• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    “Psst, Lewis. What's on your mind?” klonk Yfory’s stem opeens in mijn oren. Ik trok een wenkbrauw op.
    “Not much,” mompelde ik uitgeput. “Gewoon moe.” Het was ook een erg lange nacht geweest en er was zo veel gebeurd dat ik het allemaal nog een keer moest verwerken. Ik sloot langzaam mijn ogen en rolde uiteindelijk op mijn zij, zodat ik beter kon ademen. Deze pose lag ook iets beter. De grond was hard en koud, maar niet harder en kouder dan dat ik gewoon was, omdat ik op een laagje vacht en vet lag van een beer. Beer zijn was eigenlijk wel leuk, nu ik het zo bekeek. Ik was dan wel niet de aller snelste, maar het was gezellig. Ik had er eindelijk vrede mee.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 10:52 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    Ik lig rustig en houd iedereen een beetje in de gaten. Ik kijk naar Max die ergens in een boom ligt. Hij kon dat, volgens mij kwam ik niet in een boom. In iedergeval niet heel hoog of zonder eruit te vallen. Ik sta op en loop naar de boom van Max. Waarom weet ik eigenlijk niet. Om hoi te zeggen? Ik denk het. Ik zucht even en glimlach naar hem. 'Het is best oneerlijk dat jij in bomen kan klimmen, zo kan jij makkelijk vluchten,' grinnik ik en kijk hem aan. Ik kijk even om me heen en laat me onder de boom liggen en kijk een beetje om me heen. Een kleine zucht verlaat mijn bek. Ik leg mijn kop op mijn poten en kijk voor me uit. Ik jammer in mijn eigen vacht en hoop dat ik snel in slaap val, zodat de opdrachten kunnen beginnen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx
    Vanaf mijn tak - die nogal laag hing - zag ik Aria opstaan en mijn richting uitkomen. Ze zuchtte, maar glimlachte naar me. 'Het is best oneerlijk dat je in bomen kan klimmen, zo kan jij makkelijk vluchten,' grinnikte ze.
    Ik grijnsde en streek speels met mijn lange staart, die langs de boom naar beneden hing, langs haar snuit. Daarna ging ze onder de boom liggen. Ik lag op een veilig hoogte, zodat ik niet te hard zou vallen als ik er in mijn slaap uitrolde. Melian was ook in een boom niet ver van de mijne af gekropen. 'Hmm,' grinnikte ik. 'Maar ik wil niet meer vluchten, als het moet vecht ik.'


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Max Owens - Lynx
    Vanaf mijn tak - die nogal laag hing - zag ik Aria opstaan en mijn richting uitkomen. Ze zuchtte, maar glimlachte naar me. 'Het is best oneerlijk dat je in bomen kan klimmen, zo kan jij makkelijk vluchten,' grinnikte ze.
    Ik grijnsde en streek speels met mijn lange staart, die langs de boom naar beneden hing, langs haar snuit. Daarna ging ze onder de boom liggen. Ik lag op een veilig hoogte, zodat ik niet te hard zou vallen als ik er in mijn slaap uitrolde. Melian was ook in een boom niet ver van de mijne af gekropen. 'Hmm,' grinnikte ik. 'Maar ik wil niet meer vluchten, als het moet vecht ik.'


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    Ik heb nog steeds dat kietelende gevoel dankzij Max. 'Je staart kietelt,' mompel ik en wrijf met mijn snuit langs mijn poot. Ik lach even en kijk omhoog. 'Je kan ook gezellig hier komen liggen?' Ik kijk hem even aan en probeer op een of andere manier smekend te kijken. 'Of ik neem d eboom wel.' Ik sla mijn poten om de boom, wat er behoorlijk raar uit moet zien. Een wolf die een boom knuffelt. Ik laat me weer rustig liggen en sluit mijn ogen. Ik voel me rustiger worden, maar echt slapen kan ik niet. Ik kijk met een glimlachje weer naar Max. 'Als je maar niet naar beneden pist,' lach ik en kijk hem grinnikend ana.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx
    'Je staart kieteld,' grinnikte Aria en wreef met haar poot langs haar snuit. Ik grinnikte omdat het er heel erg schattig uitzag. Zo pluizig was mijn staart eigenlijk niet, maar toch was het schattig.
    'Je kan ook gezellig hier komen liggen,' vroeg ze smekend. 'Of ik neem de boom wel.'
    Ik begon te lachen en tuimelde daarbij bijna de boom uit toen ze de boom knuffelde. Toen het niet veel effect op me bleek te hebben, ging ze weer liggen. Het bleef een tijdje stil toen ze haar ogen sloot, maar na een tijdje opende ze ze weer.
    'Als je maar niet naar beneden pist,' murmelde ze. Ik lachte zachtjes en sprong behendig de boom uit, terwijl ik naast haar ging liggen. 'Weet je,' fluistrde ik zacht in haar oor. 'Ik kan hier ook pissen.'


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels

    Ik grinnik zacht en rol me tegen hem aan. 'Weet ik, maar dan komt het niet op mij terecht,' grinnik ik zacht en kijk hem even aan. Dan leg ik mijn hoofd op zijn rug, zodat hij niet meer weg kan en sluit mijn ogen. 'Zo kan ik wel in slaapvallen,' mompel ik en blijf rustig liggen. Ik beweeg even met mijn hoofd tegen mijn schouder, omdat ik jeuk heb en leg mijn hoofd dan weer rustig terug. 'Weet je, hier kan ik wel gewend aanraken,' zeg ik zacht en kijk even naar Max, om vervolgens weer mijn ogen te sluiten. Ik blijf doodstil liggen en de neiging om te gaan slapen is nu toch wel aanwezig. Ik grinnik zachtjes en gaap even op een wolvenmanier. Vervolgens val ik in een lichte slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx
    'Ik merk het,' zei ik lacherig. Volgens mij was ze al in slaap gevallen. Ik bleef nog een tijdje over mijn schouder naar haar kijken, en legde uiteindelijk mijn hoofd neer op de grond. Hier had ik in ieder geval niet vallen. Nu was het gewoon een kweste van stil te blijven liggen en slapen. Ik was wel benieuwd naar morgen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naturawolf => Winterwolves


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Sasquatch --> Tarsus]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov