• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    Dumbledore schreef:
    Ricardo Phyllis-Rodriguez

    De gast stelde zich voor als Brandon en lachte even, waarna hij meteen naar de slaapkamers vroeg.
          ''Die is boven en dan meteen naar rechts.'' zei ik en wees richting de trap. Ik bekijk meteen de andere mensen die binnen zijn gekomen en wat met elkaar staan te praten. Ik kan het niet laten om te glimlachen. ''Ik heb mijn spullen er al neer gelegd, dus ik denk dat er nog wel een bed vrij is.''


    Brandon Jason Miller
    'Die is boven en dan meteen naar rechts' zei hij en hij wees richting de trap. 'Ik heb mijn spullen er al neer gelegd, dus ik denk dat er nog wel een bed vrij is.' zei hij en glimlachend bedankte ik hem. Ik keek even de kamer rond, naar de mensen die al met elkaar stonden te praten, en hoe er nu al kleine groepjes gevormd werden. Ik zag één meisje alleen staan met haar koffers naast zich op de grond, en keek even vragend haar kant op. Ze zag me niet, dus richtte ik me weer op Jason.
          'En, ken je al mensen hier?' vroeg ik.

    [Iemand die Dessy wel komt helpen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Jason zal Dessy wel komen helpen]


    16 - 09 - '17

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Hmm, klinkt spannend en ik heb nu al zo'n idee waarom het je bijnaam is' grinnikte hij en ik grijnsde ondeugend. 'Wie weet, wie weet' lachte ik zachtjes. 'Nou voor jou zou ik dat wel doen' grijnsde hij en ik grinnikte. 'Zin om vanavond mee naar een club te gaan? Voor een start avondje' vroeg ik hem. Heel het huis zou er nog wel achter komen hoe Drew Scarlett Janicea nou eenmaal is. Zelf had ik elke avond Jersey Shore op MTV gekeken, en toch was Nicole aka Snooki mijn favoriet. Moet je, je nu eens bedenken dat ik hier zelf zit. Dit zou nog wel eens een leuke zomer worden. En ik voelde gewoon al dat ik Kyle mocht. Knap, gespierd en toelatend. Perfect, mijn favoriet. 'Of ga je een avondje dood saai als een bejaarde hier zitten te kaarten? Kan ook, weet je' zuchtte ik overdreven.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [What about Ricardo? Haha]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jason Max Smith

    Zuchtend veer ik terug recht. Ik zal eens kijken of dat ene meisje daar nog staat te wachten tot iemand haar geholpen heeft. Ik loop de slaapkamer uit en zie een jongen in bloot lijf en een meisje staan praten. Ik loop hen voorbij en loop dan naar beneden waar ik dat meisje nog steeds zie staan. "Sta je hier nog steeds te wachten tot iemand je helpt? Zal ik je dan maar helpen?" Ik neem haar koffers in mijn handen. "Wijs me wel aan welk bed je wil? Dat is handiger." zeg ik met een knipoog en wacht tot ze voorop loopt naar de meisjeskamer.


    16 - 09 - '17

    [Ik heb zo'n gevoel dat deze RPG niet snel uitsterft, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ow sorry, wou je Ricardo laten helpen met die koffers? ;s]


    16 - 09 - '17

    [Maakt niks uit hoor haha! Eeeh ik kan Ricardo wel naar iemand toe laten gaan, maar naar wieeee?]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyle Nathan Jones

    Zin om vanavond mee naar een club te gaan? Voor een start avondje' Vraagt ze en ik grijns even. 'Of ga je een avondje dood saai als een bejaarde hier zitten te kaarten? Kan ook, weet je' Zucht ze waardoor ik begin te lachen. 'Nou dan ga ik toch liever mee met jou naar de club' zeg ik grijzend en kijk der aan. Ik had wel zin in een feestje. Ik kijk even naar de jongen die langs loopt en richt me dan weer op Drew. 'Al meer mensen dan alleen mij ontmoet?' vraag ik en kijk der aan. Ik moest me zo maar echt even gaan voorstellen aan de andere.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:45 ]

    Dumbledore schreef:
    [Maakt niks uit hoor haha! Eeeh ik kan Ricardo wel naar iemand toe laten gaan, maar naar wieeee?]

    [Naar Rae? Die loopt beneden het huis te verkennen]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Naar Rae? Die loopt beneden het huis te verkennen]


    [Okee!]

