• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja primaa. moet nu alleen wel hard leren ): ]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 13:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik volg het niet meer, waar moet ik op reageren?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    ik bemoeide me niet met het telefoongesprek van Eirwen of met Zayn die aan Louis vroeg wat hij nu wilde vragen. Ik vroeg me af waarom Eirwen de kinderwagen duwde in plaats van ik zelf maar ik hield het er maar bij en zei niets. ''Dus je gaat niet meer winkelen?'' vroeg ik verbaast toen Eirwen tegen Liam, aan de telefoon zei dat ze naar hem toe kwam om chocomelk te drinken. Ze moest het zelf weten, maar volgens mij gingen we winkelen en zou ze daarna op Puck passen. Het was wel duidelijk dat Liam niet mee uit ging. Nu hoopte ik maar dat Louis en Zayn niet te uitbundig werden als ze dronken waren. want ik kende ze beide langer dan vandaag. En Zayn kon nu al niet van zijn vriend afblijven. Dat was duidelijk toen hij liefdevol zijn vingers met die van hem verstrengelde. ik sloeg mijn ogen neer en dacht automatisch aan Serena. Ik had het verpest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Coockies schreef:
    Rosalie Sarah Angels

    Eenmaal benden staat Hailey al helemaal klaar. Ik glimlach even. 'Dank je Niall.' Vljg pak ik mijn geld en mobiel, sleutels en alles. Ik pak Hailey haar handje en doe de deur open. 'Gaar ome Niall ook mee,' grinnik ik en loop met Hailey het huis uit. Ik kijk met ee glimlach naar Niall en loop dan richting de winkels. Hailey had vooral zomerse kleertjes nodig. En gewoon nieuwe omdat ze nogal groeide. Ik laxh even en loop vrolijk met haar en Niall de goede straat in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    "Is al goed." Ik pak Hailey's andere hand en kijk naar haar. Later hoop ik dat Jayden ook zo cute word. Jayden, waarom reageerd Skyler niet?! Ik laat Hailey los en pak mijn mobiel. Ik bel Skyler en hou de telefoon aan mijn oor. "Neem op... Neem op..." Mompel ik zachtjes terwijl ik nog steeds met Rosalie en Skyler mee loop. Wat moet ik eigenlijk voor Hailey kopen? Een Barbie?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eirwen
    Ik glimlachte naar de telefoon. "Tot straks dan. Weltruste Drake." Ik hing op en stopte mijn telefoon weg. Ik keek even wat verward naar Harry. "Tuurlijk ga ik mee. En daarna kan ik nog gewoon op Puck passen." Ik wilde gewoon niet dat Liam te weinig met mensen van zijn leeftijd om zou gaan gaan. Ik vond hem een geweldige vader, daar niet van, maar hij liet maar moeilijk alles even los om te kunnen relaxen. Ik keek even naar Harry. Ik stapte achter de kinderwagen vandaan en opende de deur. Direct kwam er een koude wind naar binnen. Ik rilde even en stapte toen naar buiten. Ik voelde me in deze buurt echt niet zo veilig, maar met de drie jongens in de buurt ging het wel. Ook was het gelukkig niet ver van het centrum.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ik twijfelend op mijn lip. 'Misschien is het beter als we het er straks over hebben' zei ik zachtjes tegen Zayn en keek toen even naar Harry en Eirwen. Langzaam veranderde mijn blik naar verbaasd door de woorden van Eirwen tegen Liam. 'Het is niet de bedoeling dat je mijn woorden gaat stelen, Hazz' zei ik grijnsde toen hij me voor was met zijn vraag. Gelukkig zei Eirwen dat ze nog wel mee zou gaan, nadat ze ophing. Het was wel jammer om te horen dat Liam niet mee zou gaan. Ik wierp Harry een geruststellende blik toe als teken dat ik me vanavond rustig zou gedragen, of voor zover dat kon dan, want we kende elkaar al langer dan vandaag. Ook was dus al duidelijk hoe het allemaal kon lopen. Ik keek opzij toen iemand mijn vingers met de zijne verstrengelde en keek zo met een vrolijke, twinkelde blik naar Zayn. 'Je bent lief.' zei ik zacht en ging iets dichter tegen hem aan staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Toen Eirwen achter de kinderwagen vandaan stapten nam ik meteen haar plaats in. ik wist niet wat het was. Ik wist niet wat het was, maar ik wilde het liefst zo dicht mogelijk bij mijn kleine meisje zijn. dat was ook de enige reden dat ik op zat tegen vanavond. Ik moest Puck achterlaten bij Eirwen en dat maakte me bang. Ik had al een idee waar het vandaan kwam. Ik was bang dat ik alles misten als ik er even niet was of dat ze van me afgepakt zou worden. En dat alleen omdat ik ook alles van Hailey gemist was. Ik was er niet bij geweest toen ze haar eerste woordje zei of leerde lopen. Dat was me allemaal afgenomen en ik was doodsbang dat, dat weer zou gebeuren. Behalve bij Louis. Die zou ik Puck blind toevertrouwen. ik duwde de kinderwagen naar buiten en wachten op de twee tortelduifjes. Ik vond het zo mooi om te zien hoe verliefd die twee op elkaar waren.

    Zayn jawaad Malik
    En alweer werd ik nieuwsgierig. Nu wilde ik weer weten wat Louis wilde vragen. Ik kneep zacht ik zijn hand, maar liet het erbij. Ik zou het straks wel te horen krijgen. Mijn kaken werden iets rood toen hij zei dat ik lief was en toen iedereen de deur uit was drukten ik vliegensvlug mijn lippen op die van hem. ''jij ook.'' Snel liep ik achter de rest aan en nam ik Louis automatisch met me mee. Ik trok de deur achter ons dicht en begon richting het centrum te lopen. gelukkig was het niet zo heel ver.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik wist dat Zayn alweer nieuwsgierig werd, maar deze keer was het niet expres. Het leek me beter om het straks rustig te vragen of bespreken. Ik keek even op toen hij zachtjes in mijn hand kneep, maar was blij dat hij het erbij liet. 'En natuurlijk ook heel schattig' voegde ik zachtjes aan mijn woorden van net toe, toen zijn kaken iets rood werden. Zijn lippen op de mijne liet me alleen nog breder glimlachen. 'Jij blijft liever.' Ik liep achter Zayn aan naar de rest. 'Trouwens had je morgen eigenlijk al iets te doen?' vroeg ik toen we richting het centrum liepen. Er was wel een verassing gepland, maar misschien was het handig om eerst te weten dat Zayn wel tijd had.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach nog even naar Niall en loop dan al de winkelstraat in. Ik heb Hailey nog vast, maar Niall heeft Hailey al los gelaten. 'Niall wij gaan deze winkel in.' Ik kijk even naar de telefoon in zijn hand en frons. 'Als je liever naar Skyler en Jayden wilt begrijp ik dat,' zeg ik hem. Hailey begint aan mijn armen te trekken dat ze naar binnen wilt, maar ik houd haar tegen. Na een tijdje stopt ze ermee. Ik bijt op mijn lip en kijk Niall aan. 'Ik bedoel, ik begrijp het als je naar je familie wilt,' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'In iedergeval, wij zijn in de winkel. Neem je tijd om te bellen,' zeg ik met een glimlachje. Ik loop met Hailey de winkel in en kijk een beetje rond. Hailey rent naar een grote knuffelbeer en pakt die. Vlug zet ik hem terug. Volgens mij stond die er meer voor de sier. 'Wat wil je hebben,' vraag ik Hailey. Ze kijkt overal naar, behalve naar de kleren. Ik girnnik even en besluit zelf even te kijken. Hailey heeft nog steeds mijn hand vast, maar ze loopt een beetje heel enthousiast op en neer te springen. 'Is dit leuk,' vraag ik Hailey en pak er een schattig wit jurkje uit. Haar groene ogen en mooie donkerblonde haren zouden er mooi bij staan. Ze pakt het jurkje over en rent naar de pashokjes. Ik lach en bijt op mijn lip. Volgens mij ging ik het later nog moeilijk krijgen met haar als ze op zich zelf mocht shoppen. Ik grinnik om die gedachte. Even later heeft Hailey het jurkje aan en kijkt in de spiegel. Ik glimlach. Hij is leuk. Hailey knikt instemmend en niet veel later staan we bij de kassa. Het witte jurkje en nog een paar andere dinge.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles
    Als ik Louis en Zayn zo zag lopen, miste ik Serena enorm. Ik had nooit beseft hoeveel ik eigenlijk van haar hield. Ik vond onze relatie maar normaal en vanzelfsprekend. maarja. ik vond het ook normaal om vreemd te gaan. misschien misten ik Serena ook wel helemaal niet, maar alleen het feit dat ik wist dat er iemand altijd thuis op me zou zitten wachten. Miste ik het om te weten dat er iemand van me hield en nam voor wie ik was. Emotieloos staarde ik voor me uit terwijl ik de kinderwagen de straten door duwden. me beseften dat ik echt een verschrikkelijk iemand was.
    En op dit moment was ik dan ook verschrikkelijk jaloers op Zayn. Louis die hem vertelden dat hij hem leuk en lief vond. verassingen voor hem regelde en het feit dat ze elkaar constant vertelde dat ze van elkaar hielden. Zayn gaf aan dat hij nog geen plannen voor morgen gaf en dat Louis er over op moest houden omdat hij anders zou ontploffen van nieuwsgierigheid. Maar ik moest niet jaloers zijn op Zayn. Het was immers mijn eigen schuld dat ik dat allemaal niet meer had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Wooooow, volgens mij heb ik even heel veel gemist :$ )


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik heb zelf ook 1 heel topic gemist, maar inspringen is niet zo moeilijk. Wil je samenvatting? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Graag c: )


    Happy Birthday my Potter!

    Eirwen
    Ik liep stil voor de jongens uit, of nou ja dat probeerde ik. Al snel hadden Louis en Zayn me ingehaald. Hun vrolijkheid samen zorgde voor een pijnlijke steek in mijn hart. Ik zag nu wat ik nu al een aantal maanden miste. Iemand die van me hield om wie ik was. Iemand met wie ik kon dollen. Iemand van wie ik kon houden en die op dezelfde manier ook van mij hield. Ik was verlaten het moment dat de zwangerschapstest positief bleek te zijn. Ik wilde echt mijn kindjes niet kwijt, begrijp dat goed, maar anders had ik ook nog zo hier gelopen. Ik had nu wel Liam, Kenzie, Rosalie en de andere jongens, maar dat was toch heel anders. Ik was alleen en waarschijnlijk zou dat altijd zo blijven. Ik zuchtte zacht en keek wezenloos voor me uit. Aan mijn linkerhand zag ik een winkel verschijnen waar ze babykleertjes verkochten. Ik liep door de deur naar binnen. Het voelde zo vreemd om hier te zijn, vooral met zo'n ongelukkig gevoel van binnen. Ik keek rond en liep naar het rek voor pasgeborenen. De doctor had vertelt hoe klein ze wel niet waren bij de echo. Deze rompertjes zouden ze echt nog niet passen... Of misschien net. Ik begon rustig door de rekjes te zoeken naar een paar simpele maar leuke rompertjes. Ik kon later altijd nog een keer gaan shoppen, maar ik had echt wel genoeg nodig voor een week... Maar wat was genoeg?


    Bowties were never Cooler