• © Shelob & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Shelob

    Sirius Zwarts Sinistra

    Remus Lupos Squib

    Peter Pippeling

    Lily Evers Glucio

    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix Zwarts Shelob

    Andromeda Zwarts Squib

    Narcissa Zwarts Glucio

    Iemand anders die ik vergeten ben


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Sinistra

    Ron Wemel Chapters

    Hermelien Griffel Dumbledore


    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bellatrix Zwarts

    'Hmmm, Sirius en zijn vreselijke Potter vriendje lastigvallen is inderdaad een geweldig plan, net zoals de rest trouwens, maar weet je zeker dat je je de hele avond daarmee bezig wilt houden? Is er niet iemand anders aan wie je meer aandacht zou willen besteden... een jongen misschien?' Ik staar haar met open mond aan. 'Sirius en Potter zíjn jongens, Cissy. En ik denk niet dat er ooit een jongen op mij zou vallen. Ik ben denk ik te sadistisch en mijn haar is ontploft.' Ik zucht en kijk haar aan. 'Jongens vallen toch op blonde meisjes met lange dunne benen?' Vraag ik haar en voor een van de eerste keren is er wat onzekerheid in mijn stem te horen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Narcissa "Cissy" Zwarts

    Ik keek naar de verbaasde Bella. Was dat nou onzekerheid in haar stem en haar gezichtsuitdrukking? Er waren inderdaad vrij weinig jongens die interesse toonden in Bellatrix, maar vooral omdat ze doodsbang voor haar waren, maar zeker niet om haar uiterlijk. Bovendien werd er ook nog wel eens gezegd dat we ondanks mijn totaal niet passende haar wel op elkaar leken en ik durfde mijzelf best mooi te noemen, dus was Bells dat ook. Ze was helemaal niet minder dan haar beschrijving van meisjes zoals ik met lange dunne benen en blonde haren.
    'Jongens die echt op iemand vallen niet. Dat zijn gewoon idioten die een prettig uitzicht willen waar ze niet voor weg hoeven te rennen. Misschien moet je eens beter opletten, want ik weet zo wel iemand te noemen die jou wel ziet zitten, met je ontplofte haar en je sadisme,' zei ik en ik schonk haar een glimlach.


    Happy Birthday my Potter!

    [Waar komen ze terecht, in de ziekenzaal?]

    Bellatrix Zwarts

    Het blijft even stil, ik heb gelijk dus. 'Jongens die echt op iemand vallen niet. Dat zijn gewoon idioten die een prettig uitzicht willen waar ze niet voor weg hoeven te rennen. Misschien moet je eens beter opletten, want ik weet zo wel iemand te noemen die jou wel ziet zitten, met je ontplofte haar en je sadisme,' Zegt ze. Ik doe mijn mond open om er tegen in te gaan, maar doe hem dan verbaast weer dicht. 'Wie?' Vraag ik en ik kijk om me heen. Dan kijk ik weer nar Cissy. 'Wat weet jij daar eigenlijk van, je bent 4 jaar jonger.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chapters schreef:
    [Waar komen ze terecht, in de ziekenzaal?]


    Jup


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Severus Sneep

    In stilte zat ik ergens achterin de leerlingenkamer van Zwadderich, waar ik mijn ogen amper losmaakte van mijn parkamentenrol.
    Toverdranken was in een snelle waas aan me voorbij gegaan en ik had me geërgerd aan de minieme fouten die de professor opgeschreven had, wat maar weer liet blijken hoe incompetent leerkrachten soms wel niet kunnen zijn.
    Een zucht ontsnapte aan mijn lippen terwijl ik me over mijn transfiguratie huiswerk boog waarmee ik bezig was.
    Waarom moest ik dan ook op school blijven in de kerstvakantie ? Zoals elk jaar nu al.
    Er was bijna geen zak aan, veel van mijn zogeheten vrienden zijn naar huis en de meesten die gebleven waren zijn van die meisjes die om alles lachen wat ze maar tegenkomen, soms echt om misselijk van te worden.
    Maar er is een meisje dat niet zo is; Lily.
    Ik had haar nu al een aantal dagen niet gezien, misschien werd het maar weer tijd om eens bij haar langs te gaan.
    Zolang Potter maar niet in de buurt is, als ik aan iemand een hekel heb dan is het wel aan die jongen Potter, denkt dat die heel wat is samen met Zwarts.
    Even balde ik mijn handen tot vuisten.
    Ach, ooit zou er een confrontatie zijn tussen Potter en mij, dan zullen we zien wie er als laatst lacht.
    Toen er nog een aantal meisjes langsliepen in nette kleren als jurken ruimde ik maar op.
    Het kerstdiner zou zo waarschijnlijk wel beginnen.
    Mijn spullen legde ik op mijn bed neer waar ik zelf ook wat nettere kleding uit mijn hutkoffer haalde.
    Een zwart pak met een donkergroene blouse eronder gekregen van mijn moeder, zo trots was hij op me dat ik in Zwadderich terecht was gekomen, net zoals haar.
    Mijn vader, wel daar had ik al een hele lange tijd niet mee gesproken.
    Als laatste bond ik een lichtgrijze stropdas voor.
    De deur achter me ging open en een diepe mannelijke stem kwam binnen waaien.
    “Kom, kom Severus, laat jezelf een beetje gaan.”
    Ik draaide me om en daar stond Lucius Malfidus.
    In tegenstelling tot mij had hij zijn shirt half open hangen en zijn stropdas hing losjes tegen zijn borstkas aan.
    “Je bent altijd veel te netjes.” Hij rolde even met zijn ogen en zette zich toen af van de muur waar hij nonchalant tegen aan geleund stond en zonder nog iets te zeggen weer wegliep.


