• Voor mensen die dit jaar in de derde zitten komt het eraan
    De profielkeuze.
    Hier kan je mensen vragen stellen
    Zeggen welk profiel je gaat doen
    Advies vragen
    Er zijn in Nederland 4 profielen
    Economie en Maatschappij
    Cultuur en Maatschappij
    Natuur en Gezondheid
    Natuur en Techniek

    Dit is op de meeste scholen
    Ik heb alleen maar keuze tussen Alpha en Béta


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb E&M gekozen
    Oftewel, economie, geschiedenis, management en organisatie, Nederlands, Duits, Engels, Wiskunde B , Natuurkunde en nog een extra vak Wiskunde D

    -alles om iets technisch te kunnen studeren zonder scheikunde =D-


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik mag met Pasen kiezen, maar mijn keuze is al vastgesteld. Mits omdat mijn leraren me er een beetje toe dwongen, maar mijn keuze was al in het tweede leerjaar gemaakt. Ik kies voor C&M, zonder enig rekenvak erbij. Het is mijn enige kans om naar HAVO 4 door te stromen en ik wil niets liever! Nu ligt mijn reden dan wel een beetje apart, maar goed. Duits moet ik dan maar op de koop toenemen met haar naamvallen en voor rekenvaardigheid moet ik maar een zesje zien te halen. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Backfire schreef:
    Ik raad iedereen aan c&m te nemen. Mooi leven.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb N&G/N&T gedaan met economie erbij. Dat was pas simpel. Nooit een boek open gedaan, terwijl al die M kindertjes zaten te ploeteren met hun cijfertjes en aardrijkskunde en geschiedenis.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ga nt doen met scheikunde, natuurkunde, wisB, en dan bio en wisD. Kan zijn dat ik later bio of wisD laat vallen. Hangt er vanaf waar ik beter in ben en wat ik leuker vind.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 22:14 ]


    Stenenlikker

    E&M, met Engels, Nederlands, geschiedenis, Frans, wiskunde A, economie, kunst en maatschappijwetenschappen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga N&T/N&G doen met Frans en Latijn. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb alle profielen gehad. Ik begon met Natuur. Daarna Natuur & Gezondheid. Daarna Economie & Maatschappij en uiteindelijk ben ik geslaagd met Cultuur & Maatschappij. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb CM
    Met:

    Nederlands
    Engels
    Maatschappijleer
    Godsdienst
    Ckv
    Lo
    (verplicht)

    Profielvakken:
    Kunstgeschiedenis
    Geschiedenis
    Maatschappijwetenschapen
    Duits

    Keuzevak:
    Economie


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had Natuur en Techniek met Informatica en Economie :Y) Het was best makkelijk / te doen, behalve wiskunde B dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil C&M doen. Ik neem Wiskunde B of C, denk ik. Geschiedenis krijg ik er al bij, tussen Economie en Aardrijkskunde kies is waarschijnlijk Aardrijkskunde en tussen Frans en Duits kies ik sowieso Duits. Ik wil misschien Informatica kiezen of Kunst Beeldend en dan sowieso Versterk Engels. BON.


    You can't blame gravity for falling in love.

    Je kunt beter Economie kiezen dan Aardrijkskunde.
    Mensen, als ik jullie was zou ik sowieso Economie of Natuurkunde - of beide - in jullie vakkenpakket nemen. Met die twee vakken heb je nog de breedste keuzemogelijkheden voor een opleiding.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    Je kunt beter Economie kiezen dan Aardrijkskunde.
    Mensen, als ik jullie was zou ik sowieso Economie of Natuurkunde - of beide - in jullie vakkenpakket nemen. Met die twee vakken heb je nog de breedste keuzemogelijkheden voor een opleiding.


    De meeste mensen die die vakken niet kiezen doen dat in het algemeen omdat ze weten dat ze er niks mee willen doen later of er gewoon niks van bakken (cat).


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    De meeste mensen die die vakken niet kiezen doen dat in het algemeen omdat ze weten dat ze er niks mee willen doen later of er gewoon niks van bakken (cat).
    Hoo, het was maar een tip (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    (...)Hoo, het was maar een tip (cat)


    En dat van mij een reactie op jouw tip? x]


    i put the fun in funeral