• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oké het enige wat ik weet is dit:

    Rosalie heeft Harry verteld dat ze een kind van hem heeft, Hailey. Harry werd eerst boos, maar nu weet hij volgens mij niet echt wat hij moet doen. Rosalie en Liam waren boos op elkaar, maar dat is weer bijgelegd. Ook is het soort van over tussen Serena en Harry, maar dat is meer omdat Amoria al twee weken niet meer gereageerd heeft.
    Eirwen heeft een rib gebroken door de zwangerschap en bevalt nu eerder.
    Drake heeft zijn eerste woordje gezegd. Van Louis en Zayn weet ik het niet echt, behalve dat ze even op Puck pastte, omdat Harry in verwarring was door alles. Uiteindelijk zat Hary dus met Eirwen in het ziekenhuis en kreeg zij dat nieuws te horen dat ze eerder moet bevallen en een rib heeft gebroken.
    Verder zijn Niall en Rosalie aan het winkelen voor Hailey en is iedereen uitgenodigd voor de verjaardag van Hailey die eerdags is ofzo...
    O en Niall belt Skyler nu.


    Dat is het enige wat ik weet. Andere kunnen het aanvullen? ]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 16:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Eirwen heeft inderdaad haar rib gebroken, waarschijnlijk door een trap van een van de tweeling en omdat het een tweeling is zijn de voorspellingern niet goed, dus ze is al langer zwanger dan verwacht. Zayn, Louis en Harry gaan vanavond uit en Zayn en Louis willen een kindje adopteren.]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 16:18 ]


    Bowties were never Cooler

    [OEH. En niemand gaat naar het feest in de studio AHAHAHA. Lekker rustig daar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Oké en hoeveel dagen zijn er ondertussen verstreken?)


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte met een glimlach bij de woorden van Zayn. 'Vanaf nu heb dan wel plannen voor morgen, en zal er mijn mond over houden voor het niet goed afloopt. Toch moet je dan leren om met je nieuwsgierigheid om te gaan' zei ik lachend en die laatste woorden hoefde eigenlijk niet. Ik zou hetzelfde reageren, want was ook nog steeds veel te nieuwsgierig.
    Ik drukte snel nog een kusje op Zayn zijn wang voor mijn blik weer naar voren gericht was. Harry die emotieloos naar voren staarde, zorgde er toch voor dat mijn glimlach weer net zo snel verdween. Ik kon er niet tegen om mijn beste vriend zo te zien. Ik keek Zayn aan met een twijfelende blik gewoon niet weten wat te doen. Het liefst was ik naar Harry toegelopen, maar op dit moment wist ik niet wat te zeggen en of hij daar wel behoefte aan had.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Geen idee]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [in totaal is dit dag 2 volgens mij.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Oké, bedankt allemaal!)


    Happy Birthday my Potter!

    [Alsjeblieft. Dan moet je nu reageren op een bellende Niall volgens mij (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Skyler Daffney Thompson

    'Een fijne dag nog verder!' riep ik de klant beleefd na en liep vervolgens naar achter, waar ik het schort dat bij de werkkleding hoorde losknoopte. Ik had weer een paar uurtjes gewerkt. Zo moest ik Jayden weer ophalen bij de crèche en dan maar eens kijken wat er verder thuis moest gebeuren. Ik pakte mijn jas en spullen en controleerde mijn mobiel. O jeetje, Niall had geprobeerd mij te bereiken. Misschien moest ik maar eens terugbellen.
    Ik wilde net het nummer intoetsen, toen mijn telefoon weer ging. Snel nam ik op in de hoop dat er niks ergs aan de hand was. Je wist het maar nooit. 'Hey lieverd. Sorry dat ik niet eerder opnam. Was druk bezig in de bakkerij. Is er iets?'


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Jawadd Malik
    Ik had echt te doen met Harry. Hij leek zo afwezig en gekweld. Hij liep achter Eirwen een winkel binnen en ik stopte even. ''Praat met hem.'' ik bemoedigde Louis door hem een zetje te geven en zijn hand los te laten. Harry had duidelijk iemand nodig en alleen Louis was daar geschikt voor. Ik zou wel buiten blijven staan en een sigaret roken. Ik was die slechte gewoonte nog steeds niet afgeleerd, al rookte ik wel een stuk minder dan vroeger. Ik duwde Louis naar binnen en stak zelf een sigaret op.

