• Voor mensen die dit jaar in de derde zitten komt het eraan
    De profielkeuze.
    Hier kan je mensen vragen stellen
    Zeggen welk profiel je gaat doen
    Advies vragen
    Er zijn in Nederland 4 profielen
    Economie en Maatschappij
    Cultuur en Maatschappij
    Natuur en Gezondheid
    Natuur en Techniek

    Dit is op de meeste scholen
    Ik heb alleen maar keuze tussen Alpha en Béta


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga waarschijnlijk C&M doen, ik heb alleen nog niet besloten welke vakken ik erbij neem.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb NTG gekozen...
    I died :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ga btw Béta doen
    Dan volg ik de volgende vakken
    Nederlands
    Engels
    Frans
    Duits-zelfstandig-
    Aardrijkskunde
    Wiskunde B

    Scheikunde
    Natuurkunde
    Biologie
    En dan wil ik als extra vak nog economie gaan doen, maar dat is dan ook zelfstandig
    Die rode vakken zijn voor alle twee de profielen verplicht alhoewel wiskunde A bij Alpha hoort en iedereen dit jaar al moest kiezen tussen Duits en Spaans
    En Duits is geen verplicht eindexamen

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 20:17 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik raad iedereen aan c&m te nemen. Mooi leven.


    i put the fun in funeral

    Ik heb E&M of C&M, wat je wil. De vakken die ik heb passen in allebei de profielen. (: Ik heb naast Nederlands en Engels geschiedenis, wiskunde A, aardrijkskunde, economie, kunst en Frans.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb E&M gekozen, was ook een mooi leven. Het enige echt lastige wat ik had was Latijn xd.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb [HAVO] N&G, leuk als je goed bent in scheikunde en bio. -en in mijn geval ook nog natuurkunde, maar dat koos ik erbij-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ga Cultuur en Maatschappij kiezen.

    Backfire schreef:
    Ik raad iedereen aan c&m te nemen. Mooi leven.

    Ik raad iedereen aan als je echt helemaal niets wilt doen en HAVO getest bent gewoon lekker nooit te leren en dan vmbo te doen en met ogen dicht achten halen. Dat is pas een heerlijk leven. Helaas, is dat nu niet meer het geval.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb E&M; Nederlands, Engels, Duits, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Economie, M&O en Wiskunde A. Ben er tevreden mee:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb E&M met Nederlands, Engels, Wiskunde a, Geschiedenis, economie, Biologie en Aarderijkskunde.
    Ik weet nog niet of het allemaal gaat lukken maar ach dat zien we dan wel weer;


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik moet over een paar weken eerst een stroom kiezen (mijn school is vaag, ik zit nu ook in de derde), en ik ga natuurstroom kiezen. (Met alle talen die ik nu heb, lol. Hoezo natuur?)
    En volgend jaar kies ik NT met biologie, dus NT & NG. Nog steeds met alle talen, mits ik dat niet te zwaar heb bevonden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wil graag N&G doen


    26 - 02 - '16

    Ik heb EM gekozen met Frans, economie, geschiedenis, Engels, Nederlands wiskunde A en aardrijkskunde.


    Take risks and conquer your fears.

    Zelf heb ik Economie & Maatschappij met:
    Nederlands
    Engels
    LO
    CKV
    Economie
    Geschiedenis

    Aardrijkskunde
    Wiskunde A
    BSM

    Dikgedrukte vakken zijn verplicht


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf