• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Met mijn blik op de etalages gericht liep ik met de andere twee jongens naar de Starbucks. 'Suiker!' riep ik na de woorden van Harry. Ja, suiker was het gene dat ik nu wel goed kon gebruiken. De energie die ik normaal teveel had, had ik nu te weinig en daar moest snel verandering in komen. 'Hazz, is er iets dat ik nog voor je kan doen?' vroeg ik zachtjes en keek hem met een vragende blik aan toen hij opnieuw zuchten. 'En wat wil je verder behalve een muffin?' Met een glimlach op mijn gezicht liep ik Zayn achterna de Starbucks naar binnen en maakte een gebaar dat hij zijn ijskoffie kreeg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    "Ik wil ook een ijskoffie." Gaf ik en en liep achter de twee aan de Starbucks in. Ik glimlachte even en schudden mijn hoofd toen Louis vroeg of hij iets voor me kon doen. Mijn mobiel trilden weer en ik had de nijging het ding in de prullenbak te gooien. "Het spijt haar." Lachte ik schamper. Ja, vast. Zeg maar hoe laat Hailey uit is, dan sta ik op het schoolplein. Dan zien we wel verder. antwoorden ik. Er was maar eer school her in de buurt, dus ik ging er vanuit dat ze daar op zat. Eigenlijk wilde ik Louis vragen of hij meeging. Maar dit was niet zijn probleem. Daarbij had hij plannen met Zayn die ik niet ging verpesten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik droog me af en kleed me aan in mijn pyjama. Dan loop ik mijn kamer in en zie dat ik weer een bericht heb. Ik zucht en open het. Hailey is om kwart voor 12 klaar, dan zie ik je daar. Ja dan zien we wel verder... Ik druk op verzenden en ga op mijn bed liggen. Ik was moe, uitgeput. Vlug zet ik mijn wekker en ga in bed liggen. Uitgeput sluit ik mijn ogen en trek de dekens hoog op. Met veel koppijn en veel zorgen in mijn hoofd staar ik voor me uit. Wat als dit helemaal verkeerd ging? Wat als ik eindigde zonder Hailey? Hailey is nog het enigste dat ik heb.... Ik bijt hard op mijn lip en knijp mijn ogen dicht. Niet aandenken. Harry pakt Hailey niet van je af, Harry pakt Hailey niet van je af. Ik haal diep adem en ontspan me. Alles kwam goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Terwijl ik bij Liam op de bank zat te snikken en te huilen kreeg ik een sms. Ik keek even. Harry... Geweldig. Ik wilde eerst niet kijken en andwoorden, maar toen ik het toch had gelezen kon ik niet boos blijven, iets waar ik altijd al moeite mee had gehad. Ik had je ook niet zo moeten pushen. Ik wil nogsteeds op Puck passen als je wil. E Ik verstuurde het en keek naar Liam. Ik voelde me al wat beter, maar nogsteeds niet helemaal. Ik pakte nogsteeds trillend mijn chocomelk op en nam weer een slokje.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte na de woorden van Harry en ging toen ook maar in de rij staan. Gelukkig was het niet al te druk, en duurde het niet lang voor ik de bestelling door kon geven. Mijn mond viel bijna open van verbazing toen ik zag wie er achter de kassa stond. 'Oké, volgende keer gratis koffie meenemen of je komt mijn les niet meer in' zei ik grijnzend en kreeg als antwoord terug dat het goed was. Daarna richtte me weer op Harry die zijn hoofd schudde als teken dat er niets te doen viel. 'Anders weet je me te vinden.' Opnieuw viel mijn mond bijna open van verbazing, maar deze keer om de woorden van Harry. 'Hazza, zeg wat?' vroeg ik om zeker te weten dat ik het goed had gehoord. Mijn blik ging van Harry naar Zayn en weer terug. Eigenlijk totaal vergeten dat ik in de rij stond. 'Je wilt dat er nog iemand met je meegaat daar naartoe, hé?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Kwart over 12. Dat moest wel lukken. Ik lachten even toen Louis me met verbazing aankeek. "Hazza zegt, dat het Rosalie spijt." herhaal ik. Ik pakten mijn Muffin en koffie en ging met Puck in de hoek zitten aan een tafeltje. Ik beet op mijn lip en schudden langzaam mijn hoofd. Erg geloofwaardig kwam het niet over en ik sloeg mijn ogen neer. "ik moet het alleen doen." concludeerde ik. Ik kon niet heel mijn leven Louis zijn handje blijven vasthouden toch? Daarbij, hij had zelf ook een leven. "dus jij gaat morgen gewoon, doen met Zayn wat je ook van plan ben." wees ik Louis snel toe. Meteen protesteerde Zayn. Hij wilde nog steeds niets meer horen over de verassing die hem te wachten stond. Hij stond nog steeds lief naast Louis en had zijn hand weer vast. Nee. Ik kon het hem niet eens aandoen Louis nog een dag op te eisen. Mijn mobiel trilden weer en dit keer was het Eirwen. "Ze wil nog steeds oppassen." Zei ik zacht. Ik keek naar de andere twee jongens. Het was aan hun. Want als het alleen aan mijn lag wisten we het natuurlijk al.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 6:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Een 'owhh' geluidje verliet mijn mond toen Harry zijn woorden herhaalde. 'En hoe denkt Hazza daarover?' vroeg ik. Een koffie en een muffin overhandigde ik aan Zayn voor ik de laatste ook pakte en langzaam knikte. Harry zijn reactie was logisch, maar aan de andere kant was het ook begrijpelijk dat hij wel iemand meewilde hebben. 'Zolang je weet dat je wel altijd kan roepen op de momenten dat -dat niet gaat.' zei ik met een glimlach. 'Het is niet nodig dat je jezelf in de nesten werkt als dat voorkomen kan worden.' Bij zijn volgende woorden keek ik even opzij naar Zayn die meteen al aan het protesteren was, omdat we het weer over de verassing en knikte toen opnieuw. 'Dat zal ik doen, Hazz.' Het was vreemd hoe alles de laatste dagen allemaal al liep. Ik keek van Harry naar Zayn en weer terug toen hij vertelde dat Eirwen nog steeds wilde oppassen. 'Dat zou betekenen dat we nog steeds uit kunnen.' Harry zijn antwoord was al duidelijk waardoor mijn blik toch naar Zayn ging. 'Hoe denk je erover?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ergens was ik toch wel blij dat Harry zei dat Louis niet mee hoefde. Ik wist ook wel dat hij het liever wel had en ik wilde ergens zeggen dat hij hem nog wel een dagje mocht lenen. Maar ik deed het niet. Louis kon immers zelf kiezen wat hij deed. ik glimlachten. ''Ik heb wel zin om uit te gaan.'' Gaf ik toe. We waren al even niet meer geweest en al helemaal niet met Harry. ''Als Harry dit keer maar geen kinderen gaat baren.'' Het was eruit voordat ik het echt beseften en Harry zijn gezicht betrok. ''So.'' ''Het geeft niet.'' Glimlachte hij zwak. Ik ging even met mijn hand door zijn krullen terwijl hij stil aan zijn koffie begon. ik keek even hopeloos naar Louis en trok hem naast me op het bankje om onze vingers vervolgens weer te verstrengelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik zit ziek thuis, alweer ); ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Daaawhh. Alweer beterschap. Ik zit momenteel in Parijs ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [awwwh, beterschap ;c Ik zit nu op school. ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Coockies schreef:
    [ik zit ziek thuis, alweer ); ]


    ( Klinkt bekend ); )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [veel plezier in Parijs! Veel plezier op school. En een virtuele hug voor de andere zieke(: whahaj ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Erg veel beterschap! En nog veel meer plezier in Parijs!]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 11:21 ]


    Bowties were never Cooler


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne