• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    Ricardo.
    Ze stelt zichzelf voor als Rachelle, maar ik mocht haar Rae noemen. Ik glimlach vriendelijk en bekijk haar even, ze ziet er zeker niet slecht uit. Ze is een meisje dat ik zo zou doen, maar ik wilde haar voor mij laten vallen, niet dat ik voor haar moest vallen.
          ''Vet huis he?'' vraag ik glimlachend, gooi er even expres mijn Spaanse accent tussendoor - dat doet het namelijk altijd goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rachelle "Rae" Jade Parker
    ''Vet huis he?'' Zegt hij in een sexy Spaans accent. Ahh een spanjaard. Ik hiel van dat accent. Ik zelf kon het een beetje spreken. Ik had een spaanse tante neef nicht en oom die ik regelmatig tegenkwam plus ik spaans was mijn examen taal. Ik was niet de domste, maar dat ter zijde. 'Ja het is een prachtig huis. Kan niet wachten om de clubs hierin de buurt te zien jij?' Vraag ik met een grijns rond mijn lippen waarna ik mijn lippen aflip. Deels omdat ze droog waren en deels omdat een lekker watermeloen smaak erop zat. Zoals ik al eerder dacht. Ik ben verslaaft aan Lipsmackers en natuurlijk aan leuke jongens die me een goede beurt geven.
    Ik had nu al zin om richting een club te gan en te feesten te drinken en helemaal lam te gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kyle Nathan Jones

    Ik grinnik als ze zegt dat het ook best is en niet veel later hangt ze aan me. Ik grinnik even en sla mijn armen om haar middel heen. Ik kijk der aan en grinnik even. ´Ja dat zij ik toch al´ zeg ik lachend en voel haar handen tegen mijn bovenlichaam. Hé! Niemand verteld mij hoe ik grappen moet uithalen, Mr. Know It All. Dat zal wraak worden' Zegt ze en ik grinnik. ´Sorry hoor´ zeg ik lachend . Ze wrijft in haar handen en ik grinnik even door wat ze zegt. ´Hmm, dan kies ik toch voor bed´ zeg ik grijnzend en vindt het jammer dat we niet in een slaapkamer zijn anders had ik er nu op een bed gegooid. Ik kijk haar aan en grijns even. Als mensen ons zouden zien zullen ze denk ik wel raar gaan denken maar ja, dat interesseert me niet zo veel. ´Maar ik draag jou nu wel maar krijg ik daar ook wat voor terug? vraag ik grijnzend en kijk der aan.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Hmm, dan kies ik toch voor bed' grijnsde hij. 'Dat vind ik niet erg' lachte ik zachtjes. 'Maar ik draag jou nu wel maar krijg ik daar ook wat voor terug?' vroeg hij met een grijns en mijn zachtaardige ogen, veranderen in speelse pretoogjes. 'Wat je maar wilt' fluisterde ik in zijn oor. Ik had nu al zin in vanavond. Dansen was mijn ding, meer dan elf jaar op alle soorten dans. Goed in grappen uithalen, perfect in bed al zeg ik het zelf. Wat was ik toch getalenteerd. 'Dus Kyle, vertel eens wat over jezelf. Ik wil natuurlijk niet met de verkeerde mensen omgaan, niet waar?' zei ik, zwaar sarcastisch. 'Dus even terug op wat je van me wilde. Zeg het eens' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    'Dat vind ik niet erg' lacht ze en ik grinnik even. 'ik ook niet' zeg ik grijnzend. Wat je maar wilt' fluistert ze waardoor ik grijnzend. 'Weet je dat wel zeker?' vraag ik grijnzend. Ze weet maar nooit wat ik ga zeggen van wat ik wil, het kan zomaar dat ik ineens wat raar kies of iets leuks voor mij. Ik had wel zin in vanavond, ik hou van uitgaan en ik denk eigenlijk iedereen in dit huis wel.Dus Kyle, vertel eens wat over jezelf. Ik wil natuurlijk niet met de verkeerde mensen omgaan, niet waar?'zegt ze sarcastisch en ik grinnik even. 'Wat wil je weten? vraag maar en ik geef antwoord' zeg ik met een glimlach. 'Dus even terug op wat je van me wilde. Zeg het eens' grinnik ze en grijnzend denk ik even na. Na even wijs ik naar me lippen en kijk haar daarna grijnzend aan. Vraag me af of ze dit zou doen. het was meer als een grapje maar een kus betekende voor mij niet zoveel dus als ze een kusje gaf dan was het eigenlijk nog helemaal niks. IK kan eigenlijk echt heel goed opschieten met Drew, nu al.
    [sorry computer had problemen]

