• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Ik beet op en liep mijn blik kort de Starbucks doorgaan. Alsof hier het antwoord zou liggen voor alles dat nog opgelost moest worden, verkeerd ging en de beslissingen die genomen moesten worden. 'Hazza, een avond als vroeger?' vroeg ik na de woorden van Zayn en keek hem aan. Ik had het idee dat -dat ons dat allemaal wel goed zou doen. 'Zayn' was het enige wat ik zei, wetende dat het niet expres was, maar toch niet heel slim. Harry zijn reacties waren niet zoals we hem kende en hij moest echt opgevrolijkt worden. Maar hoe? Door de hopeloze blik van Zayn haalde ik mijn schouders op als teken dat ik het ook echt niet meer wist. Met een verliefde blik keek ik kort naar Zayn om vervolgens toch naar onze verstrengelde vingers te kijken. Ik wilde Harry zich niet nog slechter laten voelen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    [veel plezier in Parijs! Veel plezier op school. En een virtuele hug voor de andere zieke(: whahaj ]


    ( Een virtuele en inderdaad veel plezier in Parijs en op school (:
    Maar ook bedankt ^-^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik knikten uiteindelijk. Ookal zat ik er nu tegenop. Ik wist dat et me goed zou doen. "Oke." Dat werd wat als ik morgen met een kater bij Rosalie en Hailey verscheen. Want dat ik die zou hebben was nu al zeker. Dat was altijd zo als we uitgingen. Ik dronk rustig van mijn koffie en nam af en toe een hapje van mijn muffin toen ik besefte dat ik Eirwen dan nog moest sms'en. Als je zou willen doen heel graag. Maar alleen als het echt geen probleem is. smste ik haar. Ik had al het gevoel dat ik iedereen tot last vast en dat wilde ik niet no meer doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik ging iets verzitten en legde mijn hoofd tegen Zayn zijn schouder. 'Goed zo, anders hadden we toch een andere manier moeten verzinnen om je mee te krijgen' zei ik grijnzend tegen Harry. Als er plannen waren zou ik net zo lang doorzeuren tot er mee werd ingestemd, en vooral als het ook een keer iemand goed zou doen. Ik pakte mijn koffie van het tafeltje tot ik me iets bedacht en Zayn vragend aankeek. 'Zayn, is het mogelijk dat je school straks nog een keer belt met de mededeling dat ik er morgen niet ben?' Als het meezit was het allemaal al geregeld, maar na de laatste keer had ik geleerd dat het handig was om op het laatste moment het nog een keer door te geven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawadd malik
    Meteen sloeg ik mijn arm over Louis heen toen hij zijn hoofd op mijn schouder legde en pakte ik met mijn andere hand mijn beker om rustig te beginnen met drinken. Ik was blij dat Harry instemden. ik had echt zin om weer even helemaal los te gaan. ''Is goed hoor.'' ik duwde mijn neus even in Louis haar en drukte er een kus in. Ik wilde echt weten wat hij morgen geplant had, dat hij er zelfs vrij voor had gevraagd. Ik kauwde op mijn rietje en staarde naar Puck die in de kinderwagen lag te slapen. ik glimlachte automatisch. ze was echt een schatje.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 14:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht doordat Zayn meteen zijn arm om me heen sloeg. Mijn beker had ik inmiddels weer terug op het tafeltje gezet en frunnikte wat aan de zoom van Zayn zijn shirt terwijl mijn gedachten langzaam afdwaalde naar naar morgen, maar natuurlijk ook straks. Het was fijn om weer iets met z'n drieën te doen. 'Je bent geweldig.' Ik murmelde een zacht genietend geluidje en sloeg mijn armen ook om Zayn heen. Ik keek op en kon het niet laten om nog een kusje tegen zijn kaak te drukken. Aangezien hij wilde weten wat de plannen voor morgen waren besloot ik er ook niet meer over te beginnen tot het zover was. Toen ik doorhad dat ik opnieuw aan het staren was, wendde ik mijn blik af naar het raam om naar buiten te kunnen kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik kreeg nog een smsje van Harry terug. Ik keek even en glimlachte wazig. Geen probleem. Ik zit u nog bij Liam. We zien je wel verschijnen. E Ik verzond het berichtje en stopte mijn telefoon weer weg. Langzamerhand begon ik me beter te voelen, of in ieder geval minder slecht. Ik veegde mijn ogen af en legde mijn hoofd op Liam's schouders. "Dank je dat je er altijd voor me bent, Liam. Dat betekent echt heel veel voor me." mompelde ik zacht terwijl ik voor me uit staarde. Ik was moe, maar echt zin in slaap had ik niet. Daarbij moest ik ook nog op Puck passen. Ik vroeg me af of Rosalie en Naill Owen en Ianto al hadden terug gebracht. Toen ik ze daarnet had gezien waren ze er niet bij geweest. Nouja, ik zag het allemaal wel.


    Bowties were never Cooler

    [O die honden (: Whahah, die zitten nog bij Rosalie ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam James Payne

    Ik was nieuwsgierig met wie Eirwen aan het sms'en was, maar ik wilde me niet met haar zaken bemoeien. Ze legde haar hoofd op mijn schouders en ik grinnikte even. 'Dank je dat je er altijd voor me bent, Liam. Dat betekent echt heel veel voor me' mompelde ze zacht. 'Voor een goede vriendin ben ik er altijd. Je kan me bellen wanneer je wilt, kan bij me langskomen. Ik vind het niet erg' glimlachte ik naar haar. Ineens hoorde ik boven een gehuil en zuchtte diep. Drake was weer eens wakker. 'Ik ben zo terug' mompelde ik en ik stond op, om vervolgens naar boven te lopen. In de slaapkamer tilde ik Drake uit zijn bedje en hield hem op mijn arm terwijl ik zacht heen en weer wiebelde. 'Wat is er, Drakey?' fluisterde ik, waarbij ik over zijn rugje wreef. 'Het is al goed, het is al goed. Stil maar' suste ik hem zachtjes toe en ik liep met hem de trap weer af. 'Sorry. Hij wil weer eens niet slapen' glimlachte ik zwakjes. Ineens kreeg ik een idee. 'Misschien krijg ik hem zo stil' zei ik, meer tegen mezelf. Ik ging op de pianokruk zitten en zette Drake naast me. Mijn vingers gleden over de toetsen en ik begon Breakeven van The Script te spelen. Ik zong er niet bij, ik speelde gewoon. Langzaam hield Drake op met huilen en keek met grote, rode ogen van het huilen naar de vleugel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wat kan ik doen met Mackenzie?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik reageer zo met Eirwen, goed?]


    Bowties were never Cooler

    [Rosalie is alone ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ze kan naar Mackenzie^.^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [One problem, ze ligt in bed (: Mckenzie kan naar Rosalie? Aanbellen? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik keek naar Liam en glimlachte naar hem. Hij was echt veels te lief voor me. "Je bent een schatje." Ik hoorde gehuil van boven komen en ging rechtop zitten. "Neem de tijd. Drakey is belangrijker." Ik ging wat achterover zitten. Ik geeuwde zacht en dronk langzaam verder aan mijn nu koele drankje. Ik zag Liam en Drake weer naar beneden komen. Drake bleef maar huilen. "Dat gebeurt soms wel eens." Ik glimlachte toen ik Liam achter de piano zag kruipen. Ik luisterde en werd even stil als Drake. Zacht begon ik mee te zingen. Mijn stem was een beetje schor, maar met een zacht gekraak kwam er een lieflijk geluid uit waar ik me normaal zo voor schaamde. In een rock en metal departement was een hoog lieflijk en zacht stemgeluid nou niet iets om trots op te zijn. Ik legde mijn handen op mijn buik en zong zacht door. Nu Drake weer rustig was was ik ook weer rustig. Ook Dan en Finn leken er rustig van te worden, wat ook wel fijn was voor een keertje.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 18:55 ]


    Bowties were never Cooler