    Credendo Vides

    (Ghehe, de leeftijden kloppen echt voor geen meter in deze RPG :') )

    Narcissa "Cissy" Zwarts

    Ze vroeg natuurlijk gelijk wie, waarop ik rustig mijn donkergroen gelakte nagels bestudeerde. Ik was niet van plan om Van Detta zo snel te verklikken. Ik zou het waarschijnlijk zelf niet leuk gevonden hebben en hij was best aardig, dus deed ik hem dat niet gelijk aan. Natuurlijk wist ik niet hoe dat was, omdat ik gewoon genoot van de aandacht die ik wel eens kreeg, in plaats van dat ik daadwerkelijk iemand leuk vond, maar ik kon het mij wel redelijk goed voorstellen.
    Pas toen Bella onze leeftijd mee ging laten spelen, keek ik verontwaardigd op. Dacht ze nou serieus dat ik mij nooit bezig hield met de personen wiens blikken mij verlekkerd nastaarden in de gang. Kom op zeg, zo heilig was ik toch ook weer niet, of wel soms?! 'Nou, en bedankt weer. Ik weet zeker meer van dat soort dingen af dan jij. Jij bent hier degene die alleen maar sadistische plannen smeedt. Ik heb ook nog een leven hoor,' zei ik dus ook en sloeg mijn armen over elkaar. 'Als je gaat doen aan leeftijdsdiscriminatie, dan mag je het allemaal zelf uitzoeken.'


    Happy Birthday my Potter!

    (Nee inderdaad:') eigenlijk horen ze al van school af te zijn: Bella 1951, Lily 1960, haha)

    Bellatrix Zwarts

    Ze bestudeert haar nagels en ik heb zin om met het elastiekje op haar hoofd te richten en los te laten. Waarom zei ze niet gewoon wie het was? Als ik over haar leeftijd begin kijkt ze verontwaardigd op. 'Nou, en bedankt weer. Ik weet zeker meer van dat soort dingen af dan jij. Jij bent hier degene die alleen maar sadistische plannen smeedt. Ik heb ook nog een leven hoor,' zegt ze, 'Als je gaat doen aan leeftijdsdiscriminatie, dan mag je het allemaal zelf uitzoeken.' Ik rol met mijn ogen en zucht geërgerd. 'Sorry.' Zeg ik dof. 'Vertel nou maar gewoon wie, dan ga ik daar misschien vanavond nog wel een praatje mee maken.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Narcissa "Cissy" Zwarts

    Ik merkte dat ze het maar niks vond dat ik niet zei wie het was en ik moest toegeven dat ik dat wel leuk vond. Had ik eindelijk ook eens macht over mijn gevreesde oudere zus. Niet dat ik niet van haar hield hoor, maar soms was ze nogal... sadistisch en overheersend. Maar ja, daarom hield ik ook van haar. Het was dan ook een wonder om te horen dat ze "sorry" zei. Het kwam nogal als een verassing en ik keek haar dus ook nieuwsgierig aan. Het gene dat volgde stelde mij echter wat teleur.
    'Hmmm, dat zou wel een beetje gemeen zijn tegenover hem hè? Wie hoop je eigenlijk dat het is?' Ik liet mijn ellebogen op mijn knieën steunen en rustte met mijn kin op mijn handen. Hierdoor zat ik wat naar voren gebogen en leek hierdoor nog wat geïnteresseerder. Ik liet mijn blik echter even afdwalen van mijn zus, toen ik Lucius Malfoy zag lopen. Zijn shirt was half open, wat er zeker niet slecht uitzag. Misschien kon ik Bella toch wel overhalen om op jongensjacht te gaan, in plaats van mensen treiteren. Ik wende mij dan ook weer naar mijn zus en wachtte tot ze antwoord gaf.


