• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Morrowind schreef:
    [Ik ben terug. Hoe kan ik invallen en mag ik een samenvatting?]


    {Heeyheey! Ramon en Louize zijn in gesprek, en Jake heeft zijn verhaal over de blauwe plekken verteld aan Lewis en Yfory. Yfory heeft aangeboden om zijn blauwe plekken te verzorgen. Hopelijk heeft dit geholpen ^^ }


    I will keep watch.

    Naturawolf schreef:
    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    'Jake...' begint ze.
    'Ik weet niet wat ik moet zeggen... Maar weet dat ik je niet anders zie. Ik snap je honger naar alcohol, echt waar. Maar nu... Nu moet je doorzetten. Het enige waar alcohol goed voor is, is het mollen van je brein' Zegt ze zachtjes. Ik grinnik en schud mijn hoofd. Ik weet dat alcohol slecht voor je is.
    'Je bent geen moordenaar. Je doet niets fout' Zegt ze zachtjes tegen me. Ze laat haar ogen over mijn blauwe plekken glijden en kijkt me aan.
    'Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat je die plekken sneller kwijtraakt' Zegt ze met een klein glimlachje. Ik knik.
    'Graag.' Zeg ik. Even aarzel ik, maar dan zeg ik ook. 'Bedankt dat je me niet anders behandelt.'



    Yfory Seren ~ Dingo

    'Graag.' zei Jake.
    Ik glimlachte en wilde bijna opstaan om mijn brandnetels der wonderen te gaan pakken, tot hij nog wat eraan toevoegde.
    'Bedankt dat je me niet anders behandelt'
    Ik keek hem aan.
    'Waarom zou ik, Jake?' vroeg ik zacht en ik stond op.
    Ik zocht weer wat brandnetels en het plantje dat ernaast stond en begon hun sap op wat normale bladeren te wrijven. Ik pakte ook tevens een paar kleine bloemetjes met een genezende werking en stopte dat sap er ook bij. Ik pakte de bladeren op en veegde voorzichtig over de blauwe plekken heen.
    'Hopelijk doe ik je geen pijn' zei ik.


    I will keep watch.

    (Heey c: En bedankt)

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    Het was pas nu dat ik me realiseerde hoeveel ik op Jake leek. Misschien niet echt van karakter of uiterlijk, maar we zaten in hetzelfde schuitje. We hadden ook mensen waarvan we hielden die ons sloegen en tot waanzin dreven. Alleen had ik het al lang geaccepteerd.
    Aarzelend knielde ik langs hem neer. "Trek het je niet aan Jake, die man ziet het gewoon allemaal niet meer zitten nu hij zowat alles verloren heeft was hem dierbaar is. Nu je weg bent zal hij zich pas realiseren dat hij het enige wat hij nog had, jou dus, ook verspeeld heeft en dat het zijn eigen schuld is."
    Mijn vingers trilden zachtjes. Ik haatte de mensen in onze maatschappij die niet wisten wat ze hadden tot ze het kwijt waren. Maar dan was het te laat. Maar wie was ik om daar iets aan te doen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ze kijkt me aan.
    'Waarom zou ik, Jake?' Vraagt ze zacht en ze staat op. Ze gaat op zoek naar allemaal planten. Geen idee hoe ze heten, zo goed was ik niet in Biologie. Al weet ik nog wel dat een plant die ze vasthoud een brandnetel is. Ze komt weer naar met toe en veegt voorzichtig over mijn blauwe plekken heen. Het doet wel een beetje pijn, maar niet super veel.
    'Hopelijk doe ik je geen pijn' Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. Aarzelend knielt Lewis naast me neer.
    'Trek het je niet aan Jake, die man ziet het gewoon allemaal niet meer zitten nu hij zowat alles verloren heeft was hem dierbaar is. Nu je weg bent zal hij zich pas realiseren dat hij het enige wat hij nog had, jou dus, ook verspeeld heeft en dat het zijn eigen schuld is.' Zijn vingers trillen zachtjes.
    'Bedankt Lewis. Enne.... Jij moet het je ook niet aantrekken, je bent gewoon te goed voor die sukkels. Ze zien niet dat je een goede zoon bent en een goede vriend.' Zeg ik aarzelend terwijl ik hem aankijk.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Louize Moonsroot - Jachtluipaard
    begraven? dus hij is eerst vermoord en toen begraven. of gewoon begraven om het lichaam te verbergen. wie was die jongen? wat had hij misdaan? dat je een pooier bent is kut. maar om hem nou te vermoorden? ''was is er gebeurd?'' vroeg ik. wat had hij gedaan? wat hebben zijn moordenaars er mee te maken? zitten ze ermee? wat is er gebeurd? hoe gaat het nu verder?


