• Voor mensen die dit jaar in de derde zitten komt het eraan
    De profielkeuze.
    Hier kan je mensen vragen stellen
    Zeggen welk profiel je gaat doen
    Advies vragen
    Er zijn in Nederland 4 profielen
    Economie en Maatschappij
    Cultuur en Maatschappij
    Natuur en Gezondheid
    Natuur en Techniek

    Dit is op de meeste scholen
    Ik heb alleen maar keuze tussen Alpha en Béta


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga een E&M profiel kiezen. Maar ik zit nog te twijfelen tussen biologie en drama. Wat zou ik doen?????


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    xMusicxLovex schreef:
    Ik ga een E&M profiel kiezen. Maar ik zit nog te twijfelen tussen biologie en drama. Wat zou ik doen?????

    Licht er aan wat je later wilt gaan doen. Bijvoorbeeld met dokter en dierarts heb je echt biologie nodig. Wil je actrice of die kant op moet je voor drama kiezen. Als je helemaal niet weet wat je wilt kiezen dan pak je wat je het leukst vindt.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    (...)
    Licht er aan wat je later wilt gaan doen. Bijvoorbeeld met dokter en dierarts heb je echt biologie nodig. Wil je actrice of die kant op moet je voor drama kiezen. Als je helemaal niet weet wat je wilt kiezen dan pak je wat je het leukst vindt.


    Met E&M kun je uberhaupt geen dokter of dierenarts worden. Maar de keuze is aan jou, biologie gaat uiteindelijk heel erg op scheikunde lijken is me verteld. Ik verwacht niet dat je later veel kunt met drama, maar het is wel leuk om als vak te hebben. Maar voor algemene ontwikkeling is Bio misschien beter.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    xMusicxLovex schreef:
    Ik ga een E&M profiel kiezen. Maar ik zit nog te twijfelen tussen biologie en drama. Wat zou ik doen?????

    Wat vind je leuker? Je moet je ook afvragen wat je beter kan.

    Ik moest kiezen tussen economie en aardrijkskunde. Ik vond het allebei vreselijk stom, maar ik koos toch voor economie, omdat ik slechter ben in aardrijkskunde.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    xMusicxLovex schreef:
    Ik ga een E&M profiel kiezen. Maar ik zit nog te twijfelen tussen biologie en drama. Wat zou ik doen?????


    Als ik jou was, dan zou ik Biologie kiezen, gewoon omdat je daar veel meer mee kan dan met Drama.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    het word sowieso CM.

    de rest kan ik niet:Y)


    me: 5% reality, 95% dreams

    Parachutes schreef:
    Ik heb E&M of C&M, wat je wil. De vakken die ik heb passen in allebei de profielen. (: Ik heb naast Nederlands en Engels geschiedenis, wiskunde A, aardrijkskunde, economie, kunst en Frans.

    + Grieks en Latijn.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ga voor N&G, met Scheikunde, Wiskunde B, Filosofie, misschien biologie, NLT en muziek als keuzevak. (havo niveau)


    Let it come and let it be

    Ik ga ng doen :) met de vakken bsm en natuurkunde :)


    Life is a box of chocolates. You never know what you`re going to get.