• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    We waren nog vrij snel thuis, waar Harry de auto weer op de oprit parkeerde. Zo goed als het kon klikte ik mijn gordel los, opende het portier, om uit te stappen. Met mijn voet trapte ik de portier weer dicht, om achter Harry aan te lopen. Ik grinnikte toen ik zag hoe hij alles zo op de grond had laten vallen. 'Dat is slecht voor de spullen, foei.' Ik zette de doos op tafel, om het deurtje te openen, als ze er uit wilden konden ze er zelf gewoon uit lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte even en haalde mijn schouders op. Het kon heus wel tegen een stootje. Louis maakte het deurtje van de box open en Stylinson sprong er meteen uit en rende d'r kamer door. Ik maakte een vertederend geluidje en ging op zoeken naar de drink en voerbakken van de beestjes. Toen ik ze gevonden had keek ik even bedenkelijk rond. Waar joden we dit het beste neerzetten. Ik beet even op mijn lip en besloot eerst maar water te pakken. Misschien konden we ze et beste naast de tuindeur zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Op het moment dat ik weer terug recht stond was Stylinson al uit de doos gesprongen, maar Larry bleef er nog gewoon inzitten, waarschijnlijk durfde deze er niet uit. Ik hurte weer voor de doos neer, om Larry eruit te pakken en met het beestje in mijn hand achter Harry aan te lopen. 'Die voerbakken kan je misschien gewoon in de keuken zetten. Hè, Larry wat vind jij?' Ik grinnikte en drukte een kusje op het hoofdje van het beestje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik knikten en zetten de gevulde waterbakjes neer. ik slaakte een klein kreetje toen ik opeens nagels in mijn been voelde en toen ik keek hing Stylinson in mijn broek. Ik lachte en haalde het beestje uit mijn kleding om hem rustig in mijn armen te aaien. ik zag hoe Louis Larry een kusje gaf en ik piepten protesterend. ''Ik zie het al, ik ben ingeruild voor een kat.'' grijnsde ik. Stylinson kon duidelijk niet stilzitten en zat al snel in mijn nek. hij klom via mijn rug naar beneden en sprong op de grond om naar zijn waterbak te huppellen. met een schuin hoofd keek ik Louis uitdagend aan. Ik wilde ook een kusje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Grinnikend keek ik toe hoe Stylinson allerlei praktijken bij Harry uithaalde en ik kreeg een leuk ideetje. 'Ja, kijk hoe schattig hij is...' Ik duwde Larry naar Harry toe, om 'm daarna weer terug te trekken. Ik aaide met mijn wijsvinger en middelvinger over zijn hoofdje. 'Harry is een beetje jaloers op jou, ja, maar dat hoeft niet, hè...' Sprak ik het beestje toe, waarna hij miauwde, alsof hij me begreep. Een grinnik verliet mijn mond en met Larry in mijn hand liep ik op Harry af, om zacht mijn lippen tegen die van hem aan te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    een piep verliet mijn mond toen Louis, larry nog iets dichter tegen zich aantrok. ''Nou, dan neuk je voortaan maar met hem.'' piepten ik overdreven. ik lachte toen Louis met de kitten naar me toe liep en zijn lippen zacht tegen die van mij drukten. ''Goed zo.'' mopelde ik tegen zijn lippen aan en grepp automatisch de zoom van zijn shirt vast. ik trok hem bijna tegen me aan, toen ik bedacht dat Larry nog tussen ons in zat en keek even naar beneden. ''Je verpest mijn intieme moment, pluizebol.'' lachte ik en kriebelde met mijn vinger over zijn kopje heen. Louis had gelijk, hij was echt heel schattig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje. 'Dat is zielig. Ik neuk jou veel liever kapot.' Harry trok zich tegen me aan, maar Larry zat nog tussen ons in dus moest hij me verplicht los laten. Ik grinnikte en zette Larry op de grond, die net zoals als Stylinson naar zijn waterbakje rende. Alsof ze wisten welke voor hun waren. Ik slaakte een verterderd geluidje, trok Harry aan zijn handen tegen me aan en drukte mijn lippen opnieuw tegen die van hem aan. 'Beter zo?' Fluisterde ik tegen zijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    mijn ogenw erden even groot en ik piepten verontwaardig. ''Kapot nog wel.'' snoof ik lachend. ik beet even blij op mijn lip toen Louis, Larry neerzetten, die meteen naar de orange waterbak rende. ze waren zo klein dat ze er zelf in paste. mijn blik wende ik snel weer naar Louis die me naar zich toe trok. zijn lippen drukte tegen die van mij. ''Veel beter.'' mompelde ik tegen zijn lippen terug en verstrengelde met een hand onze vingers, terwijl ik de ander op zijn borstkas legde. het was zeker. ik was verslaafd aan Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Ja, volgens mij kan dat,' zei ik zo wijs mogelijk. Een grinnik verliet mijn mond en ik knikte goedkeuren. 'Braaf...' Mijn lippen drukte ik helemaal tegen die van Harry aan en ik beet zacht op zijn onderlip, hij verstrengelde onze vingers met elkaar en zijn andere hand voelde ik op mijn borstkas. Mijn andere hand plaatste ik op zijn heup om hem zo dicht tegen me aan te kunnen trekken, als was ik er wel van bedacht dat we niet zolang zo konden blijven staan. Anders hadden we helemaal niets meer over.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik slaakte een genieten geluidje toen Louis dichter tegen me aan ging staan en zijn hand op mijn heup legde. Hij nee zachtjes in mijn onderlip en meteen opende ik mijn mond en liet ik mijn tong langs die van hem strelen. Ik moest mezelf inpraten dat het alleen zoenen was. Ja, ik had nogal de neiging meteen de kleren van Louis' lichaam te scheuren. Maar ik hield me in. Ik kon het wel.

    [nu ga ik echt ;x]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 15:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry opende direct zijn mond en ik voelde zijn tong langs mijn tong, maar ik hoorde wat geluidje achter me, dus maakte ik me zo snel als ik kon los van Harry, wel zijn hand vasthouden en draaide me om. Waar ik Larry gewoon nog zag drinken, maar Stylinson probeerde met zijn nagels de verf van de muren af te pakken. 'Je hebt wel een stout beestje uitgezocht, Hazza, maar jij bent ook stout. Dus hij heeft het van jou.' Een grinnik verliet mijn mond, waarna ik naar het beestje toeliep en hem oppakte. 'Foei, dat mag je niet meer doen.' Ik tikte hem tegen zijn neusje aan, om hem daarna weer op de grond te zetten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Als ik van te voren had geweten dat die kittens er voor gingen zorgen dat ik niet eens normaal met Louis kon zoenen, had ik wel twee keer nagedacht. Nee, ik vond ze leuk. ''Nou, Larry lijkt anders niet op jou Boo. veelte rustig. '' Lachte ik en trok hem terug naar me toe om mijn armen om zijn middel te slaan en mijn hoofd op zijn schouder te leggen. ''Nu nog een kindje en dan is het compleet.'' zuchten ik gelukzalig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een vrolijke lach rolde over mijn lippen. 'Ja, maar het is wel schattig, zo'n rustig beestje. Kijk 'm daar nou gewoon lief zitten drinken.' Ik slaakte een vertederd geluidje bij het aanzien van Larry, Stylinson was de keuken al uitgesneld. Ik draaide mijn hoofd weer terug naar Harry toen ik zijn armen om mijn middel voelde en drukte een kusje op zijn slaap. 'We kunnen het al regelen, denk ik...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Meteen vloog mijn hoofd uit Louis nek en keek ik hem met grote ogen aan. "Maar.. Met toeren dan. Omg, het kindje kan gewoon mee! Toe, Louis! We gaan een kindje halen!" Jammerde ik en wipte wat heen en weer. Volgens mij zouden we het eerst koppel zijn dat na een paar dagen samen zijn al een kindje ging adopteren. Aan de andere kant. We waren eigenlijk al langer samen. Als beste vrienden. We zouden het aankunnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Hazzie, het duurt misschien nog wel een jaar voordat het kindje echt hier bij ons thuis mag zijn...' Lief streelde ik een paar krullen uit zijn gezicht en drukte mijn lippen kort op die van hem. 'Via de laptop kunnen we ons volgens mij aanmelden, of moet je er dan helemaal heen?' Ik wist namelijk niet of het zo'n verstandig idee was om Larry en Stylinson hier alleen te laten, hoogstens Larry kon hier wel blijven, maar Stylinson maakte waarschijnlijk alles kapot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you