    welkome to my garden of fantasy

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Ze lijkt in de war. Dat is begrijpelijk. Je ziet niet elke dag iemand vermoord zien worden.
    "Was is er gebeurd?" Vraagt ze. Ik zie dat er allemaal vragen in haar hoofd rondspoken. Ik schaap mijn keel.
    "Iemand anders kende hem ook, hij had waarschijnlijk hetzelfde bij hem gedaan. Maar diegene heeft hem doodgeschoten, toen hebben ze hem begraven. Jullie moeten straks stemmen of jullie me wel als roedelleider willen houden. Ik wil zelf wel weg, ik bedoel ieder ander zou dit onder controle gehoud hebben. Maar dat lukte mij niet." Ik kijk naar de grond.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Bedankt Lewis. Enne.... Jij moet het je ook niet aantrekken, je bent gewoon te goed voor die sukkels. Ze zien niet dat je een goede zoon bent en een goede vriend." Jake keek me met zijn bruine ogen aan.
    Ik glimlachte waterig. "Ik ben geen goede zoon geweest en nooit een goede vriend, dat geef ik ook zelf toe... Maar ik probeer er in ieder geval iets aan te veranderen..."
    Mijn neus bewoog zenuwachtig heen en weer. Nee, ik was geen fantastische zoon en ik had ook nooit begrepen waarom mijn vrienden bevriend bij me bleven. Ik was vroeger een verschrikkelijk persoon geweest. Altijd tegendraads, luid schreeuwend en heel erg irritant. Maar met de ouderdom is dat afgenomen en misschien ook omdat ik geslagen werd. Misschien waren al die meppen wel nodig geweest om me dit te laten realiseren. Maar ik was er tenminste al aan aan het werken. Ik vond dat mijn vader hetzelfde mocht doen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:10 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Je schrijft weer Rebecca Morgan.xD]

    Jake Dimitri Robusto - Leeuw

    Hij glimlacht waterig.
    "Ik ben geen goede zoon geweest en nooit een goede vriend, dat geef ik ook zelf toe... Maar ik probeer er in ieder geval iets aan te veranderen..."
    Ik kijk hem verbaasd aan.
    "Je bent een betere vriend voor me geweest dan iemand anders ooit is geweest. En je moet jezelf niet veranderen, je bent goed zoals je bent!"


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [God damnit :'D]

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Je bent een betere vriend voor me geweest dan iemand anders ooit is geweest. En je moet jezelf niet veranderen, je bent goed zoals je bent!" beaamde hij, nadat hij me een verbaasde blik had toegeworpen.
    "Ik heb het ook niet over nu," mompelde ik. "Vroeger. Nu ben ik al veranderd. Je hebt de oude ik niet meegemaakt."
    Misschien mocht hij maar blij zijn dat hij me niet meegemaakt had vroeger, ik had de pik op personen die in mijn ogen zwakker leken. Dat dacht ik in het begin ook van Jake, maar hij was helemaal niet zwak. Hij had al te veel moeten doorstaan en sinds ik zijn blauwe plekken had gezien had ik veel respect voor hem gekregen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ghehe.(;]

