN taak, Kenai. So shut up your face' zei ik plagend.
    Ik zuchtte en streek een pluk vuurrood haar uit mijn gezicht. Het was mijn natuurlijke haarkleur, en ik was er enorm trots op.
    'Goed. Zullen we alle scores weer op nul zetten en de woordelijke strijdbijl begraven?' stelde ik voor.
    Zometeen liep het uit de hand, en dat was wel mijn grootste angst.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Een bijnaam verzinnen is MIJN taak, Kenai. So shut up your face," zei ze lachend. "Goed. Zullen we alle scores weer op nul zetten en de woordelijke strijdbijl begraven?"
    Grijnzend stond ik recht en ging ik voor haar staan. "Wat zei je daar?" vroeg ik, terwijl ik lachend in haar buik porde en haar tweede zin negeerde. "Zeg dat nog eens, recht in mijn gezicht." Ik begon haar zachtjes te kietelen. Het zou wel niet uit de hand lopen, want niemand van ons drieën wilde dat er iets zou gebeuren en geen van ons drieën was van plan iets stoms te doen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Wat zei je daar?' vroeg Lewis, die nu grijnzend voor me stond.
    Hij porde in mijn buik, dus ik ging staan.
    'Zeg dat nog eens, recht in mijn gezicht'
    Toen begon hij te kietelen. Verdomme, daar kon ik niet tegen. Gelukkig kietelde hij licht, anders was hij wel heel vaak over blauwe plekken gekomen. Lached probeerde ik hem van me af te duwen.
    'Stop.... Lewis... Ik kan niet... tegen... Kietelen!' zei ik door het lachen heen.
    Ik proveeree de hele tijd hem te ontwijken, maar hij gaf niet op. Nou ja, dit was beter dam geslagen worden, voor zowel beide partijen. Ik werd wel steeds moeier, van het steeds lachen en het aanspannen van mijn buikspieren. Na een kwartier- die voor mij een eeuwigheid leek te duren- liet ik mezelf neerploffen in het gras.
    'Ik kan... Niet meer' zei ik vermoeid.
    Ik liet mezelf even kalmeren, aangezien ik licht aan het hijgen was en best wel pijn had in mijn buik.
    'Goed, jij wint. Twee-nul voor team Kenai Holmes' zei ik grijnzend, eenmaal bijgekomen.


    I will keep watch.

    [Ghehe, Yfory gaat over de bijnamen. Waarom heeft Jake er dan nog geeneen?xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Stop.... Lewis... Ik kan niet... tegen... Kietelen!" smeekte Yfory onder het lachen door. Zo makkelijk gaf ik me niet over. Hoewel ze me probeerde te ontwijken, lukte het haar niet om me van zich af te schudden. Ik vond het best wel schattig hoe ze daar zo weerloos lag te lachen. "Ik kan niet meer," zei ze na een tijdje, ze leek helemaal uitgeput dus ik stopte.
    "Goed, jij wint. Twee-nul voor team Kenai Holmes." Ze grijnsde, waardoor ik ook moest grijnzen. "Hah, ik versla jullie allebei!" zei ik lachend terwijl ik haar speels nog een keer in haar buik porde.
    Hijgend van het lachen ging ik naast haar liggen en wendde ik mijn hoofd af naar Jake, die nog steeds bij het poeltje zat.

    [Jake is te stoer voor bijnamen :Y)]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Whahaha, Jake zal vast blij zijn om dat te horen.xD]

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Lachend kijk ik naar Lewis en Yfory. Ik vraag me af wanneer ze toe zullen geven dat ze elkaar leuk vinden.
    "Hah, ik versla jullie allebei!" Hoor ik Lewis lachend zeggen. Ik schud grinnikend mijn hoofd. Hijgend van het lachen gaat hij naast haar zitten en wend zijn hoofd af naar mij.
    "Dus je verslaat mij ook? Wacht maar af Grizzly. Trouwens heb jij niet iets op te biechten aan Yfory? Ze zal het toch eens moeten weten." Zeg ik plagend. Doelend op dat hij verliefd op haar is. Tja, dat had hij kunnen verwachten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Dus je verslaat mij ook? Wacht maar af Grizzly. Trouwens heb jij niet iets op te biechten aan Yfory? Ze zal het toch eens moeten weten," zei Jake opeens. Ik keek hem met wijd opengesperde ogen aan. Dat had hij juist toch niet écht gezegd? Ik had het gedroomd, toch?
    Ik stopte met lachen en keek hem boos aan. Ja, hij had het serieus gezegd. Godverdomme, waarom moest hij het nu zo pushen? Nu moest ik het wel gaan opbiechten omdat ik mezelf had beloofd niet tegen hun te liegen. Had ik er maar nooit iets over verteld tegen Jake.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Jaguar

    Hij kijkt me met wijd opengesperde ogen aan. Hij stopt met lachen en kijkt me boos aan. Nu lach ik. Ik kan merken dat hij het niet leuk vind, maar goed.
    'Wisten jullie dat Ramon erover nadenkt op te stappen? En dat hij ons laat stemmen of hij moet blijven als ons roedelleider of niet? Wat gaan jullie stemmen?' Vraag ik om de aandacht af te leiden van wat ik net zei. Tja, hopen dat het werkt. En dat van Ramon is waar, want ik heb hem daarover met Max ofzo, horen praten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki