• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Een grinnik verliet mijn mond en ik schudde mijn hoofd. 'Als we vanavond op bed liggen, kan ik je met een mes open snijden en dan kan ik je vanbinnen ook wassen.' Ik schudde lachend mijn hoofd, draaide me om, pakte de zeepfles uit het bakje en spoot, met het puntje van mijn tong uit mijn mond, een klodder op mijn handen. Op de fles daarna weer terug te zetten en mij om te draaien. 'Ogen dicht.' Giechelde ik zachtjes, waarna ik met mijn wijsvinger op Harry's neus tikte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik deed wat me gevraagd werd en sloot mijn ogen. ''Je weet heus wel dat ik dat niet bedoel, Tomlinson.'' grijnsde ik en sloot daarna ook snel mijn mond. Mijn handen liet ik op zijn heupen liggen en ik wachten geduldig af waar ik zijn handen straks zou voelen. Ondertussen genoot ik van zijn aanraking en het water. Ik hield van Douchen. al je zorgen laten meestromen met het water. Niet dat ik u zorgen had. Met Louis in de beurt kon ik alleen nog gelukkig en blij zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Ik weet heel goed wat jij bedoeld, ik mag je alleen wel een beetje plagen, toch?' Een grijns verscheen rond mijn lippen, ik veegde de sop eerst samen uit over mijn beide handen, om daarna mijn rechterhand over Harry's gezicht te wrijven, een paar keer op en neer, daarna wreef ik met mijn beide handen over zijn borstkas heen, giechelend waste ik elk blokje van zijn sixpack een voor een, om daarna op mijn hurken te gaan zitten en zijn benen een voor een te wassen. Via zijn kont liet ik mijn handen omhoog glijden, om zo zijn rug te wassen. Alleen nog even snel zijn armen, waarna ik mijn handen onder de kraan hield en de sop eraf waste. Grijnzend haalde ik douchekop er van af en een vrolijke lach verliet mijn mond, voordat ik de douchekop op Harry richtte en al het water in zijn gezicht spoot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    genietend voelde ik Louis zijn handelingen aan. ik wilde mijn ogen openen toen ik zijn handen niet meer voelde maar was blij dat ik het niet gedaan had. De waterstraal belande vol in mijn gezicht en proestend hield ik mijn handen ervoor en wende ik mijn hoofd af. ''Mafkees!'' Gilde ik en wreef lachend het sop uit mijn gezicht. ik griste de douchekop uit Louis handen en hing hem weer goed om er vervolgens onder te gaan staan en het sop weg te laten spoelen van mijn lichaam. Snel trok ik Louis weer tegen me aan. ''Ik weet het niet meer hoor over dat kind. Ik heb er al eentje in huis.'' lachte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Lachend keek ik toe hoe Harry zijn handen voor zijn gezicht hield en uiteindelijk de douchekop uit mijn handen trok en hem terug hing. Ik trok een pruillipje. 'Ik ben lief.' Mompelde ik kinderlijk, waarna ik mijn armen om Harry's middel sloeg en met mijn kin op zijn schouder leunde. 'Jij bent altijd nog het kind, ik ben ouder dan jou,' maakte ik er wijs van, om daarna een klein kusje op zijn schouder te drukken. Het water stroomde heerlijk over mijn rug en ik had bijna geen zin om er meer uit te kopen, maar ik wilde die katten ook wel. 'Gaan we nu katten halen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis had het word katten nog niet uitgesproken of ik draaide de kraan al uit. ''Ja.'' Zei ik enthousiast en gristen twee handdoeken van de wastafel. Nog zo iets. ik moest echt gaan wassen, want mijn handdoeken gingen er zo ook nog eens snel doorheen. Ik gaf en eentje aan Louis en ging met het stof door mijn haar om daarna mijn lichaam snel droog te maken. ik stapte de Douche uit en vouwde de handdoek om mijn haar. Ik mijn blote kont liep ik de gang op, naar mijn kamer. Dit keer zou ik me wel netjes meteen aankleden. Ik gristen een onderbroek uit de kast en trok deze over mijn kont heen om vervolgens snel wat kleding aan te trekken. En daar kwam de föhn weer. ik stopte hem in het stopcontact en haalde de handdoek van mijn haar om vervolgens mijn haar droog te blazen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry draaide de kraan uit, gooide me een handdoek toe en die sloeg ik om mijn lichaam heen om daarna achter hem de slaapkamer in te lopen, waar ik me gauw afdroogde, een schone boxer aantrok en wat kleding aandeed. Ik trok direct weer de fohn uit Harry's handen toen ik zag dat hij weer mee aan de weer ging. 'Je mag je haar niet fohnen, ik wil nog zachte krullen houden, Hazza.' Ik trok de stekker eruit en gooide het ding op bed. 