• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Bij Laurens lichaam
    De afgelopen dertig seconden gingen heel snel aan me voorbij. Lauren en ik hadden het meisje opgetild en in het vuur gegooid. De vlammen likten aan haar lichaam en ze was binnen een paar seconden dood. Terwijl Lauren me een high-five gaf, klonk er plotseling van achter ons een harde schreeuw. 'Voor jou bitch!' Ik sprong gelijk om mijn as, richting het geluid, maar het was al te laat. Ik zag nog net hoe de pijl van het meisje uit 5 zich in Lauren boorde. Samen met haar stortten we allebei naar de grond. Zij omdat haar leven er op zat en ik omdat ik haar wilde opvangen en het niet wilde geloven.
    Lauren gilt hysterisch mijn naam, terwijl ik mijn ene arm onder haar lichaam heb geschoven en met de andere aan haar andere schouder trek. Ik sluit haar in een knuffel, wetend dat ik toch niks kan doen. Ik weet niks over wonden en aan haar gegil te horen heeft ze zelf ook door dat dit haar einde is. Het enige wat ik kan doen is haar een zo rustig en vredig mogelijke dood bezorgen. Stiekem komt dit goed voor mij uit, maar daar denk ik nog niet over na.
    'Ik wil nog niet dood.' Ik kijk in Laurens ogen, waar ik tranen in kan zien. Hierdoor begin ik troostende woordjes te mompelen, maar ze zullen er toch niet toe doen. Plots kijken ook haar ogen recht in die van mij en begint ze tegen me te fluisteren met de laatste kracht die ze heeft. 'Dennis, je moet winnen. Je moet dat kind uit 5 doden. Neem wraak. Maak district 4 trots. Het spijt me.'
    'Nee, het spijt mij.' Ik murmel tegen haar haar aan, waar ik mijn mond heb geplaatst. 'En ik zal je dood wreken. Ze zal sterven.' Ik laat haar rustig haar gang gaan als ze tegen haar ouders begint te praten. En als ze begint over haar ketting en zegt dat hij voor ene Jenn is, help ik haar met het afdoen van de ketting. Dan voel ik hoe ze haar laatste adem uitblaast en haar lichaam word zwaar. Ik laat haar rustig zakken, pak de ketting die ze nog in haar ene hand heeft, klem die goed in haar beide handen. Dan strijk ik de haren uit haar gezicht en kijk haar voor de laatste keer goed aan, terwijl haar kanon afgaat. Ik buig me naar voren en druk een kus op haar linkerwang. 'Rust zacht Lauren.'
    Dan sta ik woest op en grijp naar mijn drietand die ik in de buurt in de grond had geprikt. Ook grijp ik naar die van Lauren. Met één in allebei mijn handen storm ik op het meisje af, wat nog steeds in de buurt van de Hoorn staat. Het boeit me niks meer dat ze goed kan schieten met pijl en boog en ook boeit het me niets meer dat er nog steeds bloed uit mijn armwond komt stromen. Ik voel hem zelfs bijna niet meer. 'Je gaat eraan.' Ik grom het, maar niet heel hard, dus of ze het hoort weet ik niet. Dat maakt ook niet uit, ze ging hier gewoon voor boeten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Dennis is echt vet lief voor Lauren<3
    ga zo een Caesarpost schrijven&dan hebben we ook al bijna een winnaar(:]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Hahahah, hij heeft zo zijn charmes ;') Maar ja, hij zal snel weer bij Lauren zijn in de hemel. Of de hel, het is maar waar de Beroeps heen gaan x'D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Indianna
    Een verschrikkelijke schok gaat door me heen, op het moment dat Lauren op de grond zakt. Ik bijt in mijn tong om wakker te worden, maar deze verschrikkelijke droom blijft. Ik proef bloed en spuug op de grond. Ik heb daarnet iemand.. ik slik terwijl de harde werkelijkheid tot me doordringt. Vermoord.
    'NEE!' gil ik en ik duik in elkaar. Tranen stromen over mijn wangen. 'ROT CAPITOOL!' schreeuw ik, omdat ik maar al te goed weet dat dit niet had hoeven te gebeuren als Snow.. ik kan er niet meer over. Ik wil er niet eens meer over nadenken.
    Ik zie hoe Dennis over het lijk van Lauren buigt, en hoor het kanon afgaan. Dan kijkt Dennis op, en ik schrik van de woede in zijn blik, al had ik niet veel anders verwacht. Hij vormt een paar woorden met zijn lippen, maar ik kan het niet verstaan. Toch begrijp ik wat hij zal bedoelen. Als reactie sta ik op en span mijn boog. De laatste pijl ligt op de draad, en ik trek hem wat naar achteren.
    Dan laat ik mijn laatste pijl los. Niet op het hart gericht. Meer doden kan ik me niet veroorloven. Dat is gewoon.. een monstertaak. Niet een Indytaak.
    Ik ben geen beroeps. Punt.
    'IK BEN GEEN BEROEPS.' ik draai echt door, geloof ik. Ontzettend.


