• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee
    -

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Shelob

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 20:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Little James
    Na enige twijfeling pakte ik toch weer de soepkom aan, maar dat alleen door het gebrom dat mijn maag had gemaakt en het misselijke en duizelige gevoel erna, en toen ik het ophad en Albert van het kamp naar ons toe kwam en vroeg waarom we hier waren en wie de vreemdelingen waren verstopte ik me enigsins achter Yuniper. Kijkend naar de vreemdelingen en de rest van de mensen, ik voelde me slechter worden, ondanks het eten en ik vond de vreemdelingen.. Raar. En daarbij had ik Albert altijd al.. Apart gevonden.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 21:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    || Hey everybody! Ik heb echt totaal geen tijd meer voor deze rpg, en dat spijt me echt gigantisch. Gisternacht heb ik een nieuw zusje én een broertje erbij gekregen. Natuurlijk wist ik al dat dat ging gebeuren, en dat ik daardoor een tijdje niet meer aanwezig zou zijn. Maar door school & dansen heb ik echt geen tijd meer. Ik zal zo nog een post voor Philip schrijven, hoogstwaarschijnlijk zal ik vanuit hem wel nog schrijven. Julia mag weg gehaald worden, zij is toch niet zo heel belangrijk. Sorry voor dat jongens! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ahww! Proficiat met je broertje en zusje. (: ]


    help

    Oke versta het volledig en proficiat!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Shelob schreef:
    James Johnsen

    Ik val bijna om als Thomas me een klopje geeft. 'Kom op, mate. Toon dat je een man bent.' Ik knik en spreek mezelf bemoedigend toe. Ik kan het wel! Thomas leest het briefje en ik probeer te lopen, het lukt aardig. 'De flesjes houden we en we volgen de commando's op. We hebben 36 dagen de tijd om Rome te bereiken, dat moet lukken. Waar is de rest? Kun je lopen, James?' Ik kijk hun verbaast aan. 'Huh? Waar zijn we dan? En ja, ik kan lopen.' Zeg ik, maar Thomas is al weg. Ik kijk Rachel aan. 'Wat staat er op het briefje?' Vraag ik zacht.


    Rachel Ariana Gilles
    'Ik weet niet waar we zijn.' zeg ik zachtjes en kijk James aan. 'Er staat in dat we elk een maand lang, om de 24 uur, een pilletje moeten pakken om te ons lichaam te laten wennen aan deze tijd, binnen 36 dagen moeten we in Rome zijn want dan opent er een portaal op de trappen van de Basiliek. Het slechte nieuws dat er bijhoort? Als we dat portaal missen, moeten we 4 jaar wachten voor het terug opent.' Ik kijk hem aan. Ik weet niet waarom Thomas denkt dat we er wel gaan geraken, we weten niet waar we zijn dus hoe weten we dan dat we in 36, het liefst 35, dagen in Rome zullen zijn?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yuniper || Kruistocht
    Ik blijf het verhaal van de jongen raar vinden, ondanks dat ik antwoord krijg op al mijn vragen. Het heeft geen zin om weer allerlei vragen te stellen, aangezien ik ze waarschijnlijk dan wegjaag. Even kijk ik ze na als hij het meisje ineens meetrekt. Zij wilde al vertrekken en nu heeft hij dat besluit genomen, zo gaat het altijd. De vrouw hoort naar de man te luisteren, hoewel ik dat zelf dus echt niet zou kunnen. Ik ben niet eens goed genoeg, niemand zou mij willen als vrouw. Niet dat zulk soort dingen me dwars zitten, maar het is wel zo. James pakt dan de kom met soep aan, na enige aarzeling, en begint er van te eten. 'Goed zo, James, wordt maar een grote, sterke jongen,' zeg ik zachtjes tegen hem. Ik kijk achterom als ik ineens Albert hoor spreken. Hij vraagt naar de vreemdelingen en James gaat achter me staan, zodat ik tussen James en Albert in sta. Gauw leg ik mijn arm om James heen, zodat ik hem kan beschermen, volgens mij vindt hij Albert niet zo aardig. Wat ik overigens niet kan begrijpen, hij is dé profeet! 'Albert, gegroet,' begin ik. 'Dat waren.. Ik heb eigenlijk geen weet naar hun namen, maar ze schijnen met een boot over zee te zijn gekomen, na iets van plunderingen in het dorp? Het ging te snel om echt te volgen.' Dan komt het meisje al zelf terug en spreekt tegen Albert. Ik kijk naar haar terwijl ik nog steeds James achter me houd. Ineens klinkt er een geluid bij de jongen vandaan en ik schrik er zelf van. Mijn ogen worden iets groter en het lijkt wel muziek. De jongen, die Jack schijnt te heten, haalt iets uit zijn zak, waar het geluid vandaan lijkt te komen. Wat voor barbaarse muziek is dat? 'Hoe kan dat?' vraag ik dan. 'Zoiets heb ik nog nooit gezien?' Ik zet een paar stappen in zijn richting en probeer naar hetgeen wat hij in zijn handen heeft te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cheryl, is het aan jou of aan mij?