    Ricardo Phyllis-Rodriguez.

    Lang bleef ik niet alleen staan, want ik wilde het liefste zo snel mogelijk het huis gaan verkennen. Ik liep richting het dakterras en kwam daar een meisje tegen.
          ''Hee!'' riep ik naar haar en liep naar haar toe. ''Ik ben Ricky, jij?''
    Ik was extreem goed in het maken van vrienden, omdat ik altijd erg spontaan was en makkelijk tegen mensen praatte. Misschien was zij ook wel flirtmaterial


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Nou dan ga ik toch liever mee met jou naar de club' grijnsde hij, waarna ik een goedkeurend geluidje maakte. 'Daar houd ik je aan' grinnikte ik en ik haalde snel een hand door mijn haar. Misschien ging ik het wel dip-dyen. Zag er een stuk leuker uit, en kon ik eindelijk betere kleren aan. 'Al meer mensen dan alleen mij ontmoet?' vroeg hij, terwijl hij me aankeek. Lachend schudde ik mijn hoofd tot een "nee". 'Nope. Wel al iemand beet genomen, helaas maar met een flauw grapje. Saai joh, ze gilde geen eens' grinnikte ik. Beteuterd moest ik weer omhoog kijken. Waarom was iedereen zo groot? Ik gebaarde naar hem dat hij moest blijven staan en kwam terug met één van mijn koffers. Die zette ik neer, ik hield Kyle goed vast en klom onhandig op de koffer zodat ik even groot was als Kyle. 'Tada!' zei ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rachelle Jade Parker
    Ik loop het hele huis rond. Een mooie keuken. Ik verwacht dat ik alleen kan koken aangezien mijn ouders beide kok zijnencze mij dus alles leren. Tenzei hier nog eencander kook wonder is ndan loop ik naar buiten het dakteras op. De zon brand op mijn huid, maar ik kon het helpen. Ik verbrande nooit het was werkelijk waar een gave. 'Hee.' Hoor ik plots waardoor ik me omdraai. Ik kijk de jongen aan. Hij was erg knap al verwachte ik dat eigenlijk wel van alle jongens. 'Ik ben Ricky, jij?' Vraagt hij me. Ik bekijk hem even snel. Hij was zeker knap. Als ik jonger was geweest was ik aan zijn voeten gevallen, maar nu weet ik wel beter en weet ik me beter staande houden. Ik was zelf namelijk ook niet lelijk. Niet arrogant bedoelt. 'Ik ben Rachelle, maar noem me Rae.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn tanden bloot glimlach. Kijken hoe het zat met deze jongens hier. Ik had nu eigenlijk al zin hierin.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kyle Nathan Jones

    Nope. Wel al iemand beet genomen, helaas maar met een flauw grapje. Saai joh, ze gilde geen eens' Zegt ze waardoor ik even grinnik. 'Als je een grapje uithaalt moet je het wel goed doen hé' zeg ik lachend en kijk eraan. Als ze beteuterd omhoog kijkt grinnik ik even, zou wel zijn omdat ze zich klein voelt. Ze gebaart dat ik moet blijven staan wat ik dus ook doe en schiet in de lach als ze ineens met een koffer aan komt zetten zodat ze daar op kan gaan staan. 'Wil je zo graag net zo groot zijn?' vraag ik lachend en kijk der aan. 'Je had ook gewoon kunnen vragen of ik je wou optillen hoor, had je veel minder moeite gekost' zeg ik lachend en kijk der aan. Ik kijk haar aan, dit keer hoef ik nu niet een beetje naar beneden te kijken.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Joh, vind ik ook best' grinnikte ik. Nonchalant stapte ik van de koffer af, gooide hem vanaf hier op mijn bed en ging wat achteruit. Zo nam ik een aanloopje en rende naar Kyle toe. Soepel sprong ik op hem en hield hem stevig vast, waarna ik mijn benen om zijn middel sloeg en mijn armen om zijn nek. 'Inderdaad, dit zit veel beter' grijnsde ik en ik drukte voor de tweede keer mijn handen tegen zijn bovenlichaam. 'Hé!' riep ik verontwaardigd uit. 'Niemand verteld mij hoe ik grappen moet uithalen, Mr. Know It All. Dat zal wraak worden' lachte ik, en ik wreef even in mijn handen. 'Eens kijken. Gaan we voor de achtbaan of gaan we voor de oceaan?' vroeg ik geheimzinnig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."