• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    'Zayn, zou ik je iets mogen vragen?' vroeg ik met een bedenkelijke ondertoon in mijn stem terwijl ik hem nog steeds aankeek. Ik grinnikte zacht toen hij weer plaats nam op mijn schoot. Maar de kans om mijn armen om hem heen te slaan kreeg ik niet, omdat hij die alweer omhoog deed. En zo vervolgens de trui over mijn hoofd aan te doen. 'Ik hou ook van jou.' Een protesterend geluid verliet mijn mond toen hij zijn lippen weer te snel van de mijne verwijderde. 'Je bent gemeen, maar krijg je nog wel' grijnsde ik en liep toen toch mee naar beneden. Ik keek naar Harry en Eirwen en knikte als teken dat Zayn gelijk had.
    ( Even een snelle reactie, maar moet blijkbaar zo naar mijn vader en moet alles nog bij elkaar zoeken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik zuchtte even en grinnekte zacht. Die doerak was dus weer vies geworden. "Er gebeurt niks. Drake gaat gewoon slapen, net als Puck. Ik hou een oogje in het zeil en alles komt goed. Maak je geen zorgen, Li. Alles komt goed." Ik keek even naar Puck die nu in de kinderwagen lag. Ze was zo schattig. Niet veel later verschenen zowel Zayn als Louis met een trui aan beneden. "We aan nu nog even de stad in. Zal ik daarna Drake komen ophalen?" Hij kwam hier niet zo makkelijk onderuit. Hij vond het vast fijn als hij eenmaal uit was. Nu kon hij jammer genoeg alleen doemsdag denken. Ik duwde voorzichtig de wagen richting de deur. Ik was er nog niet heel behendig in, maar het ging aardig. Puck's fel groene ogen staarde me aan. Net die van Harry... Net die van Hailey. Ik schudde die gedachte uit mijn hoofd en keek om naar de jongens, met Liam nogsteeds aan de telefoon, die ik tegen mijn oor hield.

    [Dat kan van mij part, maar het duurt nog wel even voor het zo ver is.]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Met een zucht pakte ik de shampoofles die ik voor Drake had gekocht, en zette mijn telefoon maar op speaker om vervolgens hem op de grond te leggen zodat ie niet nat werd en ik gewoon door kon blijven praten. 'Maar dan ben ik morgen weer doodmoe' stribbelde ik ietwat tegen mijn zin tegen. 'Om morgen ga ik samen met Drake naar de bergraafplaats van Sascha. En daarna slapen heeft ook geen zin om, om twaalf uur haal ik Mackenzie op en gaan we met z'n drieën naar de dierentuin. Het is heel lief van je dat je op Drake wilt passen en mij laat gaan, maar vandaag even niet. Laat Harry samen met Lou en Zayn maar gewoon gaan' zuchtte ik en ik spoot een klein beetje shampoo op mijn hand om daarna Drake om te draaien en zijn haar in te zepen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik rolde mijn ogen. "Liam. Stop met tegenstribbelen. Ofwel je vind het leuk en je gaat ofwel je vind het stom en je bent na 5 minuten weer thuis. Dan maak ik warme choco voor je." Ik zuchtte zacht. "Als je van 9 tot 2 met de jongens uit gaat, dan kan je erna naar bed. Om 10 uur sta je op, je haalt Drake tussen half 11 en 11 uur op en dan kan je zo de rest van de dag door. Je hebt dan minimaal 7 uur geslapen, wat genoeg moet zijn." Hij wilde waarschijnlijk wel, maar hij was bang dat er iets fout zou gaan. "Probeer je alleen niet klem te zuipen, want dat maakt het wat lastiger." zei ik rustig. Ik zag Liam er nou niet voor aan om zich helemaal onder de tafel te zuipen, maar hij stond al zo'n jaar droog, dus je wist maar nooit. Ik hoopte ook maar niet dat hij wat stoms zou doen, iets waarvan hij spijt zou krijgen, maar ook daar zag ik Liam niet voor aan.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 18:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Ik schakelde de kraan over naar de douchekop die aan het bad vastzat, hield mijn hand voor Drake's oogjes zodat er niks in zijn ogen zou komen en spoelde zijn haar uit. 'Ofwel ik ga níét' gromde ik. Toen alles uitgespoeld was, schakelde ik de douchekop weer over en zette de kraan uit. 'Als ik niet wil, ga ik niet. En al helemaal niet met tegenzin om dan verveel ik me alleen maar' zei ik. Nee, ik ging niet. Ik had geen zin en wilde Drake gewoon bij me hebben. Nu pas besefte ik dat ik in jaren tijd niet zou veranderen, en Drake straks als tiener aan een overbezorgde vader vastzat. Maar nu is dadelijk niet, en dadelijk is nu niet dus we zullen zien. 'Ik drink niet!' zei ik gelijk. Ik dronk geen alcohol en wilde er ook niet aan beginnen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Guyzzz iemand voro Rosalie? Of is iedereen nog bij Louis en Zayn? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik voelde opeens een gevoel van angst in mijn hart. Liam klonk boos. Liam was nooit boos. Ik werd er echt bang van, ondanks dat hij niet eens lijfelijk hier was. "R... r... rustig maar, Li." mompelde ik bangig. Ik stond letterlijk weer te trillen. "Ik probeerde alleen maar je weer onder de mensen te krijgen. Dat je een avondje alleen voor jou had. Een mannenavond. Maar als je niet wil hoeft het niet." Mijn stem was een stukje hoger dan normaal. Ik bedoelde het goed, maar ik had waarschijnlijk te hard gepushed. Mijn handen trilden een beetje. Door zo rustig mogelijk adem te gaan halen lukte het wel weer. Ik hoopte maar dat Louis, Zayn en Harry het niet opviel. Anders zou ik meer moeten uitleggen dan alleen dat Liam niet mee ging. Ik haalde een hand door mijn haar en stopte wat plukken achter mijn oor.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 19:23 ]


    Bowties were never Cooler

    [Stuur anders nessje een bericht]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'R... r... rustig maar, Li' mompelde Eirwen. God, wat was ik weer lekker bezig geweest. Goed gedaan, Payne. 'Ik probeerde alleen maar je weer onder de mensen te krijgen. Dat je een avondje alleen voor jou had. Een mannenavond. Maar als je niet wil hoeft het niet' zei Eirwen en hoofdschuddend aaide ik zachtjes over het kleine hoofdje van Drake die druk bezig was met fantaseren. Waarschijnlijk dat ie in de zee zat. Een kleine glimlach kwam er op mijn mond. 'Sorry Eirwen! Ik wilde niet zo opgefokt reageren. Oh, nu voel ik me schuldig' zuchtte ik. Alweer overspoel er een golf van schuldgevoel me. 'Waarom ben ik zo vandaag? Normaal ben ik helemaal niet zo. Het spijt me, echt waar!' Ik riep het bijna uit. Ondertussen liep ik naar de telefoon, en hield Drake goed in de gaten. 'Ik ben gewoon niet zo in de stemming' zuchtte ik, terwijl ik hem opgepakt had en de speaker af had gezet. 'Ik moet echt gaan. Drake gaat uit bad en gaat dan slapen' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Heb i kgedaan]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Liam begon zich plots snel en ratellend te verontschuldigen. Ik was nu weer rustig, dus ik kon er ook rustig naar luisteren. Ik dacht even kort na. Hij was lief, te lief en te zorgzaam. Sasha had geluk gehad zo'n jongen aan de haak te slaan. "Zal ik anders zo als nog langs komen voor warme choco?" Ik vond deze toon van Liam fijner om aan te horen, maar nogsteeds niet zo fijn als zijn blije grappende zelf. Ik had hem ook geen schuldgevoel willen aanpraten. Alleen zijn woede had ik willen doen verdwijnen. Het zorgde ook weer bij mij voor een schuldgevoel. Ik wilde Liam eigenlijk nu gewoon knuffelen en hem helpen met Drake. Maar eerst moestenen we winkelen. Anders hadden Dan en Finn straks helemaal niks.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Tuurlijk! Kom maar langs' zei ik. 'Dan zie ik je zo. Doeeeeii!' zei ik, gelijk weer vrolijk. Ik hing op en tilde Drake het bad uit om de stop eruit te trekken en een handdoek te pakken. Voorzichtig droogde ik Drake af en liep met hem naar de slaapkamer, waar ik zijn pyjama bij hem aantrok en een kus op zijn hoofdje drukte. 'Slaaplekker, Drakey' fluisterde ik en ik legde hem in zijn bed. Even bleef ik kijken en maakte een vertederd geluidje toen hij zijn ogen sloot en een rustigere ademhaling kreeg. 'Papa houdt van jou' fluisterde ik nog even en ik liep zacht weg. Voorzichtig sloot ik de deur en liep naar beneden, waar ik achter de vleugel ging zitten en mijn vingers over de toetsen gleden. Al snel klonk het liedje Ben van Michael Jackson. Ik sloot mijn ogen en begon zacht te zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( Goedemiddag (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Goedemiddag (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Goedemiddag, lekker geslapen? ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."