• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik keek even op naar Zayn die nu net als Louis zijn shirt weer aan had. "Wat water graag." zei ik vriendelijk. Ik haalde een hand door mijn lange zwarte haar. Ik was echt wel moe, maar het zou wel lukken. "Heb je ook een asperientje of niet?" vroeg ik zacht. Mijn rib bleef opspelen en als we nog zouden gaan winkelen zouden ik nog wel een tijdje door moeten. Ik keek even naar Louis. Was die vraag nou voor mij bedoelt of niet? Ik wist het niet dus ik hield me maar even stil en wreef zacht over mijn buik om de jongens wat te sussen. Ik had namelijk maar weinig zin in een tweede gebroken rib. Een was al erg genoeg. Met mijn grote ogen keek ik door de kamer. De kinderwagen stond in de hoek. Die zou wel van Puck zijn. Ik keek even naar Harry en zag Puck in zijn armen rustig op zijn vinger sabbelen. Dat was echt heel lief.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Jawadd Malik
    Ik schonk een glas water in voor Eirwen en pakten zoals ze had gevraagd een asprintje voor haar. ''Hoeveel maanden ben je?'' vroeg ik geïnteresseerd, toen ik het naar haar toeliep en alles voor haar op het tafeltje zetten. ''Het komt er al aan.'' grijnsde ik snel naar Harry die me even verontwaardig aankeek omdat hij zijn drinken niet kreeg. ik liep terug naar de keuken en schonk 3 glazen cola in. opeens kreeg ik een idee, toen ik bier in de koelkast zag staan. Ik bracht de 3 glazen naar de woonkamer en ging naast Harry zitten, die ondertussen ook op de bank was gaan zitten. ''Wat dacht je ervan om vanavond uit te gaan? Dan ga je samen met Lou en let ik op Puck.'' stelde ik voor. Ik dacht wel dat hij een goed avondje uit wel even kon gebruiken. De twijfeling in zijn ogen was groot. ''Misschien.'' mompelde hij uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik nam het asperientje in met een slokje water. Ik keek met een glimlach naar Zayn. "Dank je." Ik beet nog even zacht op mijn lip toen ik zijn vraag hoorde. "Euhm... Binnen een maand." Ik klopte zacht op mijn buik. Ik nam nog een slokje. Ik zag Zayn weer teruglopen naar de cola. Niet veel later kwam hij terug met drie glazen cola. Ik keek even op toen hij begon over uitgaan. Ik keek even naar de drie jongens. "Als jullie willen pas ik wel op Puck, dan gaan jullie met z'n drieen." Ik dacht even na. Als Zayn en Louis dronken gingen kleffen was dat natuurlijk niet leuk voor Harry. "Anders vraag je Liam ook mee. Die heeft een avondje vrij wel nodig. Ik kan dan ook wel op Drakey passen." Ik vond het wel een goed plan, maar waarschijnlijk zou in ieder geval Liam niet willen. Hij wilde tijd met Drake doorbrengen en me niet lastig vallen. Nouja, misschien wilde hij wel als een van de jongens het vroeg.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ik luisterde naar Eirwen en Zayn en de tijd om wat te zeggen kreeg ik niet, want op het moment dat ik mijn mond opende ging mijn telefoon af. 'Sorry, deze moet ik echt opnemen' verontschuldigde ik me en drukte erna gelijk op het groene hoorntje. Ik had nog geen woord gezegd of aan de andere kant van de lijn begon iemand met vertellen. Een grijns verscheen op mijn gezicht bij het horen van de juiste woorden, om vervolgens op te staan en pen en papier te pakken. Nauwkeurig schreef ik op wat er gezegd en na een simpele bedankt en gedag verbrak ik de verbinding. 'Het klinkt als een geweldig idee. Kom op, Hazz, je krijgt er echt geen spijt van.' School zou ik morgen wel onderuit komen, want dat was geen probleem. Ik keek naar Eirwen en luisterde naar wat ze zei. Langzaam knikte ik om daarna met een vragend blik naar Harry en Zayn te kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik beet even op mijn lip en keek naar Puck die me met grote onschuldige open aankeek en rustig op mijn vinger sabelde. Louis was aan de telefoon en zodra hij had opgehangen wilde Zayn weten wie het nu was. Ze hadden het er duidelijk al over gehad. "Ik weet het niet." Zei ik aarzelend toen Louis aandrong om weg te gaan vanavond. Ik was er echt wel aan toe inderdaad en ik had super zin om weer eens los te gaan met mijn vrienden. "Weet je zeker dat je dat aankan?" Vroeg ik aan Eirwen. Puck was behoorlijk lastig, wat slapen betreft. En als ze dan ook nog op Drake moest passen. Ze kon tenminste alvast oefenen. "Oke dan." Zei ik uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 17:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    De laatste letter zette ik op het papier om die vervolgens in mijn zak te stoppen en weer op de bank plaats te nemen. 'Hou morgen maar vrij en je ziet het snel genoeg. Nou, niet wie het was, maar wel waarvoor.' zei ik tegen Zayn met een onschuldige blik in mijn ogen. 'Het is en blijft een verassing voor je' voegde ik er nog aan toe. Mooi niet dat hij het nu wel mocht weten. 'Kom op, Hazz, net als vroeger' zei ik na zijn aarzelende woorden. Het was altijd heel erg gezellig en het was echt wel een keer nodig. Mijn blik ging even naar Eirwen en wachtte geduldig op haar antwoord. Al heb ik wel het idee dat ze zegt dat het gaat lukken. Al snel ging mijn blik weer naar Harry. 'Echt? Geweldig en zoals al eerder bekend...Je krijgt er geen spijt van.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ]KIJK, Papa harry! =D
    sorry het moest gewoon. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Hij...Dat...Maar..Ahhh how cute ^-^
    Haha, maak niet uit)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [AAAHHWWWW <3333 I LOVE HARRY SO MUCH <333 (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [OhGod, dat is het toppunt van schattigheid]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Telkens als ik Harry zie moet ik denken aan een jongen van mijn school. Hij lijkt teveel op Harry, hij is zooo knap en hij heeft ook knappe vrienden <33 Helaas kennen ze mij niet whaha (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even offtopic, sorry hiervoor maar ik moet het kwijt, haha. Ik snap niet wat jullie zien in jongens xd. Maar ik snap het wel bij 1D. Die zijn gewoon schattig]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 20:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nou aangezien hij gewoon de blonde Harry Styles is <3333 Whahaha, Maar goed, dit gaat te offtopic, ik heb nog geen één vriendje gehad, dus ben ook niet echt bezig met vriendjes of jongens(misschien omdat ze meer naar mijn goede vriendinnen kijken, maar goed) . Laatste bericht dat ik erover zeg ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oké, ook het laatste offtopic dat ik het doe XD. Ik heb nu een vriendin en daar houd ik het bij [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Moet ik nu reageren of nog even wachten?]


    Bowties were never Cooler