    :)

    [stil op het forum...:( Ik ga zo weg dus kan 's middags niet meer Indianna's dood schrijven. Meh dat worden tranen;)]


    :)

    Caesar Flickerman || Capitol
    'Hallo Panem. Wat een geweldige strijd speelt zich hier af! We willen natuurlijk niets missen van de strijd, maar hier nog even een korte tussenstand.
    Kort geleden stonden de beroeps nog een show op te voeren op de feestmaaltafel en nu is de strijd al een tijdje in volle gang. Zouden we dan al bijna een winnaar hebben?
    Net is Ariana in de brandende vlammen gegooid door Dennis en Lauren. Ariana heeft een paar keer weten te ontsnappen, maar moest toch het lootje leggen. Een spectaculaire dood, zoals we die hier graag zien.
    Niet lang daarna werd Lauren vermoord door Indianna. Deze dood was zeer onverwacht, want Indianna wou toch niet doden? En Lauren en Dennis leken zo'n sterk front. Lauren's laatste wens was dat haar ketting naar haar vriendin Jennifer, uit district 4, zou gaan. Jennifer, hij komt naar je toe en we verwelkomen je alvast voor de volgende Hongerspelen.
    Dennis wil nu waarschijnlijk wraak nemen op Indianna en volgens mij laat dat moment niet lang op zich wachten. Al begint Indianna op dit moment door te draaien, wat natuurlijk een voordeel en een nadeel voor Dennis kan zijn.
    Op dit moment zijn er nog 4 tributen over. Wie zou de strijd gaan winnen? Wordt het onverwacht toch Rosa? De winnares die niemand verwacht zou hebben? Al maakt Dennis nog steeds veel kans en Indianna kunnen we nu ook niet meer afschrijven. Dan blijft alleen Teaghan nog over. Zou zij toch het meeste kans maken en de spelen gaan winnen? We gaan er zo achter komen en schakelen weer terug naar de Arena.'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 13:13 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (leuk Caesar stukje :) )


    imperfection is beauty

    (Yay, nu wachten tot indianna -helaas- dood is. En dan kan Teaghan haar best gaan doen^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Leuk Ceasar stukje, ja(:
    Maar hoezo

    Jennifer, hij komt naar je toe en we verwelkomen je alvast voor de volgende Hongerspelen.

    Dat weten ze toch nog niet? ;) ]


    :)

    Libera schreef:
    [Leuk Ceasar stukje, ja(:
    Maar hoezo
    (...)
    Dat weten ze toch nog niet? ;) ]