    Harry Edward Styles
    Ik duwde Puck door de rekken en stellingen met babykleertjes door, maar ik had hier niet echt oog voor. Serena had al de kleertjes gekocht en ik was gaan zitten terwijl ik ongeduldig wachten tot ze klaar was. ik kwam een zacht roze rompertje tegen met kleine cupcakejes erop en ik glimlachte automatisch. Ik een cupecake, Puck een cupcake. Nu nog weten wat voor maat Puck had. gelukkig hadden we daar een oplossing voor. Ik haalde een romper uit de babytas en keek de maat na. dat ging makkelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik sta in de kleine rij van de winkel als ik Eirwen ineens binnen zie lopen. Mij lijkt ze niet te zien. Eerst afrekenen en dan zeg ik wel gedag. Ik reken vlug af. Vanuit mijn ooghoek zie ik Harry ook naar binnen lopen. Als ik door de etalage naar buiten kijk zie ik Zayn ook staan en hoe hij Louis lijkt te duwen. Ik bijt op mijn lip. Het was een beetje onaardig en raar om ze te negeren toch? Althans Eirwen te negeren. Ik pak het tasje en loop richting Eirwen. 'Hé,' glimlach ik naar haar en kijk haar aan. 'Hoe gaat het,' vraag ik haar en kijk haar aan. Hailey is op een stoel gaan zitten en kijkt een beetje om zich heen. Ik laat het toe en richt me op Eirwen. Ik was benieuwd hoe het ging.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    Ik haalde een hand door mijn haar en sloot mijn ogen voor een moment. Ik wist het allemaal niet meer. Waarom was overal een oplossing voor, maar op het moment dat je iets moet hebben wist je niets? 'Goed idee.' zei ik en mijn blik ging van de winkel naar Zayn. Ik keek over mijn schouder en glimlachte toen hij me een zetje gaf en toen mijn hand losliet. 'Ik ben je echt dankbaar.' Na een laatste knuffel liep ik de winkel naar binnen regelrecht naar Harry. 'Hazza, toch' zei ik zachtjes en legde mijn hand op zijn schouder. 'Laat me je helpen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik vond een paar leuke rompertjes. Allemaal 1 in het blauw en 1 in het groen. Ik wilde ze wel uit elkaar kunnen blijven houden. Dan kreeg groen en Finn blauw. Toen ik een stapeltje had en verder wilde om 2 jasjes uit te zoeken hoorde ik een bekende stem. "Hey." zei ik vrolijk tegen haar. "Leuk om je te zien. Kan je even kijken wat je ervan vind?" Ik liet haar de rompertjes zien. Ik vond ze leuk, maar ik was nooit zo van de mode geweest. Sinds mijn 13e droeg ik alleen nog band t-shirts en skinny jeans. Ik had dus echt geen idee. Maar zo lastig kon het toch niet zijn? Ik zag ook Harry hier rondlopen. Hij leek zo verslagen. Ii vond het wel zielig voor hem. Toch was het ook weer zijn schuld. Hij moest echt wat zelfbeheersing leren. Maar dat was niet aan mij. Ik haalde twee leuke jasjes uit het schap. Dezen waren wel bijde zwart, maar dat maakte me vrij weinig uit. Ik had mijn moeder ook al de kleuren door gesmst. Zo kon die door breien. Dus een muts en een trui hadden ze bijden ook al.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 17:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Toen ik me omdraaide naar Louis had ik de neiging om in huilen uit te barsten. Ik kneep de romper in mijn hand bijna fijn en hield mijn kaak strak. Ik mocht niets laten merken. ''Wil je helpen leuke kleertjes uitzoeken?'' Mijn stem was vast, maar je kon duidelijk de emotie er in horen. Een emotie die ik zelf niet thuis kon brengen. ''Ze moet nog een pyamatje hebben en een truitje enzo, voor als het koud word.'' Ik liet mijn bli kop Puck vallen die met de muziekhanger boven haar hoofd speelden. haar kleine armpjes zwaaide vrolijk in het rond en af en toe hoorde je haar vrolijk brabbelen. De arme meid had geen flauw benul van wat er allemaal aan de hand was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''