    help

    Het is Lene's beurt xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh. Okay. xd


    help

    Ik post hopelijk vandaag nog. (:


    kindness is never a burden.

    Helleu Leensel! Ik dacht dat je dood was.


    help

    Nope. I live. Maar mijn nicht was er gisteren en ik vond niet dat ik haar moest straffen door haar met Lize opgescheept te laten zitten. :Y)
    Vandaag komt mijn andere nicht óók nog eens en deze voormiddag kwamen mijn neefje en nichtje op bezoek. o.O 'Tis nichtenweekend bij mij.


    kindness is never a burden.

    Profeet Albert • Kuistocht.
    "Albert, gegroet," sprak Yuniper,"Dat waren.. Ik heb eigenlijk geen weet naar hun namen, maar ze schijnen met een boot over zee te zijn gekomen, na iets van plunderingen in het dorp? Het ging te snel om echt te volgen" Albert knikte en op dat moment stapten drie mensen uit de struiken, wat Albert meteen als erg vreemd vond. Twee mannen en één vrouw. Alle drie hadden ze blond haar. De vrouw had iets weg van een engel en was tevens ook de eerste die sprak. "Eh, goedendag. Mijn naam is Eden, en dat zijn Jack en Thomas. Wij en onze vrienden zijn hier door enkele ongelukkige gebeurtenissen hier terecht gekomen. We hebben echter geen idee waar we zijn, zou u misschien zo vriendelijk willen zijn omdat aan ons te vertellen? En wij zouden ons graag bij de kruistocht willen voegen, als u daar geen problemen mee heeft." Albert luisterde niet meer na de eerste zin. Hij viel op zijn knieën voor de drie onbekenden en boog voor hen. Eden, een naam die 'het paradijs van Adam en Eva' betekende; Jack oftewel 'God is gracieus' en Thomas, één van de twaalf apostelen die Jezus volgden. God had de kruistocht een teken gegeven en ze moesten weer vooruit. Hij kuste de grond een aantal keer en ging toen weer staan terwijl hij vol ongeloof naar Yuniper en de kleine James achter haar keek. "Kun je dit geloven? Een teken vanuit de Hemel."
    Vlak daarna komt er geluid van bij de tweede jongen vandaan. Het geluid leek vanuit de hel te komen en de jongen, Jack, haalde een voorwerp uit zijn rugzak. "Ik ehm... Ga even. Iets doen." zei hij, maar Albert was al in paniek geschoten. "Achteruit!" Beschermend ging hij voor Yuniper en James staan en hield het kruis die hij rond zijn hals had naar voren. "De duivel! Het zijn gevallen engelen! Achteruit, zei ik!" schreeuwde Albert paniekerig. "Hoe kan dat?" klonk Yunipers stem vanachter Albert. "Zoiets heb ik nog nooit gezien?" Ze wilde een aantal stappen naar voren doen maar Albert hield haar tegen. "Nee! Yuniper! Ze willen je meelokken naar de hel. Ze willen je van de Heer afnemen! Trap er niet in!"


    kindness is never a burden.

    (Het begin van Radiactive klinkt toch megarustig? :'D)


    help

    Tolkien schreef:
    (Het begin van Radiactive klinkt toch megarustig? :'D)


    |I don't care. Het is muziek uit de hel. (puh) |


    kindness is never a burden.