    nee klopt^^
    najaa Lauren zei wel iets tijdens haar dood over Jennifer, dat die ook mee wou doen&zich aan wou bieden, dus dat kan op zich ook wel(A)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    wat kan Rosa doen?
    ik ben er weer;)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Sorrryknorry, ik had toetsweek, maar vergeten dat te melden.. Ik ga nu reageren.
    Btw, ik ging een vriendin op MSN vragen waar Indy's pijl moest komen. Dit is in volgorde waar ze op kwam: Knie(holte), zijn lagere regionen, oog alleen ik weet niet welke ik moet kiezen x'D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Colloseum
    Nog steeds ren ik op het meisje af, Indianna uit vijf. Ze zit in elkaar gedoken en schreeuwt iets tegen zichzelf. Of tegen mij, dat kan ik niet helemaal opmaken. Daarbij versta ik het niet eens, door de wind die om mijn oren heen suist. Plots als ze weer opkijkt en mij ziet, staat ze weer op. Ze heft haar boog weer op en legt er een pijl op. Shit, ze richt hem op mij. Dat is eigenlijk best logisch. Ze laat hem los en de pijl vliegt door de lucht. Recht op mij af. Ik besteed er alleen niet zoveel aandacht aan, ze moet en zal dood gaan. De dood van Lauren gaat ze bekopen met haar eigen leven. Mijn eigen pijntjes en wonden houden dat niet tegen.
    'IK BEN GEEN BEROEPS!' Precies op dat moment boort de pijl zich in mijn lijf. Het remt me gelijk af en ik wankel even. Ik beland uiteindelijk op mijn knieën, waarbij ik de drietand uit mijn linkerhand laat vallen en naar voren val. Om mezelf op te vangen druk ik mijn linkerarm op de grond, alleen is dat niet zo slim, aangezien daar een groot gapend gat inzit. Stomme speer! Ook mijn andere hand laat de drietand los en voegt zich bij de ander op de grond. Langzaam richt ik mijn blik naar mijn onderlichaam, waar de pijn op het moment het grootst is. Verschrikt zie ik dat de pijl zich in mijn rechter-lies heeft gepland. Au. Ik bijt op mijn eigen lippen om de schreeuw die opborrelt uit mijn keel tegen te houden. Bibberend kom ik weer overeind, maar blijf wel op mijn knieën zitten. Ook al wil ik het tegenhouden, er verschijnen druppels in mijn ooghoeken. Dit is toch niet mijn einde? Door een pijl in de buurt van mijn mannelijkheid? Het doet wel verrekte veel pijn en het liefst zou ik alles bij elkaar schreeuwen. Met mijn handen ga ik langzaam richting de pijl. Met de ene steun ik op mijn been en met de andere trek ik in één beweging de pijl er uit. Het word zwart voor mijn ogen, maar dat vervaagd snel. De wereld is vaag, door de tranen in mijn ogen. Ik wil niet huilen, niet schreeuwen, geen zwakte tonen. Maar het is moeilijk, misschien wel het moeilijkste in de Arena tot nu toe.
    'Dennis, je moet winnen. Je moet dat kind uit 5 doden. Neem wraak. Maak district 4 trots. Het spijt me.' Alsof Lauren naast me staat en weer in mijn oren fluistert.
    'Ze zal sterven,' mompel ik. Ik probeer mezelf te verbijten en zoek naar mijn drietand. Nu mijn been gewond is, is rennen geen optie meer. Elke tribuut kan nu van me vandaan komen, dus alles is niet echt meer in mijn voordeel. Wel ben ik nog steeds de sterkste in de hele Arena. Ik hoef nog maar af te rekenen met drie meisjes, die allemaal niet groter zijn dan boven mijn schouder. De enige gevaarlijke zou Rosa kunnen zijn. Die zou mij in deze toestand best aan kunnen, want ze heeft ook genoeg getraind. Alleen zover gaat het niet komen. Eerst gaat die uit vijf eraan. Als ik mijn wapen terug heb, prik ik de achterkant in het zand en hijs me aan de steel omhoog. Als een kruk gebruik ik de drietand om rechtop te blijven staan. Er heen gaan kost tijden. Zou ik haar op deze afstand kunnen raken als ik werp. Het is ongeveer twintig meter. Thuis oefende ik vaak op banen van vijftien meter, maar twintig zou mogelijk moeten zijn, in een stabiele houding. Één probleem: ik was niet echt in die positie. Ik heb twee drietanden, één in mijn handen en de andere op een klein afstandje. Ik kan het altijd één keer proberen, dan ben ik niet gelijk helemaal wapenloos. Ik ga klaar staan, zijwaarts, mijn linkerhand richt ik op om te mikken en met de andere hand ga ik naar achteren voor extra kracht. Voorzichtig steun ik iets op mijn rechterbeen. Gelijk schiet de pijn door mijn lichaam. Snel trek ik mijn arm naar voren en laat los. Gelijk spring ik weer op mijn linkerbeen en hinkel rond om mijn balans te vinden. Als dat ding haar maar raakt.

    [Ik was even lekker bezig x'D Ik mocht Indy nu toch vermoorden?
    Woeps, net ff in Word gezet. Het zijn 707 woorden :Y)]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:06 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ja je mocht Indy vermoorden^^ I like your post(: &&hij is best wel mega]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Waah Q deed gisteren irritant..]

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 20:29 ]


    :)