    Jake Dimitri Robusto - Leeuw

    "Ik heb het ook niet over nu," mompeld hij. "Vroeger. Nu ben ik al veranderd. Je hebt de oude ik niet meegemaakt." Ik frons.
    "Hoe was je vroeger dan? Ik bedoel, je kunt niet zo erg geweest kunnen zijn." Ik haal mijn voeten - die onderhand bevriest zijn - uit het water. Wat ben ik blij dat ik mijn schoenen heb uitgedaan vlak voordat ik met mijn voeten het water in ging.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Hoe was je vroeger dan? Ik bedoel, je kunt niet zo erg geweest kunnen zijn." Jake haalde zijn voeten uit het water terwijl hij zijn vraag stelde.
    "Zo erg was ik wel, hoor. Ik deed altijd tegendraads, vooral als je me zei iets niet te doen, dan genoot ik ervan om het wél te doen. En behalve dat was ik gewoon een zak. Ik deed mensen geen fysiek pijn, maar wel mentaal met woorden." Dat was dan wel een van mijn - slechte - talenten. Mensen pijn doen met woorden. Ik wist niet hoe ik het deed, maar ik wist ze altijd zo te vormen dat ze de mensen als een gemene pijl met weerhaken recht in het hart raakten. Misschien omdat ik altijd aandachtig luisterde naar wat er om me heen over ze verteld werd. Roddels, eigen woorden die eigenlijk niet voor mijn oren bestemd waren, ik was er overal een meester in.
    En dan stuk ik nu hier mezelf zielig te maken door een messteek. De situatie was helemaal veranderd. De rollen waren omgedraaid. De buitenwereld deed mijn pijn en ik kon me niet verweren.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Zo erg was ik wel, hoor. Ik deed altijd tegendraads, vooral als je me zei iets niet te doen, dan genoot ik ervan om het wél te doen. En behalve dat was ik gewoon een zak. Ik deed mensen geen fysiek pijn, maar wel mentaal met woorden." Ik frons. Bij mij komt hij niet zo over, maar hij zei al dat hij verandert was. Dan bedenk ik me iets.
    "Weet je, meiden kunnen het beste mensen pijn doen met woorden. Heel gemeen. Ben jij dan niet gewoon een meisje?" Zeg ik grinnikend.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Weet je, meiden kunnen het beste mensen pijn doen met woorden. Heel gemeen. Ben jij dan niet gewoon een meisje?" grinnikte Jake opeens.
    "Ik heb ook een ferme rechtse," grinnikte ik. "Als je zo door gaat gaan zal je er nog kennis mee maken."
    Ik vond het wel grappig hoe hij me altijd wist op te beuren. Maar woorden konden meer pijn doen dan wonden. Ik wist er alles van.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Ik heb ook een ferme rechtse," grinnikt hij. "Als je zo door gaat gaan zal je er nog kennis mee maken." Ik lach ook.
    "Oké, jij wint. Daar heb ik niets tegen in te brengen. Een-nul voor team Grizzly." Zeg ik lachend. Als ik naar Yfory en Lewis kijk besef ik dat ze nu al alles voor me betekenen. Ik heb zowat nooit vrienden gehad. Een big smile komt op mijn gezicht.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Oké, jij wint. Daar heb ik niets tegen in te brengen. Een-nul voor team Grizzly," zei hij lachend.
    Gewoon door dat zinnetje werd mijn humeur al een stuk beter. "Fuck yeah!" zei ik lachend, terwijl ik naast hem neer ging zitten. "Team Grizzly is the best."
    Speels stak ik mijn tong naar hem uit en gaf ik hem een duwtje. Met mijn armen achter mijn hoofd ging ik neerliggen en keek ik naar boven. Het enige wat ik zag waren bomen. Hoge, lange bomen met daarachter een oneindige sterrenhemel verscholen. De maan verstopte zich achter een paar boomtoppen en kwam er af en toe achteruit piepen als ik mijn hoofd bewoog.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov