• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik glimlachten. "En dan heeft die jou karakter." Besloot ik. Als het echt had gekund en Louis en ik een baby konden krijgen zou het echt een geweldig kind worden. Dat kon niet anders. Maar dat kon niet. Mijn vinger kriebelde in Louis' zij en ik staarden naar zijn gezicht. Ik genoot van zijn vingers op mijn rug. Ik hield ervan om ongestoord naar Louis te kijken. Elke keer vond ik wel iets nieuws. Kleine oneffenheden die me er aan hielpen reinetten dar hij nog steeds gewoon maar een jongen was. Of een klein moedervlekje die je eerder nooit was opgevallen. "Je bent mooi." Zuchten ik meer voor mezelf dader ik het echt tegen Louis zei.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik zuchtte. 'Jammer genoeg krijgen wij nooit samen een kindje. Hij kan hoogstens op een van ons lijken met een draagmoeder...' Maar dat vond ik niet echt een hele subtiele oplossing, straks wilde die vrouw dat kind niet meer afstaan, nee, ik moest er niet aan denken. Ik drukte een kusje op Harry's kruin en glimlachte. 'Jij bent veel mooier.' Ik wreef met mijn wijsvinger en middelvinger over zijn voorhoofd heen, over zijn ogen, neus, wangen en uiteindelijk bleven ze steken bij zijn lippen. Ik murmelde een geluidje, liet mijn vingers iets lager afzakken en liet uiteindelijk mijn hele hand rusten op zijn borstkas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn gezicht vertrok even. "Ik vind een draagmoeder maar niets" gaf ik toe. Dan zou ik altijd het idee hebben of het meer het kind van de ene zou zijn dan van de andere. "Ik wil een chineesje." Lachte ik. Nee dat was wel een grapje. "Het liefst wil ik gewoon een Engels kindje." Zuchten ik. "Of een tweeling." Ik maakte het steeds gekker. Nee, ik vond het gewoon leuk om hierover te fantaseren eb de gekste dingen te bedenken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een grinnik verliet mijn mond en ik woelde even met mijn hand door Harry's krullen. 'Jij zegt precies wat ik denk. Mooi dat we het daar over eens zijn.' Het leek me ook gewoon vreselijk omdat je diegene dan eigenlijk niet kende, of moest zoiets dan weer met een bekende? 'Ja, ik wil ook een tweeling. Eentje die op jou lijkt en eentje die op mij lijkt.' Giechelend trok ik Harry nog dichter tegen me aan. Als dat toch eens zou kunnen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik lachte en knikte wild. "En dan degene die op mij lijkt heeft jou karakter. En degene die op jou lijkt krijgt dan mijn karakter." Maak ik het allemaal nog je even iets leuker. Ik wip iets recht als ik me iets briljant bedenk. "En dan heet de ene, Larry en de ander stylinson!" Zeg ik enthousiast. Tuurlijk kwam dit nooit uit. Maar dromen mocht toch?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Hoe lang ik naar de enthousiasme van mijn vriendje kijk, hoe blijer ik zelf ook terug word. 'Dat zou echt onwijs leuk zijn, Hazzie...' Ik druk een klein kusje op zijn lippen en een grinnik verlaat mijn mond. 'Hm, dat vind ik een prachtig idee. Maar helaas komt het nooit uit, we kunnen wel twee honden, of in jou geval katten, kopen en die dan Larry en Stylinson noemen.' Opnieuw verliet een grinnik mijn mond. Heerlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn ogen werden groot en begonnen te glinsteren. Heftig knikte ik met mijn hoofd een en weer, waardoor mijn krullen op en neer vlogen. "Kom Boo, dat doen we!" Jammerde ik meteen. "Dan wil ik een zwarte en een witte!" Vervolgde ik. Beter stemde Louis hier echt mee in anders ging ik gillen als een klein kind. Nu had hij me enthousiast gemaakt, dus moest hij het ook waarmaken. "Maar, dan wil ik ook nog steeds een kind hoor!" Niet dat Louis dacht dat hij er met twee katten vanaf was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een vertederd geluidje verliet mijn mond. 'Je bent echt te schattig...' Verzuchtte ik, terwijl ik hem gelukzalig aankeek. 'Vanmiddag maar gaan kijken dan? Maar dan moet die witte Larry heten en die zwarte Stylinson.' Ik giechelde zachtjes, dit idee vond ik nog niet eens zo slecht. Twee van die leuke katten hier rond hebben lopen. 'Ja, een kind krijg je ook nog steeds, wees maar niet bang, dat wil ik even graag als jou.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik vond het geweldig dat ik al heel de dag mijn zin kreeg. De seks, de katten en een kind. "Ik vind dit leuk Boo." Lachte ik en kuste de jongen weer. Hij maakte me zo gelukkig. Ik liet Louis los en kroop over hem heen. "Kom, douchen." Ik gooide de handdoek die ik neg had gebruikt richting Louis en huppelde naar de douche, om deze alvast aan te zetten. Ik had nu geen zin om in bad te gaan. Dat duurde me allemaal veelte lang. "Lou, kom!" Gilde ik en ging onder het vader water staan toen deze op de goede temperatuur was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Ik vind jou ook leuk...' Een grinnik verliet mijn mond en ik drukte ook mijn lippen tegen die van hem aan, waarneer hij over me heen kroop van het bed af. Ik gooide de dekens van me af, pakte de handdoek vast en liep richting de badkamer, waar ik Harry mijn naam nog een keer hoorde schreeuwen. Ongeduldige jongen... Ik gooide de handdoek op de wastafel en stapte ook onder de douche, om mijn armen vanacht om Harry heen te slaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Het was dat ik Louis had horen aankomen, ander had ik geschrokken door de armen die plots om me heengeslagen werden. Ik draaide me om en legde mijn handen op Louis' borstkas. "Je wilt niet weten hoe gelukkig je me maakt." Ik ging dicht tegen hem aanstaan en kuste hem zacht. Het water droop over mijn gezicht en mijn krullen plakte aan mijn voorhoofd. Als we zo doorgingen met badderen en Douche werd de waterkering nog wel eens heel hoog. Maar het maakte me niet uit, want ik von het leuk. Wat ik nog leuker vond was Louis. Louis was het allerleukste.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry draaide zich om in mijn armen en ik klemde mijn handen vast op zijn rug. 'Jij maakt mij ook echt heel erg gelukkig, Haz.' Ik kuste hem liefdevol terug, bracht mijn rechterhand omhoog om wat van zijn krullen uit zijn gezicht te strijken, leunde met mijn voorhoofd tegen die van hem aan en giechelde zachtjes. Eigenlijk moest ik mezelf gaan wassen, maar ik had niet zoveel zin om Harry los te laten. 'Jij moet me wassen,' zei ik heel kinderlijk, om een kusje op zijn neus te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik likte over mijn lippen heen en knikte. ''Maar al te graag.'' ik griste de douchegel van het rekje en liet een grote kloder in mijn handen vallen. ik smeerde het uit over mijn handen en bracht deze naar Louis borst terug. Langzaam wreven mijn handen over Louis borst en onderbuik en waste zo de sperma van zijn lichaam. armen benen, kont rug nek. alles nam ik onder handen en al snel was Louis helemaal schoon.zijn haar was nu al twee keer gewassen, dus dat liet ik achterwegen. ik sloeg mijn armen rond zijn middel en keek hem vrolijk aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Genietend sloot ik mijn ogen toen ik Harry's handen op mijn borst voelde, zorgvuldig maakte hij mijn lichaam schoon, hij sloeg werkelijkwaar geen plekje over. Ik trok een pruillipje toen hij klaar was, opende mijn ogen en keek hem aan. 'Wil jij ook nog gewassen worden?' Mijn armen sla ik rond zijn nek heen en ik druk een kusje op zijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik knikte en lachte mijn tanden even bloot. Natuurlijk wilde ik gewassen worden en niet alleen omdat ik me vies voelde van al het zweet, maar ook omdat ik van Louis zijn aanrakingen hield. Louis gaf me een klein kusje en ik duwde mijn lippen iets harder tegen die van hem aan. Ik ging nu niets uit mezelf doe. Louis moest het doen. Hij had het zelf voorgesteld. ''van binnen en van buiten.'' lachte ik tegen zijn lippen aan en keek hem toen lachend aan. ''Grapje.'' snel kuste ik hem nog een keertje snel en liet het er toen bij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''