'Katjes halen, kom!' Vrolijk trok ik hem mee de gang op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik wist dat Louis zo zou reageren zodra hij de föhn zag. Jammerd lietik me door hem meetrekken. "maar nu is mijn haar nog nat." jammerde ik. Al maakte het feit dat we voor kastjes gingen kijken het wel een stuk beter. Ik wilde in mijn schoenen stappen, maar bedacht me dat ik deze niet meer had. Grommend griste ik een ander paar uit de gangkast. "katjes, katjes, katjes." lachte ik vrolijk. "dan moeten we ook wel voetbakjes en voer halen. En een en speeltjes." bedacht ik me. Anders zouden we geen goede baasjes zijn. En als we al niet voor katten konden zorgen, laat staan voor een kind.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Nou, liever nat haar dan dat je straks helemaal kaal rond loopt, of niet?' Desnoods gooide ik die fohn gewoon in de prullenbak, maar Harry moest gewoon leren dat het slecht is. Ik volgde Harry's voorbeeld, om een van zijn schoenen uit de kast te pakken, ook al zouden die veels te groot zijn. Ik had eigenlijk alleen maar dat ene paar van het park meegenomen... 'We moeten gewoon zorgen voor alles!' Riep ik vrolijk, een paar van Harry's schoenen aan trekkend. Ik grinnikte toen ik zag hoe belachelijk het eruit zag. 'Kijk is, vind het je niet sexy...' Expres draaide ik een rondje, waardoor ik bijna viel. Grinnikend pakte ik me vast aan Harry's arm, waarna ik het niet kon laten om mijn lippen kort op die van hem te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ''Ze staan je prachtig.'' lachte ik en kuste hem terug op het moment dat hij zijn lippen kort op die van mij planten. Ik pakten zijn hand en verstrengelde onze vingers, waarna ik de deur opende. ''Op naar de dierenwinkel.'' zei ik vrolijk. we stapten de warme zomerlucht weer in en ik sloot de deur achter ons dicht, nadat ik had gekeken of ik alles had. Sleutels, geld en telefoon. ''Dit keer wil ik rijden!'' ik liep naar mijn auto die op de oprit stond en stapte in, wachtend tot Louis zou volgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik murmelde een geluidje toen Harry me zacht terug kuste, keek toe hoe hij de deur open deed en knikte vrolijk. Het was nog best wel lekker warm buiten, al had ik het altijd liever wat kouder. Ik stemde ermee in dat Harry mocht rijden, stapte gewoon naast hem in, op de bijrijdersstoel. Ik trok het portier dicht, deed de gordel om en zakte iets onderuit. 'Hup, hup, rijden jij.' Een grinnik verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ''ben al bezig.'' grinnikte ik en draaide de sleutel om in zijn contact. Ik reed de auto achteruit en draaide de weg op, waarna ik wegreed.
    We hadden makkelijk kunnen lopen, want de dierenwinkel zat in de stad. Maar dat leek me niet zo'n goed idee met al de spullen die we zo weer mee moesten nemen als we klaar waren. Maar het zorgde er wel voor dat we binnen een paar minuten al in het centrum waren. Ik zocht een parkeerplaats vlak bij de juiste winkel en zetten hem af. ''Zo, ik ben er klaar voor.'' glimlachte ik en stapten uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Binnen een paar minuutjes waren we dan ook al in het centrum en parkeerde Harry de auto. Ik slaakte een instemmend geluidje en stapte net zoals hem uit. Glimlachend pakte ik zijn hand vast, om onze vingers met elkaar te verstrengelen. Hopelijk zouden er geen fans op ons afkomen, daar had ik nu niet bepaald veel zin in. Vrolijk trok ik Harry mee in de richting van de dierenwinkel, waar ik de deur open hield en Harry gewoon mee naar binnen trok. 'Sorry, Hazza,' murmelde ik zachtjes, waarna ik direct al weer naar alle diertjes om me heen keek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    harry Edward Styles
    Ik lachte. ik vond het alleen maar leuk om te zien dat Louis er net zoveel zin in had als ik. met grote ogen keek ik de winkel door. ''Zoveel diertjes!'' kirde ik en rende als een klein kind in een snoepwinkel op de glazen bakken af. Konijnen, hamsters, muisjes. we waren duidelijk bij de knaagdieren. ''Kijk een papegaai.'' ik trok aan Louis zijn mouw en weer naar het prachtige dier dat in het midden van de winkel op een grote stok zat. ''Papegaai.'' kraaide het beest en meteen begonnen mijn ogen te twinkelen. Ik wist zeker dat als we hier te lang zouden blijven ik elk dier mee naar huis zou nemen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Het was echt te schattig voor woorden om Harry te zien met al die diertjes, hij leek wel weer een kindje van vier dat van zijn moeder een beestje mocht uitzoeken. Harry trok me mee richting de papegaai, waarna ik grinnikte op het moment dat het beest haar na zei. 'Kom, Hazza, we zijn hier voor twee katten.' Ik pakte zijn hand vast, om hem richting de katten te trekken. 'Oh, kijk! Die is lief!' Een zacht ''awh'' geluidje verliet mijn mond en ik wees naar een katje die zielig in de hoek zat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you