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Hij wees naar zijn lippen en ik haalde mij schouders op. 'Ahw. Wilt kleine Kylie een kusje van mama Drew?' vroeg ik hem. Ik keek hem even onderzoekend aan en glimlachte ietwat ondeugend en drukte mijn felrode lippen op die van hem. Wat zouden de mensen beneden wel niet denken, een of andere slet die met iedereen het bed induikt. Ja, eigenlijk hadden ze wel gelijk. Het was al helemaal lachwekkend dat dit nu op TV werd uitgezonden. Als Kyle wat wilde, kon hij het krijgen. Met mijn tong tikte ik ongeduldig tegen zijn onderlip aan, wachtend op toestemming. Ondertussen gingen mijn gedachten alsof het doodnormaal was naar de kleren die ik vanavond aan zou doen. Met een mooi lichaam mocht je dat wel laten zien, vond ik tenminste.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Haha, is niet erg. Ik reageer meteen en kijk The Last Airbender ondertussen. Ugh, slechte film maar ik houd van Avatar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [haha oké, ik kijk the voice kids ondertussen]

    Kyle Nathan Jones

    'Ahw. Wilt kleine Kylie een kusje van mama Drew?' vraagt ze waardoor ik even grinnik. 'Wie is hier nou klein hé?' vraag ik lachend en kijk der aan. Ze glimlacht ondeugend en daarna drukt ze haar lippen op de mijne. Ik grijns kort tegen haar lippen, waarschijnlijk zullen de mensen van de Tv dit geweldig vinden maar ja daar deed ik het niet voor. Het was gewoon een beetje kloten. Als ze met haar tong tegen mijn lip aantik heb ik de neiging plagend na te trekken maar besluit het uiteindelijk op een andere manier te doen. Ik open mijn mond een klein stukje en laat hem gelijk weer sluiten. ik grijns even tegen haar lippen en open daarna mijn mond. Mijn tong gaat opzoek naar de hare en al snel vindt ik die waarna onze tongen een spelletje beginnen te spelen.Ik moet zeggen dat ze lekker kon zoenen maar er zat veder niks achter bij mij, totaal niet.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Een korte grom kwam uit mijn mond Kyle zijn lippen weer sloot. Hij opende zijn mond weer en zijn tong kwam bij me binnen, waarbij zijn tong rondjes draaide om die van mij. Soepel draaide mijn tong mee en sloot ik mijn armen rond zijn nek. Na een paar seconden liet ik zijn nek weer los en haalde mijn lippen van de zijne af. 'Staan we gelijk?' vroeg ik hem met een grijns, en nog altijd de ondeugende pretoogjes. Goede zoener ook nog. Hm, dat werd een uitdaging voor mezelf. Met Kyle seks hebben, nog vóór dat de zomer voorbij is. Kan lang duren, kan kort. Maar als ik iets wilde dan hield ik dat vast en zou ik het niet laten gaan voordat ik het heb.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    Ik grinnik als ze gromt door mijn geplaag, blijft leuk om te doen bij meiden. Ze stopte de zoen en ik keek er aan. 'Staan we gelijk?' vraagt ze grijnzend en ik knik. 'Helemaal' zeg ik lachend en zie der ondeugende pretoogjes waardoor ik even grijns. 'En nu ga ik andere mensen ontmoeten' zeg ik vrolijk en haal haar van mij af. Ik kijk haar aan, nu ze weer op de grond staat is ze wel weer een stuk lager. Ik kijk even naar mijn koffer en neem die mee naar de jongens kamer om daar mijn koffer neer te leggen op een bed, wat vanaf nu de mijne is en loop daarna terug. 'Ga je mee?' vraag ik dan aan Drew met een glimlach en kijk der aan.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Helemaal' zei hij lachend, waarbij ik even adem haalde, quasi-opgelucht. 'En nu ga ik andere mensen ontmoeten' zei hij vrolijk en hij zette me neer. Pruilend keek ik omhoog. Nu was ik weer klein. Pf, dat werd weer hakken. Ach ja, ik vond het niet erg, hoor. Zo was ik tenminste wat langer. Nadenkend keek ik naar mijn blote voeten met de nagels die in alle kleuren waren gelakt. Allemaal felle en vrolijke kleurtjes. Ik had geen zin om één kleur te doen, dus waarom niet alle kleuren? Ik keek op toen Kyle terug kwam. 'Ga je mee?' vroeg hij glimlachend. 'Waarom ook niet?' Ik knikte en sprong in één keer op Kyle's rug. 'Zo. Dan voel ik me niet meer klein' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    'Waarom ook niet?' zegt ze en al snel zit ze op mijn rug waardoor ik even zachtjes zucht. 'IK ben je slaafje niet' zeg ik lachend en begin de trap af te lopen. Als ik beneden ben zorg ik dat ze van me rug afglijd en op de een na laatste tree glijden. Ik draai me om en kijk er grijnzend aan. 'Nu ben je ook nog net zo groot' zeg ik lachend en kijk der aan. 'Maar je mag nu echt zelf gaan lopen, je zorgt maar iemand anders om je te dragen' zeg ik lachend en woel zachtjes door haar haar. Ik kijk even om me heen. 'Dus met wie gaan we praten?' vraag ik lachend.

    [naar wie kunnen we ze sturen?:P]

    [Idd, wie wilt Kyle&Drew ontmoeten? ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jason wil wel, maar die is Dessy met haar koffers aan het helpen]


    16 - 09 - '17