    Happy Birthday my Potter!

    Bellatrix Zwarts

    'Hmmm, dat zou wel een beetje gemeen zijn tegenover hem hè? Wie hoop je eigenlijk dat het is?' Geïrriteerd sta ik op en kijk ik haar weer aan. Ik zie dat ze Lucius aanstaart en knip met mijn vingers. 'Dat gaat jou echt helemaal niks aan! Ga Andromeda maar vragen of zij meewilt! Ik zoek zelf wel uit wie je bedoelt!' Ik loop weg en schop expres tegen haar been aan. Mensen moesten niet met mij fucken, daar kon ik zou chagrijnig van worden!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Narcissa "Cissy" Zwarts

    Bella stond geïrriteerd op en ik wist dat haar geduld op was. Ze knipte met haar vingers, omdat ik blijkbaar te druk bezig was met andere dingen -oftewel een knappe blonde jongen met een half open shirt- en zei nogal aangebrand dat ze het zelf wel uit zou zoeken en dat ik het beter aan mijn andere zus kon vragen. Ik rolde met mijn ogen en wilde haar zeggen dat ze het dan wel kon vergeten, toen ze expres tegen mijn been aanschopte.
    'Auw, hé, doe eens normaal, joh,' riep ik haar boos toe. 'Veel succes hè,' kwam er sarcastisch uit mijn mond en met een pruillip keek ik naar mijn been. De huidkleurige panty was totaal verwoest en ik zou er gegarandeerd een blauwe plek aan overhouden. Ik zuchtte en scheurde met mijn nagels de rest van de panty van mijn benen. Het maakte eigenlijk vrij weinig verschil, aangezien mijn benen ook mooi glad en egaal waren, maar het was wel wat kouder. Natuurlijk hield een panty niet veel warmte vast, maar iets is beter dan niets.
    Met een nonchalant gebaar wierp ik het gescheurde ding in een prullenbak vlakbij en sloeg gefrustreerd mijn benen over elkaar. 'Jammer, ik had je best willen helpen met die panty,' hoorde ik iemand achter mij zeggen. Met opgetrokken wenkbrauwen draaide ik mij om naar de zevende-jaars achter mij. Hij was niet lelijk, maar toch niet echt mijn type.
    'Pech voor jou dan. En nu wegwezen, ik ben chagrijnig,' mompelde ik zuur en keek om mij heen of ik Meph ergens zag. De jongen ging er gelukkig vliegensvlug vandoor. Bella had mijn humeur nu echt verpest.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Potter.
    'Ron!' riep ik geschrokken. Ik wist wat dit was. Echt veel las ik natuurlijk niet, maar hier over toevallig wel. Een tijdverdrijver.
    'Dit is een tijdverdrijver, hè Hermelien?' zei ik en ik wachtte eigenlijk al niet meer op antwoord. 'Dit is een tijdverdrijver, en omdat jij er tegen aan hebt geslagen zijn we jaren terug! Geen idee hoe ver we zijn, maar we moeten weg komen hier want als iemand ons ziet... Jemig, had ik de onzichtbaarheidsmantel nog maar...' Snel pakte ik de pols van Hermelien en liet Ron steunen op mijn schouders terwijl we, zo goed en zo kwaad als het ging met Rons been, de ziekenzaal uit. Ik keek om me heen. Niets was anders dan bij ons. Behalve dan de mensen. Ook waren de gangen en harnassen mooi versierd. Er liepen mensen rond in de hal maar ik kende niemand. 'Welk jaar zouden we zijn...' fluisterde ik zachtjes in Rons oor terwijl ik om me heen keek. 'Waar zullen we heen gaan? Waar we rustig kunnen nadenken?' vroeg ik voorzichtig. Dit was echt vreemd. Verschrikkelijk zelfs.


    [sorry dat hij zo kort is en dat Harry de leiding neemt, maar anders kon ik geen goede post maken.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [hoezo heeft Harry al meteen door dat ze jaren terug zijn? (Dankjewel voor het posten trouwens)]

    (iemand voor Lily?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Harry is gewoon slim:Y))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!